Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla enää laittaa kuin ripsiväriä, koska mies naljailee jos meikkaan enemmän

Vierailija
12.02.2024 |

Hänen mielestään meikkaaminen on turhaa ja luonnolliset naiset kauneimpia. Haluaisin meikata, mutta en voi :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut ärsyttää Ap:n tyyppinen ajattelutapa. En tunne myötätuntoa, koska tässä aikuinen ihminen syyttää toista siitä, ettei voi tehdä jotakin noin pientä ja hakee uhriutumalla empatiaa.

Ei ole tervettä, voi olla jopa narsistista, Ap:lta itseltään. Tervettä olisi sanoa miehelle, ettei kukaan voi määrätä miten meikkaat, ja meikata.

Vrt. tilanne, jossa on esim. väkivallan uhkaa, tai kyseessä on jostakin isommasta. 

Tämä. Jos ei uskalla sanoa miehelle että minun meikkaaminen ei ole kiinni sinun mielipiteistä, niin tiedossa on varmasti aikamoinen kynnysmattoasetelma.

Jos taas ap ei uskalla sanoa vastaan pelon takia niin silloin on jo tilanne sellainen että suhteesta pitää päästä pois ja nopeasti.

Se että ap näennäisesti tekee niin kuin mies tahtoo ja tulee sitten tänne valittamaan, kertoo siitä että katkeroituminen on jo alkanut eikä sellainen suhde ole pidemmän päälle kummallekaan hyväksi.

Vierailija
22/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies myös kehuu jatkuvasti muita naisia. :(

t. ap

Tyypillistä tuollaisille miehille, jotka yrittävät tuhota naisen itsetunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksä teki kanssa tuota. Pilkkasi, jos halusin laittaitua tai ostaa paremman näköisiä vaatteita. Antoi sitten aina välillä omia vanhoja vaatteitaan ja muita tavaroitaan minulle lahjaksi. Pilkkasi ja arvosteli naisia muutenkin paljon, etenkin vanhempia naisia. Huomaa että on eksä. Ei tuollaista kestä pitkään, mielenterveys menee kun toinen aina vähättelee. 

Vierailija
24/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, että oksettaa nämä miehet. Huvittaa myös, että millä perusteella ajatellaan Ap:n kommenttien perusteella, että ei voisi olla uhri? . Ja vaikka AP ei uhri olisikaan niin kyllä joku vastuu pitäisi olla minkälaisen ihmisen päästää omaan elämään. Enkä usko hetkeäkään etteikö olisi tietänyt minkälainen ukko on kyseessä.

Vierailija
25/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies

Vierailija
26/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus meikata kuten haluat.Älä anna miehesi pompotella itseäsi.

Vierailija
27/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksä teki kanssa tuota. Pilkkasi, jos halusin laittaitua tai ostaa paremman näköisiä vaatteita. Antoi sitten aina välillä omia vanhoja vaatteitaan ja muita tavaroitaan minulle lahjaksi. Pilkkasi ja arvosteli naisia muutenkin paljon, etenkin vanhempia naisia. Huomaa että on eksä. Ei tuollaista kestä pitkään, mielenterveys menee kun toinen aina vähättelee. 

Näissä on tyypillistä se että suhteen ulkopuolisia naisia kehutaan ja oma nainen saadaan tuntemaan olonsa huonoksi

Vierailija
28/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sairaat paskiaiset, jotka puolustuskyvyttömän pienen naisen kiusaavat hengiltä, toivottavasti leivotaan vankilassa kunnolla. Vankilassa kiusaajat eivät ole kovassa huudossa ja oikeus tapahtuu viimeistään siellä, sillä oikeuslaitos jakelee kevyitä tuomioita. Venkulat pistävät kylmäksi tai kärsimään. Ei auta äijän pullistelut tai kontrollointitausta. Luotan venkuloihin, itsekin joskus aikanaan piireissä pyörineenä. Joku roti onneksi vankilassakin.

Vierailija
29/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
30/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten lähde yhtään mukaan tuohon, että kutistat itsesi ja muutut värittömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi ettet ärsytä toista. Ja kun et kuitenkaan usko, tervetuloa sitten jonkin ajan päästä kirjoittamaan siihen "mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset" -ketjuun. Monet uskoakseni oppivat kerrasta.

Mutta tässä oli kyse siitä että mies ihailee ap:n kauneutta luonnollisena.

Mies naljailee, ei ihaile. Ja ap ei uskalla, eli pelkää miestä. Ei ole alkuunkaan tervettä.

Vierailija
31/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies myös kehuu jatkuvasti muita naisia. :(

t. ap

Ja eikö niin, että niitä todella laittautuneita naisia? Sinä et vaan saisi laittautua yhtään, ettei vaan kukaan muu mies huomaa sinua. Todennäköisesti olette sillä tiellä, että saat vielä pataan. Pakko todeta, että pysy kaukana tuollaisista miehistä.

Vierailija
32/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia monet hippimiehet ovat.

Vierailija
33/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et uskonut miehes exää? Vaan miestä, jonka mukaan exänsä oli hullu. Nyt niität mitä kylvit, pahempaa on tulossa.

Vierailija
34/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloiva mies jolla on minävaurio :/

Vierailija
35/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä on tyypillistä se että suhteen ulkopuolisia naisia kehutaan ja oma nainen saadaan tuntemaan olonsa huonoksi

Niiden naisten naamalla ei nähdä meikkiä, vaikka saattaisikin olla primerit, puuterit, meikkivoiteet..

Vierailija
36/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos kasvattaisit selkärangan ja tekisit juuri niin kuin itse haluat. Mitä sinä sillä miehen mielipiteellä teet. Toki voit elää pelossa ja epävarmuudessa mutta se on jokaisen oma valinta. Jos sinusta tuntuu suhteessa pahalle, lähde pois. Meillä kaikilla on vain tämä yksi elämä maan päällä, sitä ei kannata tuhlata huonoissa suhteissa.  

Vierailija
37/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä on tarve kontrolloida?

Vierailija
38/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tämä Åsa Grennvallin sarjakuva.

https://www.electrocomics.com/ebooks_engl/asa_e.htm

Vierailija
39/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava vaihe on se kun ripsiväristä tulee nyrkkiä 

Vierailija
40/53 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuhoaa sinun mielenterveyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi