Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa vapaita, oikeasti hyviä 40+ miehiä jotka eivät olisi deittisovelluksissa?

Vierailija
11.02.2024 |

Jos olet sellainen, niin haluaisitko kuitenkin parisuhteen?

T. 40+ hyvä lapseton nainen

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl-mies on vapaa 40+ sinkkumies, asun Helsingissä. Löydät minut myös usein Lidl-kaupoissa. Jos tämä nyt ei ollut mikään pila taas.

T. Lidl-mies.

Vierailija
22/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "hyvä mies"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuullostaa siltä että tulet katumaan jos nyt et ala panostaa siihen että nainen löytyisi. Suomessa et sattumalta törmää siihen elämäsi rakkauteen tuossa tilanteessa, et mitenkään ja se on totuus. Eli mieti tarkkaan haluatko oikeasti tyytyä viettämään loppuelmän sinkkuna vai haluatko sittenkin yrittää löytää kumppanin."

Huokaus.- Aika moinen dystopia. En ole kyllä aivan vakuuttunut tästä totuudestasi. Esimerkiksi vaikka siksi, että vaikka se yksi ja erityinen puuttuukin rinnaltani, niin en minulle ole tuottanut erityisiä vaikeuksia muodostaa ja yllpäitää muita vastavuoroisia ja paljon antavia ihmissuhteita. Ymmärtäisin kiiruhtamisen ja isomman panostamsien kumppanin löytämiseen, jos esimerkiksi haluaisin saada lapsia.

Sen sijaan, että suhtaudun laps(i)en saamiseen, että saan jälkikasvua, jos saan, ellen niin sitten en saa.

Olen kuitenkin vilpittömän iloinen siitä, että voin toisinaan viettää aikaani niin sisaruksieni lapsien kuin kummilapsieni kanssa. Vaikka onkin myönnettävä, että ihan liian usein huomaan lahjovani heitä maallisella tavaralla kuin suomalla muka kallista ja kiireistä aikaani heille. (En kuitenkaan missään nimessä koe olevani heille "lahja-automaatti").

Koska olen viihtynyt sinkkuna niin hyvin (tai huonosti) kuin olen, niin olen löytänyt itseni toisinaan kysymästä, että mitä oikeastaan olen vailla ja halukas saamaan jos tai kun sanon, että haluaisin löytää itselleni kumppanin. - Mutta ainakin yhtä usein kysymään itseltäni, että miksi oikeastaan kukaan haluaisi juuri minun kanssani parisuhteeseen edetä?

Vierailija
24/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Moni mies ei viitsi edes mennä deittisovellukseen, koska treffaus tulee maksaa 4000€ (100 x 40€) ennen kuin ehkä löytyy nainen. Nainen ihastuu mieheen keskimäärin kaksi kertaa elämänsä aikana, joten on aika pieni mahdollisuus löytää nainen deittisovelluksista.

Vierailija
25/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen oikeasti hyvä 40+ (muttei kuitenkaan 50+) mies olisi etsinnässä täälläkin. Ovat vain harvinaisia löytää.

T. oikeasti hyvä 40+ nainen.

Vierailija
26/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Tänään iltapäivällä olisit voinut löytää museosta. jossa poikkesin matkallani äänestämään. -  Aamulla olsiit voinut törmätä minuun hiihtoladulla, - Monena viikonloppuna minut "löytää" liikkuamsta  lenkkipolulta (välillä hiihtäen toisinaan juosten tai pyöräillen) tais sittenb kirjastosta. Aika usein tapaan käydä lauantai iltapäivon myös lempikahvilassani.  

Museot, kirjasto ja kahvila kuullostavat hyvältä, mutta en ole noin liikunallinen. Ehkäpä kohtaat vielä vaikkapa hiihtomajalla oman sporttiladysi!

ap

Vähän ohis mutta tarvitseeko sen puolison kanssa olla täysin samanlainen kaikessa. _Tarpeeksi_ samanlaiset elämäntyylit on varmaan se juttu. Ei meilläkään ole miehen kanssa samoja harrastuksia, mutta tarpeeksi yhteensopivat arvot, luonteet ja mielenkiinnonkohteet.

Vierailija
27/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen oikeasti hyvä 40+ (muttei kuitenkaan 50+) mies olisi etsinnässä täälläkin. Ovat vain harvinaisia löytää.

No niinpä! Tinderistä ym. heitä ei ainakaan löydä, eikä Tinder ollut muutenkaan yhtään oma juttu.

ap

Vierailija
28/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta "hyvän naisen"? ja vastaavasti millainen on mielestäsi "hyvä mies"?

Vierailija
29/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Moni mies ei viitsi edes mennä deittisovellukseen, koska treffaus tulee maksaa 4000€ (100 x 40€) ennen kuin ehkä löytyy nainen. Nainen ihastuu mieheen keskimäärin kaksi kertaa elämänsä aikana, joten on aika pieni mahdollisuus löytää nainen deittisovelluksista.

Aivan typerää tuo nykymuotoinen "deittailu"

Vierailija
30/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hyvät lapsettomat naiset 20+?

T. hyvä mies 40+

Vierailija
31/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Tänään iltapäivällä olisit voinut löytää museosta. jossa poikkesin matkallani äänestämään. -  Aamulla olsiit voinut törmätä minuun hiihtoladulla, - Monena viikonloppuna minut "löytää" liikkuamsta  lenkkipolulta (välillä hiihtäen toisinaan juosten tai pyöräillen) tais sittenb kirjastosta. Aika usein tapaan käydä lauantai iltapäivon myös lempikahvilassani.  

Museot, kirjasto ja kahvila kuullostavat hyvältä, mutta en ole noin liikunallinen. Ehkäpä kohtaat vielä vaikkapa hiihtomajalla oman sporttiladysi!

ap

Vähän ohis mutta tarvitseeko sen puolison kanssa olla täysin samanlainen kaikessa. _Tarpeeksi_ samanlaiset elämäntyylit on varmaan se juttu. Ei meilläkään ole miehen kanssa samoja harrastuksia, mutta tarpeeksi yhteensopivat arvot, luonteet ja mielenkii

Ei tietenkään. Mutta tuo sporttisuus on yleensä vähän sellainen, että on vaikea pidemmän päälle sietää sohvaperunaa. En halua enää ketään tuomitsemaan laiskotteluani. Vaikka kyllä minäkin liikun, en vaan tarpeeksi ja inhoan hikiliikuntaa.

ap

Vierailija
32/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v. Fm. Olen oikeasti omasta mielestäni hyvännäköinen. Luen paljon, soitan instrumentteja, liikun, käyn teatterissa ja keikoilla. 183/69

Olen vähentänyt baareissa käyntiä, enkä käytä todellakaan mitään deittijubinoita. Olen ollut vuosia sinkku ja jopa ilman s....ä ( en incell ).

Etätyö ja stabiili frendipiiri, joten itsekin mietin, että missä voisi tavata kivan naisen. Ei ikärasismia. Perhe ei ole este, itsekin voisin haluta lapsen, mutta ei ole kynnyskysymys. Ei mt/päihdeongelmia, vakaa talous. Olen mielestäni hauskakin ja hyvä kokki, perushyvää seuraa. 

Ei vaan löydy kumppania. Enkä todellakaan halua käyttää deittiappeja.

Vierailija
33/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä ja mielummin myös pysymme sellaisina.

Vierailija
34/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. hyvä mies 40+

Myöhässä olet, jos haluat lapsia sinun olisi kannattanut etsiä ikäistäsi seuraa viimeistään kolmekymppisenä. Useimmat kuitenkin pariutuvat +/- 2 v omasta iästään.

Vierailija
35/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli teit aloituksellasi oman deitti-ilmoituksen Vauva-palstalle? Tämä on siis keskustelupalsta.

Vierailija
36/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v. Fm. Olen oikeasti omasta mielestäni hyvännäköinen. Luen paljon, soitan instrumentteja, liikun, käyn teatterissa ja keikoilla. 183/69

Olen vähentänyt baareissa käyntiä, enkä käytä todellakaan mitään deittijubinoita. Olen ollut vuosia sinkku ja jopa ilman s....ä ( en incell ).

Etätyö ja stabiili frendipiiri, joten itsekin mietin, että missä voisi tavata kivan naisen. Ei ikärasismia. Perhe ei ole este, itsekin voisin haluta lapsen, mutta ei ole kynnyskysymys. Ei mt/päihdeongelmia, vakaa talous. Olen mielestäni hauskakin ja hyvä kokki, perushyvää seuraa. 

Ei vaan löydy kumppania. Enkä todellakaan halua käyttää deittiappeja.

Kuullostaa hyvältä! Missäs teatteriesityksessä kohdattaisiin?

ap

Vierailija
37/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuullostaa siltä että tulet katumaan jos nyt et ala panostaa siihen että nainen löytyisi. Suomessa et sattumalta törmää siihen elämäsi rakkauteen tuossa tilanteessa, et mitenkään ja se on totuus. Eli mieti tarkkaan haluatko oikeasti tyytyä viettämään loppuelmän sinkkuna vai haluatko sittenkin yrittää löytää kumppanin."

Huokaus.- Aika moinen dystopia. En ole kyllä aivan vakuuttunut tästä totuudestasi. Esimerkiksi vaikka siksi, että vaikka se yksi ja erityinen puuttuukin rinnaltani, niin en minulle ole tuottanut erityisiä vaikeuksia muodostaa ja yllpäitää muita vastavuoroisia ja paljon antavia ihmissuhteita. Ymmärtäisin kiiruhtamisen ja isomman panostamsien kumppanin löytämiseen, jos esimerkiksi haluaisin saada lapsia.

Sen sijaan, että suhtaudun laps(i)en saamiseen, että saan jälkikasvua, jos saan, ellen niin sitten en saa.

Olen kuitenkin vilpittömän iloinen siitä, että voin toisinaan viettää aikaani niin sisaruk

Niin kyllähän se kaikki vaatisi heittäytymistä ja suurta rohkeutta, järkeilystä ja liiallisesta analysoimisesta luopumista. Sitä urautuu tuttuun ja turvalliseen elämäänsä helposti. Riskihän se rakkaus on aina.

Vierailija
38/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli teit aloituksellasi oman deitti-ilmoituksen Vauva-palstalle? Tämä on siis keskustelupalsta.

Miksi tekisin deitti-ilmoituksen foorumille, jossa ei ole edes yksityisviestimahdollisuutta? Tai ylipäätään millekään foorumille, kun en kerran pidä nettideittailusta. Tämä on hypoteettista keskustelua samanhenkisten miesten ja naisten kesken :)

ap

Vierailija
39/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako, jos on joskus ollut deittisovelluksessa?

No eipä sillä, en uutta kumppania ota ennen kuin lapseni muuttavat omilleen. Naisystävä olisi toki kiva, mutta lasteni elämään en haluaisi häntä liittää. Meidän on hyvä olla kolmistaan.

Haaveissa kuitenkin loppuelämän kumppani jonka kanssa asuttaisiinkin yhdessä. Vähissä lienee naiset jotka olisivat valmiita odottamaan viisikin vuotta "vuoroviikkosuhteessa".

Vierailija
40/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. hyvä mies 40+

Tsot tsot pappa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi