Paras laskiaispulla
Kohta lähdössä kauppaan ja ajattelin ostaa laskiaispullia. Suosittele mielestäsi parasta laskiaispullaa.
Kommentit (29)
Paras lakiaispullatee itse peruspulla, leikkaa halki ja tunge sisään kermavaahtoa ja hilloa
oletteko koittaneet "Vantaalaista laskiaispullaa" eli sitä amaretto-drinkkiä? Mä en vielä.
t. ex-leipuri
Minä ihastuin tänä vuonna Fazerin laskiaispulliin kinuskitäytteellä.
Kermavaahdolla ja mansikkahillolla hyvää, mutta kerran ostin vahingossa vadelmahillolla ja kermavaahdolla. En muista leipomoa, mutta olipa hyvää!
En ole löytänyt kaupasta hyviä joten teen itse. Nykyään teen itse mantelimassankin. Ja kuohukermasta vaahto.
Pojalle pitää tehdä väliin vadelmahillo.
Kunhan ei ole tehty instagram edellä, kuten yhden lähileipomoni laskiaispullat. Eli pullan päältä on otettu sellainen 2 mm paksu "katto" pois, laitettu paljon täytettä, ja se pieni lätsä siihen päälle sitten. Mahdoton syödä järkevästi, mutta näyttää toki kuvassa hyvältä. En osta enää ikinä sieltä.
Aivan järkyttäviä nämä kaupan laskiaispullat. Keskelle on töräytetty koneellisesti teelusikallinen mantelimassaa ja sitten pursotettu kyllä pullan leveydeltä, mutta tönkköä kermavaahtoa. Onko millään firmalla paremmin tehtyjä? Eikö sitä mantelimassaa pysty valmistusvaiheessa levittämään myös niin, että sitä riittäisi koko pullaan?.
Suurin pettymys oli Fazerin höttöinen, täysin mauton, kuiva pulla, jossa oli juuri nuo täytteetkin aivan pielessä. Tuntuu, että menevät todellakin siitä, mistä aita on matalin.
Kolmannen maailman ongelmia, mutta aika kovan hinnan noista saa maksaa, joten kai sitä jotain voisi vaatiakin.