Nyt menee tiukaksi, ennakkoäänien ero ei ole iso
Kommentit (117)
Nyt näyttää siltä että Pekka kuroo eroa Stubbiin pienemmäksi eli tämän johdosta persut eivät ole lähteneet kovin aktiivisesti äänestämään tänään.
Haavisto sanoi että teoreettinen mahdollisuus on vielä olemassa. Jännäksi menee.
KV lehdistön mukaan molempien ehdokkaiden ulkopoliittiset kannat ovat liki samanlaiset, eli Suomen sama ulkopoliittinen linja tulee säilymään.
T.stubb Halla-aho kannattaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella jännäksi menee. Pienissä maaseutu kunnissa äänestysprosentti jää alhaiseksi. Todella jännää.
Ei tuota vielä tiedä kumpi voittaa....
71,6% laskettu ja Haavoston prosenttiosuus on noussut kokonaiset 0.1%. Ei mene jännäksi.
Äänissä Stubb edellä noin 120 000 äänellä.
Kyllä se ero pitää, eli jotta Haavisto voittaisi hänen pitäis saada tämän päivän äänistä 55 % sanoi Borg.
Tulipa mieleen että kuinka paljon kaikki p.....n puhumiset ja haukut Stubbia kohtaan johtivat juuri siihen että oma matto vedettiin niillä alta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin vaalipäivän äänistä ei ole laskettu vielä yhtään - kohta alkaa Pekan nousu!
Jep, Pekka nousee kyllä vielä jonkin verran, mutta ei riitä millään. Jonkin verran yli 48% ennakoidaan Haaviston lopulliseksi tulokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella jännäksi menee. Pienissä maaseutu kunnissa äänestysprosentti jää alhaiseksi. Todella jännää.
71,6% laskettu ja Haavoston prosenttiosuus on noussut kokonaiset 0.1%. Ei mene jännäksi.
Jännäksi menee.
Alexander Stubbia jännittää, mutta itse ei voi tehdä mitään. Kun sata prosenttia on laskettu niin sitten tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttää siltä että Pekka kuroo eroa Stubbiin pienemmäksi eli tämän johdosta persut eivät ole lähteneet kovin aktiivisesti äänestämään tänään.
Höpö höpö...Vaalpäivän äänistä Stubb on saanut noin 20 000 enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Itse (Perussuomalaisten kannattajana) ainakin äänestin jo ennakkoon Stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännäksi menee.
Alexander Stubbia jännittää, mutta itse ei voi tehdä mitään. Kun sata prosenttia on laskettu niin sitten tiedetään.
Minua ei jännitä. Stubb voitti.
Isojen kaupunkien vaalipäivien äänet on vielä laskematta.
On ollut Pekan joukkue ja on ollut Alexin joukkue ja tämän jälkeen on vain Suomen joukkue.
Tiivistää Alex uutisissa.
Jo 81.6% äänistä laskettu.
Peli on täysin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Isojen kaupunkien vaalipäivien äänet on vielä laskematta.
81,6% on jo laskettu ja Haavisto myönsi juuri tappionsa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei Haavisto mitenkään tuolta enää nouse. Mutta häviää varmaan pienemmällä marginaalilla kuin oletettiin. Häviää vain sen takia että hän on homo. Homofobia tämän ratkaisi. Ei keskivertosuomalainen koe mitään yhteyttä näihin jättekiva-porukoihin
No höpö höpö. Olen vankka PS-kannattaja ja taustalla oleva aktiivi, eikä minulla ja monella muullakaan seksuaalisella suuntauksella ole mitään merkitystä tässä kontekstissa. Kyllä sen homman on ratkaissut Pekan poliittiset toimet sekä PS:n että sen äänestäjien demonisoiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö...Vaalpäivän äänistä Stubb on saanut noin 20 000 enemmän.
Höpsö. Ei vaalipäivän ääniä ole vielä laskettu. Nyt kun niitä lasketaan niin näyttää vaakakuppi kääntyvän Pekan eduksi eli Pekka kuroo eroa umpeen, mutta tämä ei vaan tule riittämään. Tiukka tulos tulee. Veikkaan lopputulokseksi noin Stubille 51.2 ja Pekalle 48.8
Yök.
Eka pressa ,josta en yhtään pidä,tai luota
Minä ja äiti myös huokaamme helpotuksesta. Ei tarvitse hävetä, kun uusi tasavallan presidentti tarkastaa kunniakomppanian virkaanastujaisten jälkeen 1.3. Ei ole sivari, jota häpeäisimme. 🙏