En uskalla enää laittaa kuin ripsiväriä, koska mies naljailee jos meikkaan enemmän
Hänen mielestään meikkaaminen on turhaa ja luonnolliset naiset kauneimpia. Haluaisin meikata, mutta en voi :(
Kommentit (53)
Hah, nauraisin vaan ja laittaisin halutessani lilaa luomeen. Minua ei tässä elämässä miehet komentele. Ja jos arvostelu jatkuisi, saisi lähteä jonkun muun naisen "iloksi."
juu . . tee niin kuin ukko määrää
Miehellä ei ole oikeutta määrätä mitä SINÄ teet SINUN kehollesi.
Maxeylash-seerumi (olen ostanut kosmetologilta) kasvattaa omat ripsesi reippaasti pidemmiksi, jopa tuuheammiksi, ja haluttaessa kestoväri viimeistelee vaikutelman.
Luonnollinen tulos ja pidentyneiden ripsien ansiosta paljon kauniimpi kuin suhruiset irtovärit tai ripset tuhoavat liimatut pidennykset.
Vierailija kirjoitti:
Maxeylash-seerumi (olen ostanut kosmetologilta) kasvattaa omat ripsesi reippaasti pidemmiksi, jopa tuuheammiksi, ja haluttaessa kestoväri viimeistelee vaikutelman.
Luonnollinen tulos ja pidentyneiden ripsien ansiosta paljon kauniimpi kuin suhruiset irtovärit tai ripset tuhoavat liimatut pidennykset.
kokeilen tuota niin ei enää tarvitse meikata
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeilen tuota niin ei enää tarvitse meikata
ap
Minulla on toiminut (jo vuosia).
Tilanteeni oli se, että vaihdevuosien myötä ripseni olivat huvenneet aika lyhyiksi ja harventuneet ikävästi. Tämä ihmeaine palautti "nuoruuden kukoistuksen" ripsien osalta muutamassa viikossa. :)
Huh huh... oikeasti tuohonko alistut.
Ap:n mies on luuseri, joka on joutunut tyytymään häneen. Kuolaa himoamiensa naisten perään. Nyt pelkää, että joku vie ap:n häneltä jos hän laittaituu nätiksi. Ei hyvältä näytä sp:n tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Kerrankin olen samaa mieltä.
M
Naiset on semmosia usein kun jää kiinni uskottomuudesta niin aletaan itkeä ja valehdella, sekä manipuloida.
Se että valehdellaan palstalla voi olla ihan vaan, et muut sais paremman kuvan kun todellisuus on.
Naiset on ihan V kieroa porukkaa kun sillepäälle sattuvat, pakoilee vastuuta ja syyttelee muita ja puhuu ympäriinsä mitä sattuu ja petaa itselleen asiat valmiiksi.