Saako koiran ottaa mukaan äänestyspaikalle?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan koiranomistaja ole niin tyhmä, että pitää ottaa paskahäntä äänestyskoppiin ilmaa pilaamaan?
saahan sinne mennä persujen äänestäjätkin paskaisine olemuksineen.
Otin mukaan lemmikki himsterin ja kaduin sitä ja tungin sen housuihin jossa se pullotti ja liikkui koska halusi ulos sieltä.
Vaalivirkailja tuijotti liikkuvaa etumustani muttei sanonut mitään.
"Ääni Haavistolle" minä sanoin ja kumarsin.
Saakohan kuvat äänestyksensä? Jandiis ainakin meni äsken Twitchissa striimin kanssa äänestyskoppiin.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan kuvat äänestyksensä? Jandiis ainakin meni äsken Twitchissa striimin kanssa äänestyskoppiin.
Vaalisalaisuuden rikkominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalisalaisuuden rikkominen
Kenen vaalisalaisuuden? Kai oman äänestysen saa näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan koiranomistaja ole niin tyhmä, että pitää ottaa paskahäntä äänestyskoppiin ilmaa pilaamaan?
On niitäkin jotka raahaa koiransa joka paikkaa, jossain kaupoissa koirakärrit pienille koirille, en ymmärrä miksi koira lenkit ja asioinnit pitää tehdä yhdessä.
Ei joka äänestyspaikkaan saa koiria viedä mutta näin ilmoituksen äänestyspaikasta johon voi vedä koiran mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitäkin jotka raahaa koiransa joka paikkaa, jossain kaupoissa koirakärrit pienille koirille, en ymmärrä miksi koira lenkit ja asioinnit pitää tehdä yhdessä.
Koiran lenkitys ja kaupassa käynti samalla reissulla. Jos kauppias on laittanut koirakärrit, niin silloin se on ok eikä tarvitse kahta reissua tehdä erikseen.
No miksi ei saisi, kun edellinen presidentti oli mäyräkoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opaskoiran saa ottaa sisälle, muita ei.
Boooo. Yritä estää
kyllä otan oman koirani.
Minä minä minä ja mun koirani. Onko ihme, että myrkkymakkaroita ilmestyy kevytliikenneväylien varteen, kun ihmiset ovat kyllästyneitä itsekkäisiin koiraihmisiin.
Kyllä se sinun koirasi varmasti pärjää sen aikaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran lenkitys ja kaupassa käynti samalla reissulla. Jos kauppias on laittanut koirakärrit, niin silloin se on ok eikä tarvitse kahta reissua tehdä erikseen.
Asiakaspako ja koirakärryt häviää. Jee!
Kyllä koira pärjää sen aikaa yksin.
Mä olen allerginen. Jättäkää kiitos koirat ulos julkisista tiloista.