Ei ole mun Presidentti
En hyväksy ihmistä kenet on tarkoituksella nostettu tähän virkaan korruption ja rahan avulla, ulkoisten agendojen toimesta
Kommentit (25)
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Niinhän ne ovatkin.
Jep, #notmypresident kuten Trumppi monelle
En henkilökohtaisesti voi luottaa häneen presidenttinä hänen koulukiusaaja taustansa takia. Tämä on asia joka häiritsee omaa elämää viellä aikuisena ja varmasti koko elämän ajan. Muutenkin Pekka olisi ollut kaikkein pätevä presidentiksi. Harmi myös että äänestys prosentti oli noin alhainen.
Vierailija kirjoitti:
No muuta sitten Venäjälle.
Ei varmaan tartte kun on siellä jo.
Laita foliota päähän ja mene Venäjälle!
Vierailija kirjoitti:
En henkilökohtaisesti voi luottaa häneen presidenttinä hänen koulukiusaaja taustansa takia. Tämä on asia joka häiritsee omaa elämää viellä aikuisena ja varmasti koko elämän ajan. Muutenkin Pekka olisi ollut kaikkein pätevä presidentiksi. Harmi myös että äänestys prosentti oli noin alhainen.
Mutta olisit luottanut työpaikkakiusaajaan kuka painosti alaistaan?
Suomi on toden totta menetetty maa.
Hahhaahh, Stubbimulukku. Ei tule ikinä olemaan mun pressa, eipä sitä ole kyllä ollut Pahvi-Saulikaan. Mut pääasia, ettei pressana ole Halla-aho.
Hahahah, punikkien ulina on kuin musiikkia! 😂
En minäkään välitä Stubbista. Mutta onhan maa jo muutenkin jo menetetty, ihan sama vaikka Stubb virnuilisi presidenttinä.
Stubb luovuttaa huomenna puolueen jäsenkirjan ja hänestä tulee koko kansan presidentti. Myös sellaisten, jotka äänestivät Pekka Haavistoa tai jättivät äänestämättä.
Pulinat pois nyt.
näkee jo tästä että äänestystulos ja data väärennetttiin... koko äänestyksellä ei ollut mitään merkitystä... Suomi on aivan korruptoitunut maa...
Suomalaiset arvostavat kiusaamista, koska sellainen ominaisuus kertoo mielen vahvuudesta. Kun on häikäilemätön, pääsee pitkälle. Tätä täällä impivaarassa ihaillaan.
Narsistit eivät todellakaan ole huonoitsetuntoisia ressukoita, vaan vahvoja.
Mä ta pan itseni. Tehkää samoin! Suomi on menetetty maa.