Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka on jo 3. kertaa hävinnyt pressanvaalit, nyt pitäisi papan jo tehdä johtopäätökset ja painua eläkkeelle.

Vierailija
11.02.2024 |

Rahan hukkaamista rahoittaa tuon vaalikampanjaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävinnyt kolmesti, vaan tuli toiseksi kolmesti. Aika iso ero.

Ei varmasti missään muualla kuin Suomessa haukuta toiseksi tullutta hävinneeksi.

En usko, että Haavisto on enää seuraavissa presidentinvaaleissa ehdolla, vaikka tämän vielä hyvin vetikin. Huonolla tuurilla meillä ei enää olekaan sellaisia, kun tuo leuhka ja möläyttelevä globalisti nyt sitten valittiin. Mutta jos on, niin toivottavasti on ensi kerralla parempia ehdokkaita. Tämä kattaus oli aika surkea, kun Rehn ja Haavisto oli ainoat siedettävät ja kaikki muut jotain aivan käsittämätöntä p.askaa.

Vierailija
22/25 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämäkö oli aloitus jollaisen A.S. haluaisi lukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuossa iässä enää tekisi yhtään mitään. Olen yli 10 vuotta nuorempi, ja olen käytännössä heittänyt hanskat tiskiin jo. Pitää tajuta lopettaa ajoissa.

Vierailija
24/25 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto sai mitä se halusi eli Haavisto voitti Halla-Ahon.

Oikeistolaisessa maassa on mahdottomuus vihervasemmistolaisen presidenttiehdokkaan voittaa oikeiston ehdokasta. Se on jokaisella kyllä ollut koko ajan tiedossa.

Vierailija
25/25 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ne "normaalit"  eli ns. liberaalit Stubbin äänestäjät lukevat näitä ketjuja ja ymmärtävät, millaiseen joukkoon kuuluvat. Homovihaajien joukkoon. Sotaintoilijoiden joukkoon. Tämä on teidän ryhmänne. Tällä tavalla teidän kanssa samanmieliset ihmiset argumentoivat ja nämä ovat heidän perusteet äänelleen.

Itse äänestin Haavistoa ja tiedän, että 99% Haaviston äänestäjistä on sivistyneitä ihmisiä. Osa enemmän vasemmalla ja osa enemmän oikealla, mutta yhdistävä tekijä on rauhan halu ja pätevyyden tunnistaminen. Mietin vain, kun minulla on myös ihan tällaisia fiksuja ja sivistyneitä Stubbin äänestäjiä ystävissä, että ymmärrävätkö tavallaan edes, miksi heidän kannattamansa voitti. Millaiset ihmiset tähän ryhmään kuuluvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi