Koska hallitus järkiintyy? Lakoista jo nyt lähes miljardin kulut!
Eikö jo kannattaisi neuvotella Suomen työtätekevän väestön kanssa, arvoisat ministerit Orpo, Purra ym?
Miksi hakkaatte päätänne seinään ja aiheutatte isänmaallemme valtavat tappiot?
Isänmaallisinta mitä voisitte tässä tilanteessa tehdä olisi suostuminen neuvotteluihin ja oman järjen käyttö.
Kommentit (343)
Oli miten oli , lakot eivät ole oikea ratkaisu. Todella tympeää protestointia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äänestänyt eduskuntavaaleissa, mutta en ay-mafían vaaleissa. Hallitus edustaa minua, ammattiliitot eivät.
Pitäisikö siellä vasemmalla kertailla demokratian perusperiaatteita?
Eihän joku autoilijoiden keskusjärjestökään voi päättää että nopeusrajoitukset eivät ole heille sopiva juttu.
Erittäin huono vertaus. Tässä on orpon mukaan kyse demokratiasta, jos hän yksin päättää kaikkia vastaan onko se silloin demokratiaa?
Tämä voi olla viimeinen tällainen mahdollisuus EK:lle romuttaa koko sopimus Suomi.
Tämän tilaisuuden mahdollisti populisteja äänestäneet tyhmät. Sitten tuli iso raha ja osti ne populistit.
oikeastaan persijen äänestäjät ansaitsevat kaiken mitä tulee. Nythän ne on lakossakin vielä 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äänestänyt eduskuntavaaleissa, mutta en ay-mafían vaaleissa. Hallitus edustaa minua, ammattiliitot eivät.
Eihän joku autoilijoiden keskusjärjestökään voi päättää että nopeusrajoitukset eivät ole heille sopiva juttu.
Erittäin huono vertaus. Tässä on orpon mukaan kyse demokratiasta, jos hän yksin päättää kaikkia vastaan onko se silloin demokratiaa?
Demokratiaa on se, että vaaleilla valittu eduskunta, joka on keskuudestaan enemmistön päätöksellä muodostanut hallituksen, säätää lait ja kansalaiset, yritykset ja järjestöt noudattavat näitä lakeja. Se, että joku intressiorganisaatio katsoo oikeudekseen turvautua anarkiaan ei ole demokratiaa. Yhteiskunta ajautuisi kaaokseen, jos kaikki jokaista lakia vastustavat tahot syyllistyisivät samaan. Vasemmisto on historiallisesti tykännyt käyttää väkivaltaa ja anarkiaa vaikutuskeinona, kun enemmistön valitseman parlamentin toimet eivät ole miellyttäneet. Ay-liike saisi katsoa peiliin ja hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän lapsellisen uhmakas reaktio nämä lakot. Neuvottelu, se on oikeasti oikea tie.
Miten neuvottelet jos toinen osapuoli ei suostu edes pöytään vaan toteaa, että ei peräännytä vaikka mikä tulisi?
Suurlakkoa vaan kehiin.
Missä neuvotteluissa hallitus ja ay-liike oikein tapaavat? Ei heillä taida olla yhteistä neuvoteltavaa, hallitus ei ole työmarkkinaosapuoli.
Oletko koskaan kuullut kolmikantaneuvotteluista? Ollut maan taoa vuosikymmeniä aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän lapsellisen uhmakas reaktio nämä lakot. Neuvottelu, se on oikeasti oikea tie.
Miten neuvottelet jos toinen osapuoli ei suostu edes pöytään vaan toteaa, että ei peräännytä vaikka mikä tulisi?
Suurlakkoa vaan kehiin.
Missä neuvotteluissa hallitus ja ay-liike oikein tapaavat? Ei heillä taida olla yhteistä neuvoteltavaa, hallitus ei ole työmarkkinaosapuoli.
No hallitushan on nyt nimenomaan ottanut työmarkkinaosapuolen aseman olemalla pelkästään yhden etujärjestön eli EK:n puolella. Ihan selkeä "sodanjulistushan" tämä on työntekijäjärjestöille. Nyt hallitus sitten saa mitä on tilannut.
SAK lähti itse pois neuvottelupöydä
Ja mitä persut ja orpo. Persuilta nyt mitään järkevää ratkaisua kuule koskaan mihinkään mutta entä Orpo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jos persut ja kokoomus pettää äänestäjänsä, silloin he toimivat itsevaltaisesti äänestäjiään vastaan. Sille on termikin: Petturit!
Syyttäkää Marinia ja hänen hallitustaan. Eivät saaneet taloutta kääntymään. Turha enää inistä ja lakkoilla. Olisitte valittaneet 4 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tätä odotellessa. Onko Kokoomus oikeasti isänmaallinen puolue vai eikö ole?
Mitenkäpä Perussuomalaiset sitten?
Kokoomus on rikkaiden puolue. Mutta kenen puolue Persut on, ei aavistustakaan enää?? : (
Persut ovat vastaan tavallista suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos heikennykset menevät läpi aioin ottaa ne takaisin joka tapauksessa. Ai palkaton sairasloma? Otetaan sitten viikko kerrallaan vaikka 2kk välein. Kukaan ei voi sille mitään. Ei kukaan. Hhahahahahaha! Suomi nousuun.
Jep. Ehdottomasti tarvitaan irtisanomissuojan heikentämistä. Asiallinen syy.
Te koulukiusaajat ansaitsette turpaanne, k u s i p ä ä t
Tyypillinen punikkireaktio. Heti turvaudutaan väkivaltaan ja anarkiaan. Oletko ajatellut masinoida uuden punakapinan?
Jos vasemmisto alkaa käyttään samoja keinoja mitkä ovat persuille arkipäivää, niin mitä valitat? Pelkäätkö että jäätte vähemmistönä toiseksi?
Demokratialla valittu hallitus. Miksei lakkoilijat voi aikuistua ja hyväksyä demokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurlakkoa vaan kehiin.
No hallitushan on nyt nimenomaan ottanut työmarkkinaosapuolen aseman olemalla pelkästään yhden etujärjestön eli EK:n puolella. Ihan selkeä "sodanjulistushan" tämä on työntekijäjärjestöille. Nyt hallitus sitten saa mitä on tilannut.
SAK lähti itse pois neuvottelupöydä
Hallituksen pitää saada päättää plaa plaa plaa. Sak lähti neuvottelupöydästä plaa plaa. Koita nyt idiootti jo päättää sekoilun sijaan mitä haluat oikein ajaa takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jos persut ja kokoomus pettää äänestäjänsä, silloin he toimivat itsevaltaisesti äänestäjiään vastaan. Sille on termikin: Petturit!
Minä en ainakaan tällaisia persuja äänestänyt ja en ole antanut suostumustani tällaiselle "Suomi seinään" -politiikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos heikennykset menevät läpi aioin ottaa ne takaisin joka tapauksessa. Ai palkaton sairasloma? Otetaan sitten viikko kerrallaan vaikka 2kk välein. Kukaan ei voi sille mitään. Ei kukaan. Hhahahahahaha! Suomi nousuun.
Jep. Ehdottomasti tarvitaan irtisanomissuojan heikentämistä. Asiallinen syy.
Te koulukiusaajat ansaitsette turpaanne, k u s i p ä ä t
Tyypillinen punikkireaktio. Heti turvaudutaan väkivaltaan ja anarkiaan. Oletko ajatellut masinoida uuden punakapinan?
Jos vasemmisto alkaa käyttään samoja keinoja mitkä ovat persuille arkipäivää, niin mitä valitat? Pelkäätkö että jäätte vähemmistönä toiseksi?
Älä käännä huomiota toisaalle. Ota vastuu. Tämä on nyt punikkien kapina ja heidän väkivallalla uhkaamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Persut on puukottanu koko kansaa selkään.Missä on Purra?
Mitään ole. Itse olen tyytyväinen ja nämä uudistukset tarvitaan. Käyn töissä joka päivä.
Jos sinä kiukuttelet, ei se tarkoita koko kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tällaisia persuja äänestänyt ja en ole antanut suostumustani tällaiselle "Suomi seinään" -politiikalle!
Syytä Marinia, jos olet vihainen talouden tilasta. Sitä korjaillaan nyt sitten.
SAK lähti itse pois neuvottelupöydästä. Mitä ratkaisuja ay-liike on siis esittänyt talouskriisistä selviytymiseen?