Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla enää laittaa kuin ripsiväriä, koska mies naljailee jos meikkaan enemmän

Vierailija
12.02.2024 |

Hänen mielestään meikkaaminen on turhaa ja luonnolliset naiset kauneimpia. Haluaisin meikata, mutta en voi :(

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on semmosia usein kun jää kiinni uskottomuudesta niin aletaan itkeä ja valehdella, sekä manipuloida.

Se että valehdellaan palstalla voi olla ihan vaan, et muut sais paremman kuvan kun todellisuus on.

Naiset on ihan V kieroa porukkaa kun sillepäälle sattuvat, pakoilee vastuuta ja syyttelee muita ja puhuu ympäriinsä mitä sattuu ja petaa itselleen asiat valmiiksi.

Vierailija
42/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, nauraisin vaan ja laittaisin halutessani lilaa luomeen. Minua ei tässä elämässä miehet komentele. Ja jos arvostelu jatkuisi, saisi lähteä jonkun muun naisen "iloksi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rehellisyyden perikuva.

Vierailija
44/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu . .    tee niin kuin ukko määrää

Vierailija
45/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa epävarmalta mieheltä

Vierailija
46/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole oikeutta määrätä mitä SINÄ teet SINUN kehollesi.

Vierailija
47/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxeylash-seerumi (olen ostanut kosmetologilta) kasvattaa omat ripsesi reippaasti pidemmiksi, jopa tuuheammiksi, ja haluttaessa kestoväri viimeistelee vaikutelman.

Luonnollinen tulos ja pidentyneiden ripsien ansiosta paljon kauniimpi kuin suhruiset irtovärit tai ripset tuhoavat liimatut pidennykset.

Vierailija
48/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maxeylash-seerumi (olen ostanut kosmetologilta) kasvattaa omat ripsesi reippaasti pidemmiksi, jopa tuuheammiksi, ja haluttaessa kestoväri viimeistelee vaikutelman.

Luonnollinen tulos ja pidentyneiden ripsien ansiosta paljon kauniimpi kuin suhruiset irtovärit tai ripset tuhoavat liimatut pidennykset.

kokeilen tuota niin ei enää tarvitse meikata

ap

Vierailija
49/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokeilen tuota niin ei enää tarvitse meikata

ap

Minulla on toiminut (jo vuosia).

Tilanteeni oli se, että vaihdevuosien myötä ripseni olivat huvenneet aika lyhyiksi ja harventuneet ikävästi. Tämä ihmeaine palautti "nuoruuden kukoistuksen" ripsien osalta muutamassa viikossa. :)

Vierailija
50/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... oikeasti tuohonko alistut. 

Vierailija
51/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on luuseri, joka on joutunut tyytymään häneen. Kuolaa himoamiensa naisten perään. Nyt pelkää, että joku vie ap:n häneltä jos hän laittaituu nätiksi. Ei hyvältä näytä sp:n tulevaisuus.

Vierailija
52/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APherää

Vierailija
53/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika