Koska hallitus järkiintyy? Lakoista jo nyt lähes miljardin kulut!
Eikö jo kannattaisi neuvotella Suomen työtätekevän väestön kanssa, arvoisat ministerit Orpo, Purra ym?
Miksi hakkaatte päätänne seinään ja aiheutatte isänmaallemme valtavat tappiot?
Isänmaallisinta mitä voisitte tässä tilanteessa tehdä olisi suostuminen neuvotteluihin ja oman järjen käyttö.
Kommentit (343)
Taidanpa lähteä moikkaamaan näitä l u*se reita, kun seuraavan kerran meuhkaavat jollain julkisella paikalla. Otan kädestä kiinni ja kommentoin.
On meinaan aika sitkeä norovirustartunta päällä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä lakkoaalto ryxczien masinoima? Herää kyllä vahva epäilys - käsittämättömän epäisänmaallista porukkaa!
Ei, vaan kyse on ihan siitä, että työmies ei halua orjan kaltaiseen asemaan, vaan rehellinen palkka rehellisestä työstä. Maanpetos on tehty hallituksen puolelta.
Vassarin 'totuus'. Kuin suoraan Kremlin pumaskasta! :D
Vierailija kirjoitti:
Voi kuuleppa kun sitä hallitusohjelmaa ei muuteta. Se on ihan turha lakkoilla ja itkeä. Eikä se lakkoilu sitä paitsi haittaa muita kuin teitä inisijöitä.
Jaa? No ajetaan koko p,a,s,k,a seinään sitten. Jos emme voi jakaa voittoja, niin sitten jaetaan kurjuus.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että koska huippurikas ay- liike järkiintyy.
Edunvalvonta vaatii, että lakkokassassa on rahaa. Se että ay-liikkeellä on rahaa, takas sen, ettei purrat ja orpot voi tehdä ihan mitä huvittaa.
Mikäs se Purran ja Rydmanin pesti olikaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä lakkoaalto ryxczien masinoima? Herää kyllä vahva epäilys - käsittämättömän epäisänmaallista porukkaa!
Ei, vaan kyse on ihan siitä, että työmies ei halua orjan kaltaiseen asemaan, vaan rehellinen palkka rehellisestä työstä. Maanpetos on tehty hallituksen puolelta.
Vassarin 'totuus'. Kuin suoraan Kremlin pumaskasta! :D
Paino sanalla totuus. Orjuus on ollut rikos jo yli 200 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa lähteä moikkaamaan näitä l u*se reita, kun seuraavan kerran meuhkaavat jollain julkisella paikalla. Otan kädestä kiinni ja kommentoin.
On meinaan aika sitkeä norovirustartunta päällä. :D
Olet näköjään niitä, jotka menevät sinne työpaikallekin tautia levittämään esittäen työnsankaria pomolle.
Miten tässä maassa voi olla näin paljon demokratian päälle p*zkovia duunareita?!
Muuttakaa itänaapuriin, siellä demokratia on samanlainen huono vitsi kuin te itse.
Lakkoilevilta liitoilta voisi poistaa veroedun. Se on tarkoitettu yleishyödyllisille, ei yleishaitallisille liitoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuuleppa kun sitä hallitusohjelmaa ei muuteta. Se on ihan turha lakkoilla ja itkeä. Eikä se lakkoilu sitä paitsi haittaa muita kuin teitä inisijöitä.
Jaa? No ajetaan koko p,a,s,k,a seinään sitten. Jos emme voi jakaa voittoja, niin sitten jaetaan kurjuus.
Mistä voitoista sä puhut? Noita konkurssi-ilmoituksia on kyllä ollut.
Olikohan näillä lakkokenraaleilla jotain ehdotusta millä nostaa Suomi suosta? Muutakin kuin että ottaa taikaseinästä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä maassa voi olla näin paljon demokratian päälle p*zkovia duunareita?!
Muuttakaa itänaapuriin, siellä demokratia on samanlainen huono vitsi kuin te itse.
Persut vois muuttaa sinne, samanmoinen ajatusten kulku.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan näillä lakkokenraaleilla jotain ehdotusta millä nostaa Suomi suosta? Muutakin kuin että ottaa taikaseinästä rahaa?
Näitä olisi kiinnostavaa kuulla. Mistä oltaisiin valmiita neuvottelemaan? Arvaan kyllä että rahat varmaan otetaan muilta kuin itseltä, niinhän se aina on.
Hallitus perustelee säästötoimilla työelämän heikennyksiä. Mutta osassa näistä ei ole kyse rahan säästöstä, vaan työntekijän sosiaalisen aseman heikentämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ay-vasemmisto vouhottaa, että hallitus on muka vastuussa lakkoilusta ja voi lopettaa sen luovuttamalla lainsäädäntövallan ay-pomoille. "Ihan kiva kansantalous teillä siinä. Harmi, jos sille sattuisi jotain." Jokainen ymmärtää, miksei hallitus tule perääntymään tavoitteistaan.
Mä en ymmärrä, joten kerrotko? Mitä hallitus sitten tekee, kun lakot vaan laajenee, eikä jengi mene töihin?
Liitoilta loppuu rahat ja jengiltä myös.Hallitus ei anna periksi.
Noinkohan loppuu? Joskus joo, mutta tarpeen vaatiessa hyvin vähälläkin tulee toimeen, ja kun kerran on työ olemassa, on todennäköisesti myös ainakin jonkin verran säästöjä mitä käyttää. Jos tulee yleislakko, ei sen
Kenen kanssa neuvotellann? Hallitus ei ole työmarkkina osapuoli, mutta on silti sotkeentunut näihin asioihin. Hallitus ei myöskään suostu neuvottelemaan. Siksihän tässä tilanteessa ollaan.
Köyhien kyykytys tulee hallitukselle ja työnantajille kalliiksi.
En ole kyllä koskaan tavannut surkeampia häviäjiä kuin vassarit. Minä, minä, minä - minulla on oikeus! Enemmistön mielipiteet voi aina talloa, koska minä en hyväksy tätä!
Niin pieniä ihmisiä. Kuin lapsia.
Minkähän takia näitä lakkoja ei ollut silloin kun rahat tuhlattiin. Se on vähän myöhäistä lakkoilla nyt kun pitäisi velat maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilevilta liitoilta voisi poistaa veroedun. Se on tarkoitettu yleishyödyllisille, ei yleishaitallisille liitoille.
Eli EK:lta ja Suomen Yrittäjät ry:ltä myös. Je kun aiheuttavat näitä lakkoja.