VAALIT 2024 OFFICIAL
Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin?
Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää.
Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa.
Kommentit (752)
Jäbä Leissonista pressa. Enpä olisi uskonut. Pitäiskö nyt soittaa Jyrkille? Vai Jyrille, joka tosiallisesti vastaa sisäpolitiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin hienoa, jos Haavisto olisi voittanut. Se olisi antanut uskoa elämään ja uskoa maailmantilanteeseen.
Miksi? Mikä Haavistossa olisi erityisesti antanut sinulle tällaista uskoa? Miten elämääsi vaikuttaa se onko Presidentti Haavisto vai Stub kun ovat hyvin samanlaiset. Jos siis puhutaan niistä asioista mitkä todella liittyvät presidentin vaaleihin.
Stubb vaikuttaa valitettavasti äkkipikaiselta. Tämä yhdistettynä ydinase kantaansa huolettaa.
Mutta Sauli ei?
Haaveilen jo tunnin junasta. Nyt se on jo paljon lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaviston tukijat on varsinaista sirkuspelleporukkaa.
Niin on. Taustalla nyökytellään ja taputellaan... tulee mieleen vähän Sanna Marinin hypetys mikä on siirtynyt nyt Haavistoon.
Minun kuvitelmani Stubbista presidenttinä taas on jatkoa juuri Sannan pääministeriydelle. Itseään kaikista kiiltävistä pinnoista peilaava puhuva pää.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin koko ajan, että Haavisto on ıdıootti, koska ei edes yritä saada ps-äänestäjien ääniä. Ilman niitä voitto on täysi mahdottomuus ja niin olikin. Miksi edes pyrkiä presidentiksi, jos ei oikeasti kaikkensa yritä ja jokaista kiveä käännä.
No ei sille porukalle tarvitse kumarrella. Oikein teki Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi Suomi parka. Presidentiksi on tulossa Hessu Hopo. Hävettää jo valmiiksi.
Tarjolla oli asiantunteva, ulkopolittisesti erittäin kokenut, rauhallisen analyyttinen ja harkitseva henkilö,m utta Suomalaiset menivt valitsemaan Hessu Hopon, tuon tuuliviirin, joka innostuu helposti,mutta ei jaksa keskittyä. Jonka johtamistaidot ovat omankin puolueen ihmiset todenneet onnettomiksi.
Miksi muuten sinä perussuomalainen äänestit Stubbia, joiden kotikielenä on ruotsi ja englanti?
Koska en ole rasisti. Vaikka äänestinkin perussuomalaisia eduskuntavaaleissa. Ekalla kierroksella äänestin Rehniä, koska mielestäni Halla-aho ei ole sopiva presidentiksi, rikostuomion vuoksi. Katsos kun se taidat nyt olla sinä, jolla on niitä ennakkoluuloja, joista syytät perussuomalaisten äänestäjiä...
Mitä ihmettä, kysmykseni oli asiallinen.Ovathan persut meuhkanneet ruotsin kielest,kuten myös englannin kielestä aivan tolkuttoman usein. Eihän heille riitä se että maahnamuuttaj aosaa englantia, kun he haluavat kaikkienpuhuvan suomea. Ja pakkoruotsia ovat vaatineet poistettavaksi vaikka kuinka monta kertaa.
Nämä tosiasiat huomioiden kysymykseni oli hyvinkin relevantti. Jos perussuomalaisten äänestäjät olisiivat olleetlogisia,eivät he olisi antaneet yhtään ääntä Stubbille. Nyt on joustettu mieipiteistä ja tavoitteista oikein urakalla. Uskottavuushan sellaisessa menee.
Joten ole hyvä ja käännä katseesi peiliin.
Mika Aaltola on ilmeisesti palannut vanhaan työhönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8% lisää laskettu ja kannatusprosentit tismalleen samat. Kyllä tämä taitaa Stubbille mennä.
Hieman kaventuu, mutta Stubb vie. No ei voi mitään. Pääasia että Halla-aho jäi kakkoskierrokselta ulos. Se oli minun päätavoitteeni ja se toteutui.
Ja sinun kaltaistesi kommentit lisäsi Stubin ääniä.. persut ratkaisi nämä vaalit. Eli periaatteessa sinäkin olit ratkaisemassa sitä miksi Stub sai näin paljon ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole minun presidenttini.
Ei minunkaan. Stubb voitti siksi, että hänellä on vaimo ja siksi, että Halla-aho usutti lammaslaumansa Cai-Göranin taakse. Ei mitkään suuret meriitit. Koskahan hänellä hajoaa pää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on vihaisen ja ylimielisen oloinen nyt haastattelussa.
Naamiot on riisuttu. Nyt voikin sen todellisen k-pää luonteen tuoda esiin.
Kuudes presidentti mulle ja ensimmäinen jota voin sanoa inhoavani. En siis arvosta enää presidentti instituutiota. Näin jos Stubbista tulee presidentti.
Olet huono häviäjä ja säälittävä kiukuttelija.
Hän on asenteensa liisteröinyt aiemmin. Ne perustuvat huhuihin, eli ovat vahvistusharhaa.
Ero lähti kapenemaan. Suurten kaupunkien äänet on nyt laskennassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb todennäköisesti voittaa. Minua kiinnostaa nähdä,kauanko Stubb oikeasti jaksaa olla presidenttinä, kun pääministerinkin pesti oli hänelle henkilökohtaisesti uuvuttavaa ja haastavaa. 6 vuotta pitäisi kuitenkin jaksaa pressana.
Seuraavat presidentinvaalit ovat varmasti ennen vuotta 2030. SDP ja vasemmistoliitto voisivat sitten asettaa yhteiseksi ehdokkaakseen jonkun vahvan naisen.
Kannattaa tutustua perustuslakiin ensin, sitten kirjoittaa tänne.
Pakkanen vei ääneni. Mä oon kuin klapilla päähän lyöty.
Onko Ohisalo humalassa? Vai miksi sammaltaa
Huutista ku Haaviston jengi hurras ku haastattelija mainitsi vihreiden jämähtämisen ja persujen kannatuksen nousun :D
Ilman Ohisaloa Pekka olisi saattanut hyvin voittaa. Kiitos Maria!
Vierailija kirjoitti:
Tuo osoite kalastelee ip-osoitteita, ei kannata klikata
Stubb on melkein sietämätön mutta kai se jakoavainhymyllään hommansa hoitaa.
Ei kyllä kiinnosta Stubbin mielipiteet. Enkä oikein voi kunnioittaa häntä, mutta kai siellä joku perään katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Kun Stubb voittaa, niin hänen on hyvä miettiä, että lähes puolet suomalaisista ei halunnut häntä presidentiksi - ja kuinka suurella osalla hänen äänestäjillään oli homofobinen motiivi.
Ja Haavisto voi miettiä miksi lähes puolet ei halunnut häntä vieläkään presidentiksi. Kuinka suuri osa ihmisiä ei hyväksy teinien ulkomaan tuontia leikkikaluksi nelikymppisenä.
Ja minä tiedän monta jotka ovat äänestäneet Haavustoa koska ON homo. Yhtä typeriä kaikki