Mies sanoi tavatessa että minulla on tukkiruumis eikä se kuulemma näkynyt valokuvissa
Aloin itkeä ja mies lähti pois. Sitten en enään saanut häneen yhteyttä facessa! Olen yrittänyt kolme kertaa!
Kommentit (66)
Eli palstamiehille kelpaa vain täydellinen naisvartalo. Ok, ymmärretty. Turha täällä sitten valittaa.
Miksi haluat tuollaiseen mieheen yhteyttä enää. Mikä mies se oli. Ihmisillä on erilaiset kropat ja mitä sitten. Joku voi sanoa loukatakseen ikäviä asioita, ehkä juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrot siitä täällä?
Eikö täällä juuri saa vertaistukea? Minua itkettää.
ap
Tämä palsta on täynnään parkkiintunutta tukkilaisempatiaa.
Täällä kerrotaan, kuinka monta kaatoa on tullut. Auliisti ja kysymättä kerrotaan jäikö joku konkeloon ja kuinka siitä selvittiin.
Öisin vedellään hirsiä.
Laita sille tukkijullille viestiä, ettei kai se kuvitellut pääsevänsä koskenlaskuun.
Vierailija kirjoitti:
kuollut keho?
ruumis
anatomia eläimen tai ihmisen fyysinen olemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrot siitä täällä?
ap
Tämä palsta on täynnään parkkiintunutta tukkilaisempatiaa.
Täällä kerrotaan, kuinka monta kaatoa on tullut. Auliisti ja kysymättä kerrotaan jäikö joku konkeloon ja kuinka siitä selvittiin.
Öisin vedellään hirsiä.
Lautatapulia yritetään kasata, muttei siitäkään tule mitään, kun seassa on aina niitä losoja. Niistä saa tikkuja persauksiin.
Lakkoon se on miehen mentävä. Siitäpä saitte kaikki Sannit ja Marleenat. Naiset, Yrittäisitte nyt edes näyttää hyviltä.
Mieluummin tukkivartalo ku palikkapää kuten miehellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita seuraavalla kerralla kotelomekkoa.
Minulla oli leggingsit.
ap
hyi. oliko niissä vielä wt lepardikuvio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrot siitä täällä?
ap
Ei saa vertaistukea kun meillä muilla ei ole tukkiruumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrot siitä täällä?
ap
Ei saa vertaistukea kun meillä muilla ei ole tukkiruumista
Minullapa on ja on sääretkin kuin juurakot. Rinnatkin kuin lampaankäävät ja perskannikat kuin koivunpahkat, mutten ole niitä muille tarjoamassakaan.
Jos joku nainen sanoisi minulle päin naamaa että olen hänen mielestään etova koska olen kaljuuntuva enkä riittävän urheilullinen, niin en yrittäisi soitella/viestitellä perään. Eikö ei (-kelpaa) ole myös naisille ei?
Kaikki ei kelpaa kaikille, jotkut kelpaavat sentään joillekin ja jotkut eivät kelpaa (-juuri) kenellekään.
Sovelluksissa on yhtä naista kohtaan monta miestä (miehiä moninkertainen määrä), joten naisille löytyy vähintään edes jonkinlaista petiseuraa.
Itse en hae seuraa mistään sovelluksista, sillä jos miehen ulkonäkö on alle 8, eikä ole jotain erityisiä kohottavia tekijöitä (varallisuus, kuuluisuus, ...) niin lopputulos on noin 0.
Tuolle miehelle sanoisin, että ikävä, ettei housuissas ole tukkia vaan pelkkä risu.😅
Millainen on tukkiruumis/vartalo? Kertokaa
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tukkiruumis/vartalo? Kertokaa
Kuvittelisin, että sellainen vankkarakenteinen ja vähän suoran pötkylän mallinen. Eli ei esim pienempää vyötäröä vaan suora linja hartioista maahan saakka, jos tuo nyt on edes mahdollista. Minusta on inhottavaa, kun arvostellaan toisten vartaloa. Painoa voi yrittää hallita, mutta vartalonmallia ei. Ei sille mitään voi, se on syntymälahjana saatu.
Vierailija kirjoitti:
Tukkiruumis on naisella suurin turn off.
Pallomaha ja tisut miehellä.
Väistit luodin. Mies on naisia vihaava mies.
Mikä ihme on "tukkivartalo"?
Aika MT potilas pitää olla jos vartalo kiinnostaa enemmän kuin millainen ihminen on.