Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras laskiaispulla

Vierailija
11.02.2024 |

Kohta lähdössä kauppaan ja ajattelin ostaa laskiaispullia. Suosittele mielestäsi parasta laskiaispullaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus pienessä leipomossa töissä, jossa tehtiin alihankintana Fazerille mm. laskiaispullat. Kerma oli kasvirasvasekoitetta, jossa mukana kermaakin ja mantelimassa oli täysin mantelitonta persikansiemenestä ja muusta tehtyä karvasmantelin makuista täytettä. Hyviä ne kuitenkin oli. 

Lisään tähän vielä, että oikeasta valmistajasta ei tullut merkintää etikettiin. Myös parasta ennen-päiväys oli täysin säädettävissä. Runebergintortut, taikayörullat, monet viinerit ja sämpylät, patongit ei siis ole Fazerin tekosia. 

Vierailija
22/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lakiaispullatee itse peruspulla, leikkaa halki ja tunge sisään kermavaahtoa ja hilloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko koittaneet "Vantaalaista laskiaispullaa" eli sitä amaretto-drinkkiä? Mä en vielä.

t. ex-leipuri

Vierailija
24/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin tänä vuonna Fazerin laskiaispulliin kinuskitäytteellä. 

Vierailija
25/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekemät ovat parhaita

Vierailija
26/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahdolla ja mansikkahillolla hyvää, mutta kerran ostin vahingossa vadelmahillolla ja kermavaahdolla. En muista leipomoa, mutta olipa hyvää!

Vierailija
27/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt kaupasta hyviä joten teen itse. Nykyään teen itse mantelimassankin. Ja kuohukermasta vaahto.

Pojalle pitää tehdä väliin vadelmahillo. 

Vierailija
28/29 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole tehty instagram edellä, kuten yhden lähileipomoni laskiaispullat. Eli pullan päältä on otettu sellainen 2 mm paksu "katto" pois, laitettu paljon täytettä, ja se pieni lätsä siihen päälle sitten. Mahdoton syödä järkevästi, mutta näyttää toki kuvassa hyvältä. En osta enää ikinä sieltä.

Vierailija
29/29 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttäviä nämä kaupan laskiaispullat. Keskelle on töräytetty koneellisesti teelusikallinen mantelimassaa ja sitten pursotettu kyllä pullan leveydeltä, mutta tönkköä kermavaahtoa.  Onko millään firmalla paremmin tehtyjä? Eikö sitä mantelimassaa pysty valmistusvaiheessa levittämään myös niin, että sitä riittäisi koko pullaan?.

Suurin pettymys oli Fazerin höttöinen, täysin mauton, kuiva pulla, jossa oli juuri nuo täytteetkin aivan pielessä. Tuntuu, että menevät todellakin siitä, mistä aita on matalin. 

Kolmannen maailman ongelmia, mutta aika kovan hinnan noista saa maksaa, joten kai sitä jotain voisi vaatiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi