Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?

Vierailija
13.02.2024 |

Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta. 

Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä. 

Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.

Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä. 

En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä. 

Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa. 

Kommentit (242)

Vierailija
1/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehenä sitä mieltä, että on miehen vastuulla saada ensinnäkin nainen siihen mielentilaan, että nainen haluaa ja pystyy luottamaan mieheen täysin seksissä. Saa naisen siihen tilaan, että nainen voi heittää aivot narikkaan. Sen jälkeen miehen pitää olla niin kärsivällinen ja kiihoittaa naista suudelmilla, sormettaen ja nuolemalla tai vaikka hieromalla niin pitkälti, että naiselle tulee jo pakottava tarve laueta tavalla tai toisella. Jos nämäkään toimet eivät tuotta naisella orgasmia, niin vika ei ole miehessä. Mutta jos noita edellisia ei viitsi tehdä, on.  Siltikin olen sitä mieltä, että kemiat ratkaisee sen, saako naista koskaan sopivaan mielentilaan. Jos ei kemiat natsaa, ei onnistu mikään vaikka mitä tekisi. Aivot on naisen tärkein seksuaalinen elin. 

Vierailija
2/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miehenä sitä mieltä, että on miehen vastuulla saada ensinnäkin nainen siihen mielentilaan, että nainen haluaa ja pystyy luottamaan mieheen täysin seksissä. Saa naisen siihen tilaan, että nainen voi heittää aivot narikkaan. Sen jälkeen miehen pitää olla niin kärsivällinen ja kiihoittaa naista suudelmilla, sormettaen ja nuolemalla tai vaikka hieromalla niin pitkälti, että naiselle tulee jo pakottava tarve laueta tavalla tai toisella. Jos nämäkään toimet eivät tuotta naisella orgasmia, niin vika ei ole miehessä. Mutta jos noita edellisia ei viitsi tehdä, on.  Siltikin olen sitä mieltä, että kemiat ratkaisee sen, saako naista koskaan sopivaan mielentilaan. Jos ei kemiat natsaa, ei onnistu mikään vaikka mitä tekisi. Aivot on naisen tärkein seksuaalinen elin. 

Jaa, että mulla ei ole muka sitten kemiat kohdannut kuin sen yhden kusipään kanssa jonka kanssa laukesin kolme kertaa. Ei vee mitä paskaa. Kemiat ei kyllä kohdannut sen miehen kanssa vaan paljastui totaaliseksi kusipääksi ja suhde loppui hyvin lyhyeen. 

Kemiaa kyllä on vakipanon kanssa ja seksi ja yhdessäolo on mutkatonta. Kyllä mä määritän sen itse onko kemiaa vai ei, et sä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn teksti on kun mun rustaama. Vakipano on upee ja hyvä mutten ole vielä tullut. Omasta päästä se on kii ainakin mun osalla.

Vierailija
4/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn teksti on kun mun rustaama. Vakipano on upee ja hyvä mutten ole vielä tullut. Omasta päästä se on kii ainakin mun osalla.

No niin on, mutta ei tällä palstalla moni usko sitä. Aina väitetään, että vika on miehessä, ei ole kemiaa ja muuta sontaa. En kai mä nyt hitto vieköön huvikseni mun vakipanoa himoitse!

Ap

Vierailija
5/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka keksinyt että naisen aivot ovat sukupuolielimet!  Onko ne miehelläkin aivot? Ri . kullä ne on ihan ne genitaalit, ainakin mulla. Kun mies niitä kiihoittaa tulee kyllä orgasmi. Tosin miehen on oltava osaava.

Rakastan seksiä.

Vierailija
6/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se yksi ja sama nainen, joka aina valittaa kun naisten kokemuksia mitätöidään. Itse on kuitenkin haukkumassa naisia miehiksi, jos heidän mielipiteensä ei satu miellyttämään, ja syyllistää miehiä siitä, että ovat surkeita harrastamaan seksiä kun vaan panevat eivätkä anna naisilleen nautintoa... Hänen kommenttinsa kannattaa vain jättää omaan alhaiseen arvoonsa, rautalangasta vääntäminen ei todellakaan auta. Kaikkea hyvää ap sinulle ja toivon, että orgasmin nautinto vielä löytyy vakkarin kanssa. Teidän seksi kuulostaa just ihanalta ja intiimiltä, täydelliseltä sellaisenaan! 

Vierailija
7/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas nyt, AP!

Se on sillä tavalla että tällä palstalla ei miesten syyllisyyttä mennä epäilemään, jämpti on niin! Mies on syyllinen, olipa tilanne mikä tahansa! Et sinä voi tietää omia orgasmejasi niin kuin koohoo tai panopappa ne tietää. tuohan nyt on ajatuksenakin ihan mahdoton...

Vierailija
8/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta kyllä miehissä ON eroja. Itse osaan ottaa omani miehestä riippumatta joten ilman en jää mutta onhan se kaikkein nautinnollisinta jos mut viedään orgasmiin. Kaikki ei siihen ole pystyneet. 

Oma kokemukseni. Ei tarvitse loukkaantua. 

