Osaatteko kuvitella piinkovaa bisnesnaista Suzanne Innes-Stubbia keskustelemassa Linnan juhlissa sotaveteraanien kanssa?
Minä en! Surettaa jo etukäteen sotaveteraanien puolesta. Aiemmin heillä on ollut kivoja keskusteluita Jenni Haukion kanssa ja nyt sitten tulee Suzanne, joka ei osaa edes suomea kunnolla.
Kommentit (81)
Minä uskon että hän keskustelee hienosti veteraanien kanssa.
Huono tulos prosenteissa Stubbille.
Montako niitä on jäljellä ja kuinka kauan?
Siis bisnesnainenko ei osaisi vanhusten kanssa jutella muutamaa tovia? On sullakin mustavalkoinen maailmankuva.
Erittäin hyvin. Toisin kuin sitä toista vaihtoehtoa
En todellakaan osaa. Lämmin Jenni <3
Porukka uskoo keskustelun sujuvan vaikka Sutsanna ei edes osaa kieltä :D
Suza voi käyttää tulkkia. Etkö sitä tiennyt?
Sotaveteraanithan hänet halusivat. Siinä sitten keskustelevat englanniksi perheiden tukemisesta, yksinäisten sotaveteraanien kanssa.
Osaan.
On aktiivisesti halunntut suomalaiseksi ja Suomen kansalaiseksi vaikka olisi voinut elää perheineen Britanniassa, Belgiassa tai Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis bisnesnainenko ei osaisi vanhusten kanssa jutella muutamaa tovia? On sullakin mustavalkoinen maailmankuva.
Eiköhän normaali smalltalk ole hallussa ja ehtii oppia veteraaneistamme ennen itsenäisyyspäivää.
Antoniaa en osaisi sitäkään vähää kun ukot olisivat vetäneet håmåa daijjuun.
Vierailija kirjoitti:
Suza voi käyttää tulkkia. Etkö sitä tiennyt?
En tule tulkiksi. Turha soittaa minulle.
Tirsk. Mieti sitä toita vaihtoehtoa.
Antonio on ihana ja lämmin ihminen joka tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Antonio olisi pärjännyt hienosti veteraanien kanssa.
Kyllä voin