VAALIT 2024 OFFICIAL
Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin?
Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää.
Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa.
Kommentit (752)
Kahdesta huonosta vähemmän huono presidentiksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen jo tunnin junasta. Nyt se on jo paljon lähempänä.
Miten tämä vaali vaikuttaa siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS äänestäjä täällä. Tietenkin Stubbia äänestin. Vihreiden tappio saa aina hymyilemään :)
Suosittelen katsomaan esim. YleAreenasta politiikkaSuomen jakson, jossa Stubb kertoo mielipiteensä persuista. Toki on aina järkevää ja rakentavaa äänestää piruuttaan ja jotain vastaan.
No te vihervassarit olette kehuneet täällä jokaisten vaalien alla että aiotte äänestää persuja vastaan. Sitä saa mitä tilaa.
Äänestämme myös jatkossa persuja vastaan. Persuista ei koskaan nousta presidentiksi, eikä jatkossa minnekään muuallekaan. Taktikoimne aina kun se on mahdollista. N a t s i s m i tulee estää. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole minun presidenttini.
Kyllä se on ihan koko maan presidentti vaikka sinä kiukuttelet mitä. Vai oletko niin tyhmä että luulet jokaisen voivan valita oman presidenttinsä jos ei vapaissa vaaleissa valittu miellytä?
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole minun presidenttini.
Sama täällä. Eikä median puolueellisuus unohdu ainakaan minulta.
Jos Stubb valitaan, niin ekaa kertaa on presidentti jonka mielipiteitä en kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin koko ajan, että Haavisto on ıdıootti, koska ei edes yritä saada ps-äänestäjien ääniä. Ilman niitä voitto on täysi mahdottomuus ja niin olikin. Miksi edes pyrkiä presidentiksi, jos ei oikeasti kaikkensa yritä ja jokaista kiveä käännä.
No ei sille porukalle tarvitse kumarrella. Oikein teki Pekka.
Toki voi pitää jäärän päänsä, mutta silloin ei voittokaan ole mahdollinen. Siksi ihmettelen, että miksi edes on mukana koko hommassa, kun ei voi edes voittaa tietoisesti valitsemallaan taktiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ero lähti kapenemaan. Suurten kaupunkien äänet on nyt laskennassa.
Mut liian vähän. Onko nuo 71 laskettua prossaa ennakkoäänistä, tän päivän äänisyä vai kaikki?
Ei taida kiri riittää
Vierailija kirjoitti:
Stubb vaikuttaa hermostuneelta. Ei hyvä merkki presidentille.
Minusta näytti liikuttuneelta.
Pekka on taas sen näköinen että alkaa itkemään.
Uskovaiset ja muut vanhoilliset äänesti Stubbia. Todella paljon ääniä sai esim Pohjanmaalla.
Pekka on hyväntuulinen, Alex on kuin myrkyn niellyt.
Haavisto johtaa äänissä, mutta ei prosentissa?
1 191 820 ääntä 47.4%
Stubb
1 073 685 ääntä 52.6%
On niin paha mieli Haaviston puolesta. Itku tuli minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8% lisää laskettu ja kannatusprosentit tismalleen samat. Kyllä tämä taitaa Stubbille mennä.
Hieman kaventuu, mutta Stubb vie. No ei voi mitään. Pääasia että Halla-aho jäi kakkoskierrokselta ulos. Se oli minun päätavoitteeni ja se toteutui.
Ja sinun kaltaistesi kommentit lisäsi Stubin ääniä.. persut ratkaisi nämä vaalit. Eli periaatteessa sinäkin olit ratkaisemassa sitä miksi Stub sai näin paljon ääniä.
Vitut ratkaisi :D
Matti Vanhanen ei ole vanhentunut.
Olisin äänestänyt Haavistoa, mutta valitettavasti värikkäiden kannattajiensa takia käänsin kelkkani ja äänestin Stubbia.
Koko ajan tulee tällaisia kommentteja ja te vielä väitätte että mitään homofobiaa ei ole? Ihan selvästi on.