Tykkään rinnoista
Selailin aika aika kauas vanhoja keskusteluja, aika pitkä aika kun niistä viimeksi on juteltu. Pari ketjua kyllä on pienistä rinnoista.
Itselleni mieluisimmat ovat naisen kokoon nähden sopusuhtaiset rinnat. Isot tietenkin kiinnittävät katseen mutta tykkään pidellä ns normaaleja B-D kupillisia. Pienet A ja AA ovat pienessä vartalossa todella seksikkäät, ihanat pidellä. AAssa tietenkin tarkemmin sanottuna nännejä pidellä.
Rinnoista siis tykkään ja niistä aina haluan nauttia pitkään. Se on nainen aina joka ensimmäisenä haluaa että housut otetaan pois. En taida koskaan saada rinnoista tarpeekseni.
Leskenä 58v pääsen aivan liian harvoin rinnoille. Olisi kivaa löytää nainen jolla on ihanat suht kiinteät rinnat ja joka nauttii rintojensa käsittelystä. Minulle ei oikeastaan haittaa vaikka nainen olisi varattukin. Jos ei oma miehensä ymmärrä rintojen päälle niin minä kyllä ymmärrän.
Haaveenani olisi vielä kerran saada nauttia maitorinnoista. Se ei taida näin vanhalle miehelle juurikaan enää olla mahdollista.
Tissihoito, tku
Kommentit (25)
Naisten onneksi kaikille rintatyypeille löytyy tykkääjiä. Afrikkalaiset kuulemma ovat erityisen ihastuneita rintoihin, jotka voi heittää ristiin olkapäille. Tämä kummallisuus on kuulemma ihan tosi juttu? Minä itse vielä lähes kasikymppisenäkin tykkään C-D kuppiko'on maitorauhasista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihme kun rinnat ovat niin vaikea aihe. Niihin voi vaikuttaa, jos ne eivät ole omaan mieleen kantajallaan. Isot ovat todella hyvän tuntuiset ja niitä on ihana hyväillä. Pienet eivät vaikuta mitenkään seksuaaliselta.
Katsos kun ne rinnat tuottavat lapsen eväät, siis rintamaidon. Koosta riippumatta.
Katsos tämä on seksipalsta ja täällä puhutaan asioista, joiden tulisi olla seksikkäitä. Pikkutisulit tuottavat maitoa myös ja ne ovat mitä ovat. Suurista rinnoista seksuaalisesti puhuminen ja varsinkin niiden arvostus on kauheaa. Feministit hoi, missä tasa-arvo!
Tasa-arvo on sitä, että arvostat ihmistä, et rintojen kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten onneksi kaikille rintatyypeille löytyy tykkääjiä. Afrikkalaiset kuulemma ovat erityisen ihastuneita rintoihin, jotka voi heittää ristiin olkapäille. Tämä kummallisuus on kuulemma ihan tosi juttu? Minä itse vielä lähes kasikymppisenäkin tykkään C-D kuppiko'on maitorauhasista.
Kuumakivikäsittelyllä yritettiin vähentää kiinnostusta, mutta pieleen meni.
Isotissisen naisen pahin vihollinen on pienitissinen nainen. Se käy ilmi tästä keskustelusta. Miehille kelpaa kaikki koot(toisille isot, toisille pienet, lopuille siitä välistä).
Olisi kyllä todella mukavaa, että ihmiset lopettaisivat tissivihan. Oli nainen tai mies, niin lopettakaa tissien vihaaminen. Niitä on pieniä ja niitä on isoja, eikä ole tarvetta käydä tissisotaa. Kullakin on omansa.