Vierailija
9/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka keksinyt että naisen aivot ovat sukupuolielimet!  Onko ne miehelläkin aivot? Ri . kullä ne on ihan ne genitaalit, ainakin mulla. Kun mies niitä kiihoittaa tulee kyllä orgasmi. Tosin miehen on oltava osaava.

Rakastan seksiä.

Fakta nyt  vain on, ettei miehenkään kulli nouse, jos nainen ei kiihoita miestä. Sama se on toisinkin päin. Aivoista lähtee kaikki käskyt alakertaan, halusitte tai ette. Jos piuha on poikki tai pykii naisen aivojen ja pillun välillä, ei tule orgasmeja. Vaatii voimakkaammat impulssit aivoista.

Vierailija
10/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ap:n kanssa samaa mieltä, vaikka saankin orgasmeja usein, mutten aina. Niiden saaminen ei riipu niin paljon  miehestä kuin naisesta ja nainen voi tehdä paljonkin niiden eteen (toki taitava mieskin). Tai voi olla saamatta, jos esim ei pysty juurikin rentoutumaan tvs. Seksi on minulle hyvinkin nautinnollista ilmankin orgasmia ja todellakin haluan vaikken aina saisi. Sitäpaitsi kyllä miehenikin jää joskus ilman orgasmia ja nauttii silti seksistä.

Vierailija
11/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan seksiä.

Et sitten vaivautunut lukemaan aloitusta, tälläkään kertaa. 

Vierailija
12/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästäkin saatiin taas kunnon tappelu aikaiseksi

Vierailija
13/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niitä jotkuja.

Vierailija
14/242 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toisaalta kyllä miehissä ON eroja. Itse osaan ottaa omani miehestä riippumatta joten ilman en jää mutta onhan se kaikkein nautinnollisinta jos mut viedään orgasmiin. Kaikki ei siihen ole pystyneet. 

Oma kokemukseni. Ei tarvitse loukkaantua. 

Näinhän se oikeasti on ja itse myhäilen sivusta seuratessa näitä keskusteluja, koska tiedän olevani alfojen alfa, mitä tulee naisen kanssa seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
15/242 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä. "

Tämä on nettipalsta. Jostain syystä ihmiset kuvittelevat tietävänsä aloittajaa enemmän niistäkin asioita joista heidän ainoa tietolshteensä on aloittajan viesti. 

Vierailija
16/242 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelman luominen on molempien "vastuulla". Se ei ole ihan helppoa mutta sanoisin että se lähtee omien tuntojen suorasta kertomisesta, että minun tekisi mieli tätä ja tuntuu tältä. Usein toinenkin liittyy mukaan.

Orgasmin saaminen on joillekin naisille tutkitusti vaikeaa. Ei se ole naisenkaan "vika". Orgasmihan on tunnetusti tila joka ei ainakaan yrittämällä tule. Jotain meditointityyppisiä harjoituksia voi tietysti kokeilla jossa tietoisesti sukellat nautintoon, et orgasmiin. 

Vierailija
17/242 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelman luominen on molempien "vastuulla". Se ei ole ihan helppoa mutta sanoisin että se lähtee omien tuntojen suorasta kertomisesta, että minun tekisi mieli tätä ja tuntuu tältä. Usein toinenkin liittyy mukaan.

Orgasmin saaminen on joillekin naisille tutkitusti vaikeaa. Ei se ole naisenkaan "vika". Orgasmihan on tunnetusti tila joka ei ainakaan yrittämällä tule. Jotain meditointityyppisiä harjoituksia voi tietysti kokeilla jossa tietoisesti sukellat nautintoon, et orgasmiin. 

Minun kokemusteni mukaan nainen pitää saada halukkaaksi ja liikuttuneeseen mielentilaan jo ennen kuin seksiä edes aloitetaan. Mitä enemmän sen varmemmin tulee orgasmi. Orgasmi on silloin lähinnä jatkumoa jo etukäteen aloitettuun. Sanoisin pitkän parisuhteen kokemuksella, että ihan yhtä tarkeää ellei tärkeämpääkin pitkässä parisuhteessa, jos mies haluaa varmistaa naisensa orgasmit. Sitä helpommin tulee mitä paremmin ennakoi, eli mieskin pääsee helpommalla. Sitä paitsi saa useammin seksiä.

Vierailija
18/242 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihanan romanttiselta, että oikein vakipano. Ei ihme jos vaikeuksia saada orgasmi.

Vierailija
19/242 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemusteni mukaan nainen pitää saada halukkaaksi ja liikuttuneeseen mielentilaan jo ennen kuin seksiä edes aloitetaan. Mitä enemmän sen varmemmin tulee orgasmi. Orgasmi on silloin lähinnä jatkumoa jo etukäteen aloitettuun. Sanoisin pitkän parisuhteen kokemuksella, että ihan yhtä tarkeää ellei tärkeämpääkin pitkässä parisuhteessa, jos mies haluaa varmistaa naisensa

Mihin kohtaan tota lainausta tää oli vastaus? 

Vierailija
20/242 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan seksiä.

Mutta tässä ei nyt puhuttu miesten välisestä seksistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi