Mikä on vauvan kääntymisen normaali vaihteluväli?
Siis ei mitään keskiarvoa vaan normaali rajoihin kuuluvat aikaiset ja myöhäiset kääntyjät?
Kommentit (11)
Mistä.kääntymisestä nyt puhutaan? Vatsassa ollessaan pää alaspäin vai että syntynyt vauva oppii kääntymään vatsalleen?
Vierailija kirjoitti:
Ai kasvot menosuuntaan, vai?
Palstan mukaan vanhempi päättää sen, minkä ikäisenä käännetään kasvot menosuuntaan.
Siis raskaana vai? Minulla perätilass ja rv 35 lääkäri sanoi ettei varmaan enää käänny.
Vierailija kirjoitti:
Siis raskaana vai? Minulla perätilass ja rv 35 lääkäri sanoi ettei varmaan enää käänny.
Niin minullekin sanottiin, mutta niin tuo pyörijä vaan kääntyi viikolla 36 +
Oli kyse mistä kääntymisestä tahansa niin neuvolasta saat vastauksen helpommin, nopeammin ja paljon vähemmällä vittuilulla kuin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyse mistä kääntymisestä tahansa niin neuvolasta saat vastauksen helpommin, nopeammin ja paljon vähemmällä vittuilulla kuin täältä.
Kyllä täälläkin saa yleensä asiallisia vastauksia, kun esittää kysymykset täsmällisesti, niin ettei jää monitulkintaisuuden varaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan vaikka vaan googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täälläkin saa yleensä asiallisia vastauksia, kun esittää kysymykset täsmällisesti, niin ettei jää monitulkintaisuuden varaa.
Joo, kymmenen vastauksen joukkoon mahtuu yleensä ainakin yksi asiallinen.
Mihin se vauva on kääntymässä? Buddhalaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin sanottiin, mutta niin tuo pyörijä vaan kääntyi viikolla 36 +
Minulla kääntyi juuri ennen kuin aloitettiin sektio. Täysiaikainen oli. Sektio tehtiin sitten niin että jalat tuli ensin.
Ai kasvot menosuuntaan, vai?