Olen 25 vuotias, omakotitalossa asuva kahden lapsen äiti jolla on vuosimallin 06 volvo, minulla on 12 alaista
painan 55 kiloa ja olen 166 pitkä, tummat pitkät kiharat hiukset ja mies joka on rikostutkija.
Kommentit (44)
Niin, itsekin 25vuotias kahden lapsen aiti, 165cm ja painan 57kg. Mutta alaiset puuttuu, samoin omakotitalo ja rikostutkija mies!=)
Vierailija:
Ei mikätahansa rikostutkija, krp:llä on ja tienaa rutkasti enempi kuin 3000 euroa.
ei tekstisi perusteella kukaan alaisistasi pidä eikä tainakaan arvosta.
Olet pissispomo
Mutta hyvä että sinä tiedät mitä Hän voi tienata ja mitä ei.
Rutkasti kuitenkin yli kolmen tonnin.
Herää pahvi, skoudet on valtion hommissa ja valtion virkamiesten palkkataso...hohhoijaa.
Sitten ap keksi tarinan, joka kuvaa hänen unelmaansa elämästään, ja siihen kuuluu rikostutkija.
Täytyy toisaalta kuitenkin sanoa, että ne lahjakkaat rikostutkijat selvittävät täysin käsittämättömän hienosti vaikeita tapauksia. Useimmat heistä kuitenkin ymmärtävät pysyä taka-alalla eivätkä tuo itseään esiin.
ai niin painan 80kg ja pituutta on 167cm. Mutta harvoin itseäni esittelen näin kennelkään.
Vierailija:
Mutta hyvä että sinä tiedät mitä Hän voi tienata ja mitä ei.
Rutkasti kuitenkin yli kolmen tonnin.
en ja perheellä terveyttä. oikeesti muulla ei ole väliä. sen huomaa, kun osuu kohdalle vakavempaa. mitä helv..pitää esittää tai kertoa täällä yhtään mitään ? en tajua sun tarkotustas tai luulen, et haluut vaan et täällä nyt hikeennyttäis sun aloitukselles.
Minulla kaikki tuo, mutta nyt tajuan ettei se onnelliseksi tee. Onneton olen vaikka kaikki pintapuolinen kiiltää!
Oisin mielelläni jatkanut teidän höppänöiden vedättämistä monen monta sivua.
ap
Hauskaa perjantaita!
katsonut liikaa jenkkisarjoja ;) Mene provokouluun ja tule sitten puhumaan meille uudestaan
t. av-mammat
Eikä oo ees rikostutkija.
Teillä on kyllä väärää tietoa poliisien palkoista. Se on fakta!
Vielä et ole kuitenkaan täydellinen, sen huomas jo sun aloituksesta. Kehottaisin käymään jonkinlaisen hyvientapojen kurssin. Nyt vaikutat " äkkirikkaalta" moukalta.
ajokortiton ja autoton pian kahden lapsen äiti. mieheni on cnc-koneistaja ja tienaa kuussa 1400¿ netto. itse olen nyt lyhyessä työsuhteessa siivoojana (ihan mukavaa hommaa itseasiassa) ja tienaan hiukan vähemmän kuin mies.
oon 158 cm pitkä, ennen raskautta painoin 47 kg. on selluliittia, en ole kiinteä, hyväkuntoinen enkä lihaksikas.
mulla on aika huono sisustusmaku ja vaattet järjestään vanhoja ja alun alkaen sieltä ankeemmasta päästä. tukka mulla on kauniisti leikattu ja värjätty, mutta mä oon niin onneton sitä laittamaan että näyttää yleensä aikamoiselta pehkolta.
oon aika onnellinen ja tyytyväinen mun elämään.
Ei sit kuitenkaa kaikki himassa???
Volvo = euroopan nopein traktori. Ratissa lukee V--> osaa kääntyä vasemmalle ja O --> osaa kääntyä oikealle. LUUSERI
25 vuotiaana, kun työkokemusta ei ole juurikaan voinut ehtiä kertymään kahden äitiyslomasi aikana...etkä yliopistollista loppututkintoakaan ole vielä ehtinyt noiden lapsentekokiireittesi vuoksi suorittamaan...
Ihan hauska provo silti, dream on. :)
Tahdotko kuulla ehkä sen, että paljaana tänne tulit ja paljaana lähdet. Siis:" Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman."
Mutta tiedätkö miten pääset pakoon helvettiä?
Tiesitkö, että kaikki uskosta osattomat on jo tuomittu?
" Joka uskoo Häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan Nimeen."
" Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?"
Mutta siis minä en ollut vastaajanro. 20
ap