Leipomomyymälässä laskiaispulla 3.50 e/kpl
Jätin ostamatta. Miten muualla? Itse en jaksanut tehdä, kun flunssa päällä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hinnalla saa tehtyä makkarakeiton kolmeksi päiväksi. Ei ole työssäkäyvien köyhien evästä tuollaiset laskiaispullat.
Jos 3,5 e vie perikatoon, kannattaa miettiä numerot uudestaan.
Mä en viitsi kahta tehdä itse. Kohta mennään etsimään tämän vuoden ainoat jos jostain löytyy. Jos ei sitten ei tänä vuonna syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,50 sopiva hinta jos pullat leivottu samana päivänä. En osta vanhaa pullaa enkä leipää.
Tolla saa jo pullapitkon ja kermaa 😂
Ja neljä kiloa lanttuja. Mutta entäpä jos juhlaherkkujen tarkoitus ei kaikille olekaan viimeisen päälle pihistely?
Jännä tämä palstalaisten mentaliteetti, että paras juhlaruoka on se kaikkein halvin ja sitten kehuskellaan. Mahtaa olla ankeaa.
Ja pullista sitten: jos haluaa herkullisia, on valmis maksamaan vähän enemmän laadusta tai sitten tekee itse. Minä yleensä leivon itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hinnalla saa tehtyä makkarakeiton kolmeksi päiväksi. Ei ole työssäkäyvien köyhien evästä tuollaiset laskiaispullat.
Miksi pitäisi edes olla köyhien ruokaa? Jos ei ole varaa niin ei ole.
Ei se ole kenenkään ruokaa, vaan kerran vuodessa nautittava herkku.
Ei tuo nyt mun mielestä ole kallis. Samaa hintaluokkaa ne muutkin leipomukset on. Jos leipoo itse ja ostaa kaikki ainekset niin ei riitä 3,50e. Toki saakin sitten enemmän pullia mutta jos ei enempää kaipaa niin ihan edullinen tuo 3,50 on.
Vierailija kirjoitti:
14€ jos jokaiselle perheen jäsenelle ottaa yhden... Meidän ratkaisu on pakastepullaa ja väliin kermat ja hillot/massat. Ei se yhtä hyvää ole, mutta hinta-laatu-määräsuhde on kohdallaan.
Näin meilläkin mennään. Kukin täyttää kuten haluaa.
Myllyn Paras pakastepullat, jääkaapista mansikkahilloa purkista, spray kermavaahto. 6-7 laskiaispullaa, kustannus noin 3,5 e.
Mää ostan kausituotteet kauden jälkeen, useimmiten saa puoleen hintaan. Sama se millon ne naamaansa murjasee.
Vielä vuosi sitten ostin kahden laskiaispullan rasian, maksoi muistaakseni 4,95. Nyt en enää laita tuollaiseen noin isoa summaa, vaikka kyllä minulla olisi varaa. Ajattelutapani on muuttunut säästäväisemmäksi.
Toisaalta en viitsi ruveta pientä määrää leipomaankaan. En tykkää pullasta kuin ihan tuoreena, joten minun olisi järkevää leipoa vain muutama pulla. Joten kermaa olisi liikaa, samoin hilloa. Ei tule mansikkahilloa oikein muuten käytettyä.
Sitä paitsi laskiaispulla on epäterveellistä ja nautinto kestää vain hetken. Eikä pulla jossa on hilloa ja kermavaahtoa edes ole mikään ihmeellinen herkku.
Runebergintorttuja sen sijaan tein itse. Satsasin niihin kunnolla, ostin kaikki höysteet rommiaromia myöten. Niistä tulikin tosi hyviä, ja maku vain parantui muutaman päivän jääkaappisäilytyksessä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Menikö ap flunssassa julkiselle paikalle muita tartuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,50 sopiva hinta jos pullat leivottu samana päivänä. En osta vanhaa pullaa enkä leipää.
Tuo on hyvä, jos haluaa pullapitkon ja kermaa. Minä en halua, vaan yhden tai max. kaksi laskiaispullaa.
(eri)
Prismasta pakastepullat 2,65€ pussi. Niitä paistan airfryerilla itselleni 1-2 kerrallaan ja täytän mieleiselläni täytteellä. Tänään olisi tarkoitus kokeilla pistaasikreemiä.
Ihan ok hinta. Kahviloissa paljon kalliimpaa ja kai noidenkin täytyy jollain elää. Arvostan hyviä leivonnaisia. Tänään kyllä leivottiin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullapitkolla saa leveän persiin ja kaksoisleukoja. Joskus kannattaisi tyytyä siihen yhteen annokseen, eikä yrittää maksimoida määrää.
Meillä on tuossa 1,5km päässä konditoria tuotteisiin erikoistunut (suolaiset yhtä herkullisia) pieni leipomo&myymälä josta haemme/tilaamme vähintään 1x/kk jotakin, useimmiten paria erilaista sämpylää, joskus älyttömän hyviä pasteijoita joissa täytettä kiitettävästi, juhlistamiseen erilaisia mousse kakkuja ja kermaversioista esim.juhannukseksi aina mieletön brita-kakku, leivoksia ja porkkanakakkua ja nyt noita laskiaispullia joita ei voi edes verrata kaupan ja tehdas versioihin, kokoa riittää, täytettä riittää ja se maku, tsiisus kuinka herkullisia😍😋.
Eli kyllä, todellakin maksamme mielellämme tuosta laadusta ja mausta mitä he tekevät.