Race Across the World Suomi Official
Maaliskuussa MTV:llä alkaa täysin uusi Race Across the World Suomi -kilpailu, jossa kuusi paria matkaa Marokosta kotiin viiden välietapin kautta.
Ja ne kilpailijat (pari inhokkia, en tiedä, katsonko sarjaa, koska he ovat mukana). Jutta Larm ja Niko Saarinen. Minttu Kaulanen vielä jotenkin menee.
Kilpailijoina nähdään yrittäjäpariskunta Jutta ja Juha Larm, kirjailija Juha Itkonen poikansa Jalon kanssa, somevaikuttajat ja lapsuuden ystävät MolyBros eli Iba ja Keinan, kiinteistövälittäjä Minttu Kaulanen ja tytär Jasmin, valokuvaaja Meeri Koutaniemi ystävänsä Meiju Niskalan kanssa sekä radiojuontaja Niko Saarinen äitinsä Outi Mutkasen kanssa.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (944)
Nolo tuo Juhan Helsinki-kangaskassi.
Vierailija kirjoitti:
Missä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mielessä?
Pöh mäkin olisin ottanut varför Paris vi har ju Åbo kassin
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo Nikon äiti.
Minun mielestäni vielä rasittavampi kuin itse Niko. En pidä heistä.
Kamalaa valitusta täällä. Itsestä vaikuttaa oikein kivalta formaatilta ja mukavat osallistujat. Mikä ihmeen Jutan ja Juha dissaus täällä on menossa ? Normi keski-ikäinen pariskunta. Symppiksen oloisia! Itse aion seurata sarjaa suurella mielenkiinnolla.
Miksi Minttu Kaulanen tai noh. Niko Saarinen eivät olleet mukana Amazing race Suomessa? Kysyttiinkö näitä edes mukaan? Näistä osallistujista nämä kaksi nyt vaikuttavat eniten niiltä, jotka olisivat voineet haluta tähänkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa valitusta täällä. Itsestä vaikuttaa oikein kivalta formaatilta ja mukavat osallistujat. Mikä ihmeen Jutan ja Juha dissaus täällä on menossa ? Normi keski-ikäinen pariskunta. Symppiksen oloisia! Itse aion seurata sarjaa suurella mielenkiinnolla.
Ohjelma on ihan jees. Jutta ei paljoa kauempana symppiksestä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minttu Kaulanen tai noh. Niko Saarinen eivät olleet mukana Amazing race Suomessa? Kysyttiinkö näitä edes mukaan? Näistä osallistujista nämä kaksi nyt vaikuttavat eniten niiltä, jotka olisivat voineet haluta tähänkin mukaan.
Nämä kumpikin on olleet ihan liikaa telkkarissa, ei enää mihinkään 🤮
Jutan tatuoinnit tekevät hänestä tosi epäsiistin näköisen. Onko hänellä ollut ne kauan vai vasta tämän Juhan myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miksi se Kaulasen rouva oli noin hermostunut matkaamaan kahdestaan tyttönsä kanssa, ettei voi mennä julkisilla tai se hotellin oven säpityskin... Paljon nuorempia ja nättejä (esim. Meeri) ihan muina naisina kiersi basaarit ja kaikki...
Ja se Jutan itkukohtaus, oliko tämä henkilö siis ammatiltaan poliisi? Joku hyvinvointivalmentaja? Suutarin lasten kengät ja sitä rataa...
Miksi Niko kutsuu äitiään tämän etunimellä? Heillä näytti olevan paras meininki, se verhokohtaus junassa ihan tuttu omasta elämästä, nimim. 23 v pojan äitinä :D
Jep. Eiköhän tuollainen taksimatka kuitenkin ole vielä vaarallisempi. Täysin käsittämätön selitys ja ratkaisu valita tuon takia taksi. Lisäksi jos nyt oikein rumasti sanoisi niin eiköhän siellä liiku aika paljon kauniimpia, nuorempia, ja tiukkakroppaisempia naisia, ihan muina naisina..
Milloinkohan naiset oppis, että ryöstäjille tai raiskaajillekaan, ei ole tärkeetä uhrin ulkonäkö. Vaan itse rikos.
Katsoin vasta tänään, oli ihan piristävä ohjelma.
Hämmästyttävä Jutan ja Juhan mustamaalaamiskampanjointi menossa täällä. Herättää kyllä jo ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävä Jutan ja Juhan mustamaalaamiskampanjointi menossa täällä. Herättää kyllä jo ihmetystä.
Moi Jutta ja Juha!
En ymmärrä, että miksi valitetaan Nikon olevan kaikissa tositelkkariohjelmissa ja koko ajan.. missä se on pariin kolmeen vuoteen ollut?
Viime vuonna Sinkkujutussa, mutta muissa?
Sööttiä kuitenkin Niko niin järkevänä aikuisena komentelee äitiään. Ihan mahoton mutsi. 😂
Kaulasen Retkiä en ymmärrä. Kyllä mä junaa pitäisin turvallisempana itselle ja tyttärelle matkustaa kuin taksia.
Meeri ja ystävä vanhat matkustustoverit ja hankalissakin oloissa olleet ja sen huomaa. Tuolla menivät kuin kalavedessä.
Larm Juttaa olisin matkakaverina läppässyt. Mikä kakara. Miehelle piti esittää, että saa olla Mies. Ällöttävää. Ei tullut Jutasta kaunista neitosta hädässä.
Kyllä mä tokan jaksonkin katson. Annan mahdollisuuden.
Vaikuttaa kyllä järjettömän tylsältä ohjelmalta. Mutta noh, jospa 2. jaksossa olisi jotain parempaa. Täällä osa väittää tätä ohjelmaa paremmaksi kuin Amazing Racea. Olen kyllä vahvasti eri mieltä. Joukkueista Meeri ja toverinsa ovat kyllä simppelisti parhaat. Älykkäitä ja mukavia. Niko Saarinen taas on turhaa paskaa ja Jutta puolisoineen ärsytti valtavasti.
Seuraavaksi Niko esittelee kämpäänsä remppa-ohjelmassa.
Aika laimee ollu tämä eka jakso kyllä.
En vain henkilökohtaisesti voi sietää tuota Juha Larmia. Erittäin epämiehekäs.
Niko ja Outimami on best!
Todella tylsä ohjelma. Kaksi jaksoa katsonut, eikä tässä tapahdu mitään.
Sitten tää koutaniemi ja kumppani. Oman elämänsä joogalentäjät, niin epäkiinnostavaa genreä.