Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu ei enää tunnu miltään

Vierailija
11.02.2024 |

Tunnistaako joku tän fiiliksen?

Joskus muutama vuosi sitten, jos oli joku kiinnostava ihminen niin sitä odotti hänen viestejä ja perhoset pyöri vatsassa, semmonen ihana tunne kun on joku ajatuksissa.

Mut nykyään, en saa sitä tunnetta kenenkään kanssa. En tiedä johtuuko siitä että olen vähän kyynistyny, jokainen juttu tulee kuitenkin kaatumaan kun ei tänä päivänä kovin moni enää innostu siitä yhdestä ihmisestä, vaan niitä saattaa olla useita ja aina löytyy joku parempi. Itse pyrin kyllä siihen että jos joku kiinnostaa, niin ei ole ketään muita.

Onko siis tämä nykyinen Tinder deittailu saanu meidät pilalle ?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen harrastusdeittailija jolla koko ajan uudet treffit tulossa? Ihan itse aiheuttanut ongelma kun muut on sinulle harrastusvälineitä eikä ihmisiä.

No kun en edes ole. Oon kahden vuoden aikana käyny treffeillä nyt 2 kertaa. 

Ap

Vierailija
22/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etnisiä miehiä, ne ovat aktiivisia keskustelijoita ja rakastelijoitakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei ole perhosia vatsassa voi olla ihan hyväkin. Yleensä nettideitti jutut kaatuu siihen, kun asettaa odotuksia ja kuvittelee mielessään millainen se toinen on. Tutustuessa ne pilvilinnat murskautuu. 

Tarvitseeko heti olla perhosia vatsassa vai voisitko vaan tutustua ja katsoa herääkö kiinnostusta?

Vierailija
24/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Naiset tavoittelevat komeimpia, pisimpiä tai menestyneimpiä miehiä; luonnollisesti kaikki eivät voi sitoutua samaan mieheen eivätkä saa täyttä huippukokemusta, joten tulee pettymyksiä

-Miehet taas pettyvät, kun tavoittelevat oman tasoisiaan naisiaan, jotka eivät enää siinä mielessä ole näiden miesten tasoa, että nämä oman tasoiset naiset ovat jo käyneet chadien haaremeissa eikä oman tasoinen mies enää tunnu miltään; useimmille miehille jää siis heikkolahjaiset, kehopositiiviset ja muut alimman kolmanneksen naiset

Vastoin yleistä luuloa naiset eivät törmää ns. seinään (the wall) edes YH-äitinä. 2000-luvun markkinoilla tuo on voinut olla iso hidaste, mutta nykyään normaalipainoinen YH-äiti voi edelleen kilpailla tavallisten miesten sitoutumisesta. 

Kilpailla? Ei ihme ettei miltään tunne jos p

tietenkin alfamiehistä pitää kilpailla. ei niitä kaikille riitä. tavalliset miehet taas eivät kelpaa naisille.

Kyllä nämä pakkien antajat ja ghostaajat on ihan tavallisia miehiä. Viimeksi oli kyseessä 172 cm pitkä normaalipainon ylärajoilla keikkuva raksaduunari. Tuosta et saa alfaa edes hyvällä mielikuvituksella.

N42

Vierailija
25/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te käytätte tinderiä kun apkin kirjoittaa että koko ajan odottaa jotain parempaa? Siis ettei vai edes koita tutustua siihen johonkin jonka löytänyt vaan jatkaa swaippailua löytääkseen jonkun toisen?

Mä en edes keskustele muiden kanssa saati swaippaile uusia, jos olen löytänyt lupaavalta vaikuttavan ihmisen. Mutta näin ei kannata missään nimessä tehdä koska sillä toisella on kuitenkin joku kymmenen muuta joiden kanssa käy keskustelua ja joiden kanssa on jo treffit sovittuna. Eli aika pieni on todennäkösyys että on sille toiselle samalla tavalla erityinen mitä hän on itselle.

Ok mitä sillä sitten saavuttaa että tekee oletuksia ja siksi itse jättää toiseen tutustumatta? Pelkää oman jalkaan ampumista tuo mitä ehdotat.

En ehdottanut että jättäisi tutustumatta mutta kun se toinen todennäköisesti kuitenkin päättää että ei kiinnostakaan enää tutustua. Jos itselläkin on siellä 10 muuta joiden kanssa virittelee treffejä, ei satu ainakaan niin paljon kuin jos olisi keskittynyt vain tuohon yhteen.

Se on sitten eri asia että pystyykö keskittymään moneen samanaikaisesti, itse en pysty joten tinder ei sovi minulle ollenkaan.

Vierailija
26/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kiinnosta tinder, eikä tinderin käyttäjät.

Vierailija
27/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kertoo jo kaiken oleellisen, haluat vain deittailla ja et etsi edes parisuhdetta. 

Vierailija
28/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko treffeillä ainakin oman laskusi munan toivossa?

Vierailija
29/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kans välitä mistään alfa miehistä vaan ihan tavallisista duunareista. Eikä ole mitään pituudella väliä. Silti, nämä ghoustaa. Juurikin piti yks tavallinen tallaaja tavata, ja hän ei sit vastaa enää viesteihin kun pitäis sopia tarkempaa aikaa, sinä päivänä mikä oli sovittu nähdä. Laitoin viestiäkin että voi myös sanoa suoraan että mieli muuttuu, ettei tarvi jättää roikkuun. Ei löydy sydäntä edes siihen vastata mitään. Täs tuntee itsensä ihan arvottomaksi 

Ap

Vierailija
30/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munan toivossa en ole. Ja treffeillä ei tarvi yleensä maksaa mitään kun sovin usein ihan lenkki tärskyt.

Ap

Vierailija
31/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti, siksihän käyn treffeillä

Vierailija
32/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko kertoo jo kaiken oleellisen, haluat vain deittailla ja et etsi edes parisuhdetta. 

Otsikko oli joo vähän huono, en ole varsinaisesti deittailija. Jos tavannut nyt kahden vuoden aikana kaksi miestä. 

Vierailija
33/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tuhonnut mun viimeisetkin itseluottamuksen rippeet ja uskon rakkauteen. Ei olisi koskaan pitänyt käyttää tota sovellusta.

N42

Itseasiassa tämä on pilannut myös monet tv-sarjat ja elokuvat. Kaikki rakkauskohtaukset on sietämättömiä.

N42

Vierailija
34/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munan toivossa en ole. Ja treffeillä ei tarvi yleensä maksaa mitään kun sovin usein ihan lenkki tärskyt.

Ap

Turhaako juoksutat miehiä jos muna ei kelpaa

Vierailija
35/35 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet eivät tarpeeksi edistyksellisiä siinä ongelma. Naisilla menee paljon lujempaa kaikki edistykselliset poliittiset ja ideologiset ajatukset. Miehet eivät pysy perässä niin emme enää kohtaa niin ei kiinnosta tai sitten ne alkaa ärsyttämään kun on aivan eri aaltopituudella. Jotkut miehet ovat syvän päädyn juntteja mutta se on vaikea käsittää kun muutoin kaikkein älykkäimmätkin ovat eri mieltä edistyksellisyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän