Race Across the World Suomi Official
Maaliskuussa MTV:llä alkaa täysin uusi Race Across the World Suomi -kilpailu, jossa kuusi paria matkaa Marokosta kotiin viiden välietapin kautta.
Ja ne kilpailijat (pari inhokkia, en tiedä, katsonko sarjaa, koska he ovat mukana). Jutta Larm ja Niko Saarinen. Minttu Kaulanen vielä jotenkin menee.
Kilpailijoina nähdään yrittäjäpariskunta Jutta ja Juha Larm, kirjailija Juha Itkonen poikansa Jalon kanssa, somevaikuttajat ja lapsuuden ystävät MolyBros eli Iba ja Keinan, kiinteistövälittäjä Minttu Kaulanen ja tytär Jasmin, valokuvaaja Meeri Koutaniemi ystävänsä Meiju Niskalan kanssa sekä radiojuontaja Niko Saarinen äitinsä Outi Mutkasen kanssa.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (944)
Mistä toi Meeri pieras sen ystävänsä puhelinnumeron?
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 2 Niko flirttailee espanjalaisoletetun miehen kanssa. Toki flirttailu on molemminpuolista ja tämä mies olisi halunnut auttaa vielä enemmänkin ja yritti selvästi iskeä Nikoa. Tuossa paikassa Espanjassa sattui tuolloin sopivasti olemaan Pride-tapahtumakin.
Tää oli jotenkin sympaattista. Niko on muutenkin hauska ja äitinsä kanssa suosikkipari.
Kiva kun ohjelmassa on vähän erilaisia tyyppejä, kuten Meeri ja kaverinsa sekä Itkonen ja poikansa.
Nuo Juha ja Jutta sekä Kaulaset ovat aivan ala-arvoisia..
Onko tässä kilpailussa jokin palkinto voittajille???
Vierailija kirjoitti:
Toinen jakso, ja ei tässä kyllä tapahdu oikeen mitään. Luovutan tämän katomisen tähän.
Kolmas jakso jaktaa samaa tylsää linjaa. Eipä tätä junassa/bussissa istumista jaksa pidemmän päälle katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen jakso, ja ei tässä kyllä tapahdu oikeen mitään. Luovutan tämän katomisen tähän.
Kolmas jakso jaktaa samaa tylsää linjaa. Eipä tätä junassa/bussissa istumista jaksa pidemmän päälle katsoa.
Itse taas olisin toivonut, että Amazing racessa olisi ollut enemmän tätä itse matkustamisen seuraamista. Amazing racen ensimmäisillä kausilla tätä olikin jonkun verran ja mm. jaksoissa näytettiin, kuinka parit etsivät lentoja lentokentältä ja jossakin paikoissa esim. matkatoimistoista kun lentokentälle ei päässyt ilman lentolippua. Myöhemmillä kausilla etsivät lentoja netistä. Joissakin julkisissa paikoissa kävivät netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olisin toivonut, että Amazing racessa olisi ollut enemmän tätä itse matkustamisen seuraamista. Amazing racen ensimmäisillä kausilla tätä olikin jonkun verran ja mm. jaksoissa näytettiin, kuinka parit etsivät lentoja lentokentältä ja jossakin paikoissa esim. matkatoimistoista kun lentokentälle ei päässyt ilman lentolippua. Myöhemmillä kausilla etsivät lentoja netistä. Joissakin julkisissa paikoissa kävivät netissä.
Siis Usan Amazing racea tarkoitan. Se korona-aikana kuvattu kausi, joka jouduttiin keskeyttämään ja jota jatkettiin joku 1,5 vuotta myöhemmin ja jossa olivat vain Euroopassa ja Usassa taisi olla täysi floppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 2 Niko flirttailee espanjalaisoletetun miehen kanssa. Toki flirttailu on molemminpuolista ja tämä mies olisi halunnut auttaa vielä enemmänkin ja yritti selvästi iskeä Nikoa. Tuossa paikassa Espanjassa sattui tuolloin sopivasti olemaan Pride-tapahtumakin.
Tää oli jotenkin sympaattista. Niko on muutenkin hauska ja äitinsä kanssa suosikkipari.
Kiva kun ohjelmassa on vähän erilaisia tyyppejä, kuten Meeri ja kaverinsa sekä Itkonen ja poikansa.
Nuo Juha ja Jutta sekä Kaulaset ovat aivan ala-arvoisia..
Täs tosiaan on vähän erityyppistä porukkaa. Minttu ei oikein osannut alkaa keskustelemaan Juhan kanssa, kun Itkonen sitä yritti. Tippuneet pojat ois olleet myös freesi kattaus säilyttää. Heidän letkeä tyyli ei vaan sopinut kilpailuun 🙂
Vierailija kirjoitti:
No vaikka muistista? Toisekseen joku paikallinen on voinut tsekata ystävän facebooktilin, jossa puhelinnumero on esillä. Eikö tuossa ole lupa kysyä apua paikallisilta.
Jutta on hyvä esimerkki siitä, että fitnessdieetit tuhoavat normaalin aineenvaihdunnan ja turvotus on väistämätöntä, kun lajin aktiiviharrastaminen loppuu. Pernilla Böckermanin läskiytymistä siis odotellessa........ Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei osallistu Sampo muijansa kans.
Laittanu muijansa ja tyttönsä.On se kyllä Minttuki kiertänyt melkein kaikki kilpailut.56
Sampo on fiksu mies. Laittoi mammat maailmalle, jotta saa itse olla hetken rauhassa. Pakko ihailla tätä!
En meinannut Juttaa tunnistaa, kun on niin turvonnut :O Huh!
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo Nikon äiti.
Niin on! Vähän kuin Tuija Ernamon ja Keskisen siivooja-Tuulan hybridi :)
Vierailija kirjoitti:
Jutta on hyvä esimerkki siitä, että fitnessdieetit tuhoavat normaalin aineenvaihdunnan ja turvotus on väistämätöntä, kun lajin aktiiviharrastaminen loppuu. Pernilla Böckermanin läskiytymistä siis odotellessa........ Ohis.
Nuo dietithän voivat sotkea pysyvästi hormonitoiminnan ja aiheuttaa lapsettomuutta. Pernilla Böckermann nyt varmaan on vela, mutta voisi tämäkin nyt vaan syödä ihan normaalia ruokaa, mutta kuitenkin terveellisesti eli ei mitään herkkuja. Kun liikkuu paljon niin tuskin lihomista normaalilla terveellisellä ruokavaliollakaan tapahtuu.
Tuo äitipoika-kisapari ovat hauskoja sähläreitä. Tykkäisin Meeristä, mutta hänen ystävänsä on jotenkin holtittoman oloinen. Jossain välipätkässa ensimmäisen jakson jälkeen näytettiin, kun Rouva Kaulanen oli tienaamassa 50 euron setelin ja se spoilasi, etteivät tipu ensimmäisellä etapilla.
Olisi mukavaa nähdä myös pudonneiden loppumatka Suomeen. Ilmeisesti kuitenkin saavat lentää kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Jutta pillitti niistä rahoista kun joku ala-aste ikäinen tyttö. Naamankin oikein väänsi sellaiseen rumaan ilmeeseen, kun sitä itkua väänsi
Täyteainenaamat näyttävät aina kamalilta itkiessä. Eivät ilmeydy normaalisti ja sen takia vääntyvät aivan epäluonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka muistista? Toisekseen joku paikallinen on voinut tsekata ystävän facebooktilin, jossa puhelinnumero on esillä. Eikö tuossa ole lupa kysyä apua paikallisilta.
Facebookin kautta voi soittaa eikä tarvitse mitään numeroa. Ehkä ystävä osasi odottaa outoja soittoja. Kai tuosta reissusta on nyt voinut kertoa läheisilleen.
Mielenkiintoinen sarja ja tämä on niitä harvinaisia reality-sarjoja, joka minua on alkanut kiinnostamaan.
Itse olen katsonut jo 3 jaksoja ja minun mielestäni jäi ihan mielenkiintoiseen kohtaan tuo kolmas jakso.
Lisäksi joku väitti tuolla alussa, että tämä olisi muka käsikirjoitettua huttua, niin höpö höpö. Tämmöistä ohjelmaa ei pysty käsikirjoittamaan, koska tässä kilpailijat itse hoitavat kyydit ja majoitukset eikä niitä ole tuotannon kautta järjestetty. Apuna on vain kartta ja matkaopas -kirja ja tietysti muilta ihmisiltä saa kysyä apua.
Jaksossa 3 yksi pitkä junamatka Espanjassa vai Portugalia tuoko jo oli oli kyllä todella kallis, mutta junakin näytti siistiltä ja hienolta, siis VR:n junia paremmalta junalta. Toki myös ne junamatkat ovat Suomessa kalliita.
Ihan kiva ohjelma mutta ihmettelen rouva Kaulasen jatkuvaa kiroilua ja kielenkäyttöä yleensäkin.