Olen 25 vuotias, omakotitalossa asuva kahden lapsen äiti jolla on vuosimallin 06 volvo, minulla on 12 alaista
painan 55 kiloa ja olen 166 pitkä, tummat pitkät kiharat hiukset ja mies joka on rikostutkija.
Kommentit (44)
avioliiton aikana asuin lähes 400 neliöisessä talossa, jonka ex sai perintönä. Autoja löytyi useampia, firman nimissä vielä lisää. Itse olin kuitenkin se liitosta lähtijä, ja rehellisesti olen nyt paljon onnellisempi ja voin henkisesti paremmin.
Olen varakkaasta suvusta, joka jatkui vielä exän kanssakin ja voin sanoa, että se raha ei tuo onnea!!! Helpottaa elämää kylläkin, ja sillä on monesti helppo paikkailla koloja elämässä...kun parisuhde tökki, mikäs sen parempaa kuin lähteä ostoksille :)
mun ex oli tai on vieläkin koirapoliisina, ja se ei kyllä läheskään 3000 e kk saa, tai saa välillä kun lisät nostaa. Mutta ne lisätkin on tosi surkeita, kaukana esim kaupan alan iltalisistä eikä pahemmin voi sanoa ei kiitos en tule sunnuntaina töihin. Se on elämäntapa :)
Poliisien palkat on tosi surkeita verrattuna työhön!! Vaikka valtiolla taitaa olla kaikki huonopalkkaisia työhön nähden, paitsi tuolla arkadianmäellä.
päällisin puolin kaikki ok, eipä tossa mitään kummallista ole. Mutta itsetunnossa taitaa olla jotain pielessä, kun sitä pitää muille hehkuttaa. Puuttuuko kenties onni elämästä?