Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset eivät ikinä pääse spedehuumorim tasolta korkeammalle

Vierailija
11.02.2024 |

Windows95 man he he he he niin hauskaa hehe. 

🤦🏻

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset tennissukat sandaaleissa he he he niin hauskaa. 

Vierailija
2/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassit vilahtaa he he he he. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Spede tuottanut ja esittänyt mitään näin kehnoa musiikkia. Kuuntelepa vaikka riuska Pronomini-Rock tai lännenballadi Haaskalinnut saalistaa.

Vierailija
4/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsuhnien huumori 🙄

Vierailija
5/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sinun huumorintajusi on korkeammalla tasolla ja olet parempi ihminen?

Vai että sulla ei ole huumorintajua ollenkaan?

Mulle on ihan sama, mikä pelle siellä euroviisuissa meitä edustaa. Laulukilpailu se ei ole ollut pitkiin aikoihin, jos koskaan. Siellä pärjää sitä paremmin, mitä omituisempi esiintyjä on.

Esimerkkeinä nyt ihan vaikka Lordi, Käärijä, parrakas nainen ja Verka Serduchka...

Minun itsetuntoni suomalaisena kestää myös Windows miehen. En katsonut eilistä showta, mutta katsoin, kuka voitti ja hymähdin. That's it. Elämä on. Pitäiskö sun mennä ehdolle ensi vuonna, niin voisit tuoda vähän laatua siihen kisaan...? 

Vierailija
6/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa muuta! Vain pieru puuttui niin olis ollut täydellistä. Ehhehe! Prööt.

Vierailija
7/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikkaa palstalla taas.

Vierailija
8/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua käkläräpäisenä suomalaisena hävettää taas!

Vierailija
9/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja miehen logiikka pääsi euroviisuihin. 

Vierailija
10/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yhteiskunta on alle Spede huumori tason. Oikeesti joku ministeri ehdottaa kela kyyliä ja kansa hurraa? Olis ihan jees jos putin vaan posauttais tän sonnan taivaan tuuliin

Vierailija
11/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spedenkin huumori oli älykästä näihin väsyneisiin meemi/markkinointi turauksiin verrattuna mitä nykyään huumorin nimissä kansalle tarjotaan. 

Vierailija
12/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is humor, nimittäin

Vierailija
13/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu aina tota huumoria pidemmällä, mä tajusin sen kun mä muutin pieneen kylään missä ihmiset oli oikeasti tyhmiä ja viljeli ihan suoraan sanottuna paskaa huumoria kaikkialla. Sellasta pieruhuumoria

Vierailija
14/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisena heteronaisena tämä on pakko myöntää. Ulkomaalaiset naisartistit ovat vain paljon coolimpia, kauniimpia ja parempiäänisiä.

Vierailija
15/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin nolo.

Vierailija
16/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camp huumori on oikeasti vaativa laji. Sitä ei oikein osata Suomessa tehdä sillä tavalla, että se naurattaisi. Ei ole koskaan osattu. 

Vierailija
17/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoisena heteronaisena tämä on pakko myöntää. Ulkomaalaiset naisartistit ovat vain paljon coolimpia, kauniimpia ja parempiäänisiä.

T incel autisti

Vierailija
18/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että sinun huumorintajusi on korkeammalla tasolla ja olet parempi ihminen?

Vai että sulla ei ole huumorintajua ollenkaan?

Mulle on ihan sama, mikä pelle siellä euroviisuissa meitä edustaa. Laulukilpailu se ei ole ollut pitkiin aikoihin, jos koskaan. Siellä pärjää sitä paremmin, mitä omituisempi esiintyjä on.

Esimerkkeinä nyt ihan vaikka Lordi, Käärijä, parrakas nainen ja Verka Serduchka...

Minun itsetuntoni suomalaisena kestää myös Windows miehen. En katsonut eilistä showta, mutta katsoin, kuka voitti ja hymähdin. That's it. Elämä on. Pitäiskö sun mennä ehdolle ensi vuonna, niin voisit tuoda vähän laatua siihen kisaan...? 

Niin, se on pellekilpailu jossa on joka vuonna koko maanosan huonoimmat kappaleet edustettuna ja sitten vielä Israelin huonoin sekä jonkun muun kutsuvaltion joka vaihtuu vuosittain. Maailman suurin homojuhlahan tämä vain on.

Vierailija
19/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camp huumori on oikeasti vaativa laji. Sitä ei oikein osata Suomessa tehdä sillä tavalla, että se naurattaisi. Ei ole koskaan osattu. 

Ei osattu nytkään.

Vierailija
20/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuiko huumori vähän liian hyvin, ap? Kyllä mua nauratti esitys ihan aidosti. Ehkä tää on sukupolvikokemus kun itse olin nuorena työelämässä nimenomaan ysärillä, kun internet tuli ja voitti ja Windows95 ja MikroMikko ruletti.

Tuollaisia äijiä oli maa turvoksin asti täynnä ja heidän poikansa vollottelevat nyt inceleinä täällä. Isäänsä huonommat pojat :D