Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa vapaita, oikeasti hyviä 40+ miehiä jotka eivät olisi deittisovelluksissa?

Vierailija
11.02.2024 |

Jos olet sellainen, niin haluaisitko kuitenkin parisuhteen?

T. 40+ hyvä lapseton nainen

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

Olet 50+, muuten hyvä :D

ap

Eri mutta kirjoitit 40+. 51 on 40+. Miksi kuvittet että hyvä nelikymppinen mies ottaisi nelikymppisen naisen? Olen 45 enkä ottaisi 40+ naista koska saan nuorempia.

Vierailija
42/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako, jos on joskus ollut deittisovelluksessa?

No eipä sillä, en uutta kumppania ota ennen kuin lapseni muuttavat omilleen. Naisystävä olisi toki kiva, mutta lasteni elämään en haluaisi häntä liittää. Meidän on hyvä olla kolmistaan.

Haaveissa kuitenkin loppuelämän kumppani jonka kanssa asuttaisiinkin yhdessä. Vähissä lienee naiset jotka olisivat valmiita odottamaan viisikin vuotta "vuoroviikkosuhteessa".

Ei tietenkään haittaisi, että joskus on ollut. Itsekin olen niitä joskus käyttänyt. Mutta "vuoroviikkosuhde" ei tosiaan lapsettomana houkuttelisi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako, jos on joskus ollut deittisovelluksessa?

No eipä sillä, en uutta kumppania ota ennen kuin lapseni muuttavat omilleen. Naisystävä olisi toki kiva, mutta lasteni elämään en haluaisi häntä liittää. Meidän on hyvä olla kolmistaan.

Haaveissa kuitenkin loppuelämän kumppani jonka kanssa asuttaisiinkin yhdessä. Vähissä lienee naiset jotka olisivat valmiita odottamaan viisikin vuotta "vuoroviikkosuhteessa".

Tämä olisi minulle täydellinen, jos olisin vapailla markkinoilla.

Vierailija
44/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v. Fm. Olen oikeasti omasta mielestäni hyvännäköinen. Luen paljon, soitan instrumentteja, liikun, käyn teatterissa ja keikoilla. 183/69

Olen vähentänyt baareissa käyntiä, enkä käytä todellakaan mitään deittijubinoita. Olen ollut vuosia sinkku ja jopa ilman s....ä ( en incell ).

Etätyö ja stabiili frendipiiri, joten itsekin mietin, että missä voisi tavata kivan naisen. Ei ikärasismia. Perhe ei ole este, itsekin voisin haluta lapsen, mutta ei ole kynnyskysymys. Ei mt/päihdeongelmia, vakaa talous. Olen mielestäni hauskakin ja hyvä kokki, perushyvää seuraa. 

Ei vaan löydy kumppania. Enkä todellakaan halua käyttää deittiappeja.

Kuullostaa hyvältä! Missäs teatteriesityksessä kohdattaisiin?

ap

Moi. Ajattelin käydä seuraavaksi katsomassa opiskelijoiden väsäilyjä Hkissä ja Trella, jonka jälkeen blueskeikalle ja taidenäyttelyyn. 

Kyllä mä käyn futismatsissakin ja käyn kaljalla. 

Vierailija
45/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä 40+ mies etsisi parisuhdetta? Mitä tarjottavaa naisella on sellaiselle miehelle jolla on asiat kunnossa?

Vierailija
46/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

ap

Eri mutta kirjoitit 40+. 51 on 40+. Miksi kuvittet että hyvä nelikymppinen mies ottaisi nelikymppisen naisen? Olen 45 enkä ottaisi 40+ naista koska saan nuorempia.

Miksi hyvä nelikymppinen nainen ottaisi 45 miehen, kun voi saada nuoremman. En kysy, totean.

Vierailija
47/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

ap

Miksi sulla ei ole nuorta naista?

Vierailija
48/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

ap

Miksi hyvä nelikymppinen nainen ottaisi 45 miehen, kun voi saada nuoremman. En kysy, totean.

Ei saa hyvää nuorempaa miestä kuin seksiin.

Vierailija
49/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko keskustella ketjun aiheesta, kiitos.

ap

Vierailija
50/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvä 40+ mies etsisi parisuhdetta? Mitä tarjottavaa naisella on sellaiselle miehelle jolla on asiat kunnossa?

Läheisyyttä, seksiä, kumppanuutta, ystävän...

Vierailija
52/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

ap

Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta?

Vierailija
53/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v. Fm. Olen oikeasti omasta mielestäni hyvännäköinen. Luen paljon, soitan instrumentteja, liikun, käyn teatterissa ja keikoilla. 183/69

Olen vähentänyt baareissa käyntiä, enkä käytä todellakaan mitään deittijubinoita. Olen ollut vuosia sinkku ja jopa ilman s....ä ( en incell ).

Etätyö ja stabiili frendipiiri, joten itsekin mietin, että missä voisi tavata kivan naisen. Ei ikärasismia. Perhe ei ole este, itsekin voisin haluta lapsen, mutta ei ole kynnyskysymys. Ei mt/päihdeongelmia, vakaa talous. Olen mielestäni hauskakin ja hyvä kokki, perushyvää seuraa. 

Ei vaan löydy kumppania. Enkä todellakaan halua käyttää deittiappeja.

Kiva kun voisi tavata jossakin. T, hyvä, kiva ja kaunis nainen

Vierailija
54/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

ap

Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta?

On sikäli että tiedän faktat. Sen verran tarvii vetää sanoja takas ettei saa HYVÄÄ seksiinkään. 

Vierailija
55/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hyvät lapsettomat naiset 20+?

T. hyvä mies 40+

Tsot tsot pappa...

Tsot tsot kurppa...

Vierailija
56/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

ap

miksi naiset nyt yleensäkään miehiä ottavat? rahan takia. köyhät miehet jää yksin

Vierailija
57/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole missään deittisovelluksessa, enkä ole menossakaan. Olisi tietysti mukava kohdata ihan oikeassa elämässä joku kiva nainen, mutta enpä usko enää, että näin tulee käymään. Onneksi yksineläjänäkin on hyvä.

M38

Vierailija
58/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita naisia löytyy palvelusta

art of zoo

kannattaa googlata!

Vierailija
59/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä hyvät lapsettomat naiset 20+?

T. hyvä mies 40+

Toisessa maassa. Suomessa naiset herää etsimään vakavaa suhdetta 40+ kun on eletty niiden feminismin ihanteiden mukaan ja kun seurana on vaan kotieläimiä ja ruskeita miehiä.

Vierailija
60/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne saa tulla täytettäväksi vauvoilla. Ikää 19 ja siitä ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi