Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joiden anoppi on avioitumisilmoituksen jälkeen alkanut käyttäytyä "kylmästi"?

Vierailija
05.09.2008 |

Eli n. kk sitten kerroimme menneemme kihloihin ja että häätkin olisivat suht pian. Uutisen anoppini otti ihan rauhallisesti; ei halannut minua tai poikaansa, vaan lopulta minä liikutuksissani halasin häntä. Sen jälkeen ei ole minulle erikseen soitellut, vaan aina vain pojalleen. Ennen soitteli minullekin joskus ja kysyi, mitä kuuluu jne... Vahvasti tuntuu, ettei tämä ollut hänelle jotenkin kuitenkaan kauhean mieleinen yllätys. :( Tähän asti meillä on ollut ihan lämpimät välit, mutta nyt tuntuu että jokin on muuttunut. Muita, joilla "ihanneanoppi" muuttunut välinpitämättömäksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivottavasti niitä lapsia ei ala sitten heti tulemaan. Olikin kiva kertoa vauvauutisesta noin 3kk myöhemmin...

Vierailija
2/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sukua ja varma tapaus ja hän ei enää karkota minua vaan voi olla oma itsensä =/ Anoppini näkyy olevan nokkimisjärjestyksen kova kannattaja. Miniä siellä alimpana hänen listallaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häitä tuli ihan ilmiriita mm. hääjärjestelyistä. Ei kai ollut valmis "menettämään" poikaansa. Oli ohimenevää, välit palautui puolessa vuodessa ja siitä saakka on ollut läheiset. Naimisiin mentiin 6 v sitten, lapsia on 3.

Vierailija
4/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut muutenkaan olla mieleinen uutinen.