Nyt menee tiukaksi, ennakkoäänien ero ei ole iso
Kommentit (117)
Vaalipäivän äänet menee Pekulle. Kaikki kovimmat konit lähtee takamatkalta.
Kokoomuksen äänestäjät yleensä äänestävät ennakkoon, koska ovat varmoja valinnastaan. Siihen nähden tulos oli Stubbille surkea. Eroa tottaksi on, mutta ei niin paljon kuin olisi pitänyt olla, jotta voisi jo juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Ei oo iso. 5% ero, yli 100 000 ääntä.
Muista, että yhtään ainutta tänä päivänä annettua ääntä ei ole mukana.
Vaikka kyllä Stubb voittaa, en epäile hetkeäkään.
Myös asiantuntijat arvioivat, että jännitettävää vielä riittää.
Stubbi häviää - maitojunalla takaisin Firenzeen!
Haavisto suositumpi kaupungeissa, eli persut ovat menneet kokoomuksen taakse tai jättäneet väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen äänestäjät yleensä äänestävät ennakkoon, koska ovat varmoja valinnastaan. Siihen nähden tulos oli Stubbille surkea. Eroa tottaksi on, mutta ei niin paljon kuin olisi pitänyt olla, jotta voisi jo juhlia.
Juuri näin, ja tämä tiedetään myös kokoomusleirissä. Myös Stubbin kehonkieli paljasti paljon, sillä riemun sijaan nähtävissä oli ohutta huolta.
Oikeasti tässä on kyse vain Halla-ahosta.
Toivoisin kyllä, että Haavisto voittaa <3
Olen kuitenkin valmistautunut pahimpaan.
Vierailija kirjoitti:
Homma on selvä.
Ei muuten ole noin pienellä erolla. Toivon parasta sillä siihen on vielä mahdollisuus.
10
Kyllä tuo ero on melko iso. Itse en äänestänyt vaaleissa koska molemmat on surkeita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto suositumpi kaupungeissa, eli persut ovat menneet kokoomuksen taakse tai jättäneet väliin.
Tämän takia Haavisto voittaa koska pakkanen ja persut jääneet vaalipäivänä kotiin. Suurten kaupunkien naiset ratkaisee vaalit Haavistolle.
Naiset äänesti ennakkoon, vaalipäivänä äänestää kokoomuslaiset ja persut. Aika selvä tapaus. Stubb tulee vain nostamaan kannatustaan vaalipäivän äänillä.
Stubb voittaa, eroa 5,4 prosenttiyksikköä. Haavistolla ei ole mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin kyllä, että Haavisto voittaa <3
Olen kuitenkin valmistautunut pahimpaan.
Miten oot valmistautunut, vinkkejä? Mä en oo keksinyt mitään lohduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaalipäivän äänet menee Pekulle. Kaikki kovimmat konit lähtee takamatkalta.
Kohta 60% äänistä laskettu, eikä prosentit ole muuttuneet vielä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset äänesti ennakkoon, vaalipäivänä äänestää kokoomuslaiset ja persut. Aika selvä tapaus. Stubb tulee vain nostamaan kannatustaan vaalipäivän äänillä.
Turha toivo - kokkarit äänestää aina ennakkoon. Stubbi on hävinnyt vaalit!
Vierailija kirjoitti:
Myös asiantuntijat arvioivat, että jännitettävää vielä riittää.
Sanoivat kiinnostavaksi, eivät jännittäväksi. Ei kai ne heti kasin jälkeen sanoakaan, että tämä oli tässä ja mennään kotiin.
Lol. Ei oo iso. 5% ero, yli 100 000 ääntä.