Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa? Pystyn helposti syömään suklaata 250g

Vierailija
14.02.2024 |

Ja kaikkea muutakin hyvää isoja annoksia kerrallaan, tuntuu ettei mikään riitä.

Onkohan yleistäkin?

Olen normaalipainoinen. (Vielä)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaaholismi

Vierailija
2/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sininen. Pyylevä av mamma syö molemmin käsin. Omnomnomnom 🤣

Vierailija
4/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin huolissani, jos yhtäkkiä en pystyisikään syömään levyllistä suklaata. Sehän on herkullista.

Vierailija
5/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reilusti ylipainoinen vielä, mutta en ole koskaan pystynyt syömään suklaalevyä yhteen putkeen. Tai jäätelöpakettia. Tai sipsipussia Ei vain pysty. Ärsyttävää kun jotkut luulee, että ylipainoiset pystyy vetämään kaikkia herkkuja ja ruokaa vaikka kuinka paljon kerralla. 

Painoa olen pudottanut tähän mennessä 15kg.

Vierailija
6/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän syö hiilihydraatteja sitä enemmän niitä tekee mieli. Loputon kierre jos et itse laita sitä poikki ennen diabetestä. Voin kertoa että ne diabeteslääkkeet saattaa aiheuttaa sokerinhimoa myös. Itselläni väheni reilusti kun vähensin lääkettä.

Vierailija
7/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen reilusti ylipainoinen vielä, mutta en ole koskaan pystynyt syömään suklaalevyä yhteen putkeen. Tai jäätelöpakettia. Tai sipsipussia Ei vain pysty. Ärsyttävää kun jotkut luulee, että ylipainoiset pystyy vetämään kaikkia herkkuja ja ruokaa vaikka kuinka paljon kerralla. 

Painoa olen pudottanut tähän mennessä 15kg.

Hieno juttu tuo sun laihtuminen 👍 Mielenkiinnosta: miten alunperin lihoit? Napostelulla? Jos et kerran syönyt isoja annoksia.

Vierailija
8/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän syö hiilihydraatteja sitä enemmän niitä tekee mieli. Loputon kierre jos et itse laita sitä poikki ennen diabetestä. Voin kertoa että ne diabeteslääkkeet saattaa aiheuttaa sokerinhimoa myös. Itselläni väheni reilusti kun vähensin lääkettä.

Mitäs sun verensokeri tykkäsi lääkkeen vähentämisestä? Mulla ei kyllä ole Metforem aiheuttanut minkään sortin makeanhimoa.

Vierailija
9/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varsin terve.

Vierailija
10/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Vierailija
11/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Nyt täytyy sanoa,  etten jaksa lukea vastaustasi eikä se ketään kyllä kiinnostakaan. 

Vierailija
12/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin sininen. Pyylevä av mamma syö molemmin käsin. Omnomnomnom 🤣

Et sitten lukenut tai et ymmärtänyt aloitusta?

Vierailija
13/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa hoidetaan 2tyypin diabetesta juurikin hiilareita syömällä, joten lääkkeet on pakollisia. Fiksut sairastajat osaavat itse ajatella paremman hoidon.

Vierailija
14/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko PMS-viikolla? Sehän on silloin ihan normaalia. Keho varustautuu tulevaan energiavajeeseen eli verenvuodatukseen. Kun on nälkä, silloin pitää syödäkin. Jos ei syö, saattaa kehon nälänsäätelyt mennä sekaisin ja kas, läskiä ja kiloja tuleekin lähes syömättä.

Vierailija
15/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertonee lähinnä tottumisesta ja siitä, että pidät makeasta. Mä pystyin syömään vielä teininä suklaalevyn helposti samalta istumalta, edelleenkin voi syödä suolaista sapuskaa kyllä kerralla suoja määriä. Hoikka/laiha olen ollut aina. Jostain syystä vaan teini-iän jälkeen olen alkanut vierastamaan makeaa ja suklaata en saa alas enää kuin pari palaa kerrallaan ennen kun alkaa ällöttää. Koska aiemmin levy meni helposti, niin uskoisin että tuossa on ihan vaan puolin ja toisin tottumiskysymys. 

Vierailija
16/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää että pystyy. Suklaa on niin ällöttävän makeaa ja rasvaista, että jo yksi rivi saa aikaan kuvotuksen tunteen. Pystyn kyllä muuta karkkia syömään enemmänkin, mutta suklaa öklöttää.

Vierailija
17/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100g on ehdoton maksimi viikkoa kohden

Vierailija
18/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Kyllä. Lisäisin vielä että vaikka pikku kävely ulkona AP:lle. 

Nyt on ihan keksitty keksimällä ongelmaa. 

Vierailija
19/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee parikin levyä. T. Normaalipainoinen mies

Vierailija
20/25 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsiumin, kaliumin tai magnesiumin puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi