Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satosen unelmat syntyvyyden kasvusta ja työmarkkinoiden ulkopuolella olevien työllistymisestä ovat uskomatonta unelmahöttöä

Vierailija
12.02.2024 |

Ne eivät tule toteutumaan ikipäivänä.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

arto satonen on istunut sastamalan valtuustossa iät ja ajat. sillä ajalla on sastamalassa lopetettu poliisi ja veropalvelut. annettu isoille kauppakejuille satosen omistamat tontit. sairaalapalvelut lopetetaan osittain ja siirretään kaus. lasten koulut ja kuljetukset on paskottu.kaupunki täyttyy narkomaaneista ja entisistä vangeista. työpaikat ja yritykset näivettyy, silti kaupunki ostaa esim.älyroskiksia ja muuta paskaa. vanhukset menee rollaattorilla keskellä maantietä, koska auraus ja huoltoimenpiteet ei toimi.

satonen viettää aikaansa varakkaassa miesseurassa.joten ei ihme ettei se tajua perheiden tai pienipalkkaisten todellisuutta.tätä samaa se yrittää muuallekin. 

Vierailija
42/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Satonen on tyyppiesimerkki sellaisesta vastenmielisestä miehestä joka ei pääse koskaan lisääntymään, ei vaikka status olisi mikä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät levittää Putinin propagandaa. mm. haluavat näivettää suomen ja toivovat syntyvyyden vähenevän, aivopesevät nuoria lapsettomiksi. Vanhusten yhteiskunta on helppo tuhota.

Putte nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!

Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.

Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.

Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.

Lasten hankkiminen ei ole moraalinen velvollisuus

Vierailija
44/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat ay-liikkeen ja vihervassareiden lääkkeet talouskriisiin, jos tuloverotuksen kiristäminen entisestään jätetään pois? Syömävelkaa ei pian saa eikä taikaseinä täyty itsestään.

Te-toimisto voisi velvoittaa vajaatyökykyiselle töitä niin pitkään kuin pää kestää. Esimerkiksi yhden kuukauden. Sen verran useimpien stressinsietokyky kestää hampaat irvessä. Puoli vuotta melkein kaikille heistä liian pitkä aika.

Vierailija
45/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vihreillä poliitikoilla on aika monta lasta. Entä Satonen? Esimerkillä johdetaan

Kuka tuon satosenkin sitten elättää, kun sen virka veks. Sopeutumisrahoistaan niillä on huoli. 

Vierailija
46/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Satonen ajatteli hankkia lapsia?

Ensin pitää tehdä itse ja vasta sitten vaatia toisilta.

Siinä tapauksessa aina asia, mitä tuo jäteläjäsatonen voi keneltäkään vaatia on kampaviinerin tunkeminen läskeihin poskiin ja samalla sössöttäminen epäselvästi. 

Tuosta vastenmielisempää ja epäpätevämää saastasäkkiä on aika vaikea mistään löytää.

Vierailija
47/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättilakko laajenee: Nyt mukaan liittyy Merimies-Unioni

Suomen Merimies-Unioni SMU ry liittyy mukaan poliittisiin työtaisteluihin.

Vierailija
48/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia voisin tehdä vaikka 100 suomeen jos minun ei tarvitsisi maksella elatusmaksuja eikä olla missään yhteyksissä lapsiin ja niiden äiteihin. Tuo ei toteudu joten lapsia en tee.

Taas yksi syy olla koskematta miehiin pitkällä tikullakaa

Vierailija
49/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida nämä maaseudun papparaiset ymmärtää kuin maailma on muuttumassa. Kohta ei enää "esson" baarissa ruokaa tuo pöytään tarjoilija eikä sitä ostosta rahasta kassahenkilö. Siivouksen hoitaa robotti ja kyydityksen hoitaa taksi jossa ei ole kuljettajaa. Tehtaissa automaatio hoitaa jo nyt suurimman osan tehtävistä vaikka sekin vaati huoltoa mutta työllistävä vaikutus vähenee jatkuvasti. Laivat kulkevat ilman miehistöä eikä kohta lentokoneissakaan ole oikeita lentäjiä. Maailma muuttuu ja kannattaisi vähän miettiä tulevaisuutta siltäkin kannalta. Jos kukaan ei saa palkkaa niin kuka niitä tuotteita sen jälkeen ostaa....Ihan vain tällainen välipala mietittäväksi...

Maailman varallisuus on keskittynyt muutamalle megarikkalle. On käsittämätöntä, että perustarpeet on edelleen sidoksissa töissäkäyntiin. Ja tämä töissäkäynti kuluttaa holtittomasti luonnonvaroja ja johtaa planeetan tuhoon. 

voisimme kaikki elää joutilasta, taiteen ja kulttuurin kyllästämää elämää ja jättää töissäraatamisen koneille. Tämä ei olisi utopiaa. Mutta nyt muutama sikarikas määrittelee talousjärjestelmän tällaiseksi. 

Vierailija
50/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei tehdä jos ei ole palkkaa millä niitä elättää siihen 18 vuotiaaksi ja ehkäpä vielä sen jälkeenkin joudut auttamaan taloudellisesti. 

Vierailija
51/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Arto mahdollisesti incel?

Vierailija
52/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se työttömyyspäivärahan lapsikorotuksen poisto ihan innostaa naisia hankkimaan lapsia. Sopii hyvin määräaikaisiin työsuhteisiin.

Ja ansiosidonnaisen lasku lähelle nollaa. Ei yksinkertaisesti uskalleta hankkia lapsia. Eikä kukaan uskalla ottaa asuntolainaa.

Keskituloisilla ei ole enää perusturvaa.

Vierailija
53/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat ay-liikkeen ja vihervassareiden lääkkeet talouskriisiin, jos tuloverotuksen kiristäminen entisestään jätetään pois? Syömävelkaa ei pian saa eikä taikaseinä täyty itsestään.

Mikä tahansa toimii paremmin kuin tämä perkokkareiden ikuinen tyyli säästää Suomi lamaan. Kokoomus tekee saman aina ollessaan pm puolue.

Kataisen ja Stubbin jälkeen Suomi ei ole vieläkään noussut.

Muut maat selvisi finanssikriisistä. Kokkareet jähmetti talouden pysyvästi.

Nyt Orpo tekee saman.

Vierailija
54/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan hinnan ne on valmiita maksamaan siitä että saisivat näyttää työläisille kaapin paikan. Ne rahat kaavittaisi takaisin palkkojen ja työehtojen huonontumisen kautta. Kulutus sillä laskee minimiin mutta se ei näytä haittaavan.

Vierailija
55/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tämä hallitus saa päättää niin naisille tulee synnytyskiintiö ja työttömät laitetaan pakkotöihin

Ilmaisiin pakkotöihin.

Vierailija
56/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artson pitäs tehdä nyt youtube videoita yrityksille siitä miten myydään ulkomaille.

Vierailkaa sastamalassa,  ei sielä asu edes paikallisten yrittsten johto...

Vierailija
57/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te-toimisto voisi velvoittaa vajaatyökykyiselle töitä niin pitkään kuin pää kestää. Esimerkiksi yhden kuukauden. Sen verran useimpien stressinsietokyky kestää hampaat irvessä. Puoli vuotta melkein kaikille heistä liian pitkä aika.

No kiitos. Minä olen tehnyt töitä ja maksanut veroja herrojen sopeutusrahoihin ym kotkotuksiin yli 30v. Nyt kuitenkin sairastunut aivoverenvuodon ja työ kyky niin ja näin. Ja työttömänähän sitä sitten ollaan tällä hetkellä. Vasmasti yhteiskunta sillä pelastuu, kun minä teen kuukauden töitä, jos pää sen kestää.  Anteeksi kirjoitusvirheet, yritän kyllä korjata ne, mutta tuon aivotapahtuman jäkeen huoman, etten enää pysty kunnolla kirjoittamaan, kaikki kirjaimet on mitensattuu ja väärässä järjestyksessä.  Vielä puolitoista vautoota tynhakija ennen kuin eläkeikä täyttyy.

Vierailija
58/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla työministeri Satonen kertoo tilanteen Suomen syntyvyydestä ja työllisyysasteesta, ja miten ne saadaan nousuun:

Kannattaa katsoa muutkin ministerin kansantaloustieteen oppitunnit.

Vierailija
59/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia voisin tehdä vaikka 100 suomeen jos minun ei tarvitsisi maksella elatusmaksuja eikä olla missään yhteyksissä lapsiin ja niiden äiteihin. Tuo ei toteudu joten lapsia en tee.

Taas yksi syy olla koskematta miehiin pitkällä tikullakaa

Eikä Suomikaan kaipaa isättömia lapsia. Aika typerää tulla vinkumaan, että kyllä minä  lapsia tee kunhan minun ei tarvitse niitä nähdä ja niiden elätusta maksaa. Mitä lapsi tekee isällä, joka ei lapsesta välitä?  Lapsen tekeminen /saaminen kun automaattisesti tarkoittaa sitä, että sinä myös huolehdit lapsesta. Jos naiset ajatteleisi samalla lailla, että kyllä minä lapsia teen, kunhan minun ei tarvitse niitä elättää eikä olla niihin missän yhteydessä, niin mikä järki??? Miksi tehdä se lapsi???? lastenkotiin???  Mikä järki on aina jonkun miehen tulla kuuluttamaan, että kyllä minä lapsia teen, kunhan niistä ei tarvitse ikinä nähdä, eikä elättää.  Voi kuule, jos nainen haluaa isättömän lapsen, hän mieluummin hankkii siemenen jostain muualta, kuin luuseri mieheltä joka holtittomasti levittelee vehkeitään ja siementään ympäriinsä.  Kuka haluaisi lapselleen tuollaiset geenit? Ei kukaan.

Miehissä on todella typeriä yksilöitä. Mitähän ajateltaisiin naisesta, joka rinta rottingilla julistaisi, että kyllä minä lapsia teen, kunhan minun ei sitten tarvitse niitä ikinä händä, eikä elättää??? sairasta.

Vierailija
60/136 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up