Puoliso pettänyt, miten kostan?
Puoliso on pettänyt mua. Ei tiedä, että tiedän. Miten kostan parhaiten? Kaikki katkerat petetyksi tulleet, niin kootaan parhaat vinkit yhteen.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten se kosto auttaa. Eihän se puoliso muutenkaan välittänyt kun pettämään lähti.
Hämmentävän moni petturi raivostuu suunnattomasti, kun tulee petetyksi. Parhaimman kaverin kanssa välien poikki meneminen kirpaisee myös loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies ei ois pettänyt. Valintojen maailma
Höbövidunlöbö. Mua petti kiltti hymypoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten se kosto auttaa. Eihän se puoliso muutenkaan välittänyt kun pettämään lähti.
Hämmentävän moni petturi raivostuu suunnattomasti, kun tulee petetyksi. Parhaimman kaverin kanssa välien poikki meneminen kirpaisee myös loppuelämän.
Silmä silmästä. Muu ei mulkeroihin tepsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin miehen parhaan kaverin kanssa, tein tämän selväksi miehelle ja sen jälkeen erottiin.
Hyi. Pystyit siis paneen vaan pelkän koston takia? Kaikkeen säkin alennut oman kehosi kustannuksella.
Miksen olisi pystynyt? Se oli helvetin komea ja mukava mies. Ilo oli minun puolellani.
Ihan sama oli komea tai mikä hyvänsä, terve ihminen ei hyppää sänkyyn tosta noin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin miehen parhaan kaverin kanssa, tein tämän selväksi miehelle ja sen jälkeen erottiin.
Hyi. Pystyit siis paneen vaan pelkän koston takia? Kaikkeen säkin alennut oman kehosi kustannuksella.
Miksen olisi pystynyt? Se oli helvetin komea ja mukava mies. Ilo oli minun puolellani.
Ihan sama oli komea tai mikä hyvänsä, terve ihminen ei hyppää sänkyyn tosta noin vaan.
Olet vaan itse estynyt ja sen takia koet tarvetta leipoa terveestä seksuaalisuudesta epätervettä. Sinä et ole terve.
Pistä sen aamukahviin piriä ja tee sitten anonyymi ilmoitus sen työnantajalle, että jäbä käyttää kama töissä. Passittakaa huumetestiin se :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höbövidunlöbö. Mua petti kiltti hymypoika.
Exä oli sellainen tuikitavallinen tallaaja, vähä pullanaama ja ujo poika. Kiltin ja harmittoman oloinen. Petti aina kun oli mahdollisuus. Ei siis kovin usein, mutta tarpeeksi usein että vtutti kun eron jälkeen kuulin. Seuraava mies aivan päinvastainen, superkomea, raamikas, hyvä suustaan, ja ehkä vähän pahan pojan vibat - vääristyneet sellaiset, koska oikeasti tyyppi itse lempeys. Ei ikinä mitään epäilyjäkään, sitoutuneempaa kaveria ei löydy.
Tällä palstalla eka on takuulla kilttimies ja aivan varmasti tokaa pidettäisiin jännämiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan itse estynyt ja sen takia koet tarvetta leipoa terveestä seksuaalisuudesta epätervettä. Sinä et ole terve.
Matalalla kynnyksellä sänkyyn ei ole tervettä seksuaalisuutta eikä terve moraali estyneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalalla kynnyksellä sänkyyn ei ole tervettä seksuaalisuutta eikä terve moraali estyneisyyttä.
Mitä epätervettä siinä on tuntea seksuaalista halua ihmistä kohtaan, jonka tuntee ennestään? Ei siinä minkään tuntemattoman kanssa sänkyyn hypätä, vaikka ei tuossakaan mitään epätervettä ole. Voisitko vähän avata? Olet varmaan uskovainen.
Mitä epätervettä siinä on tuntea seksuaalista halua ihmistä kohtaan, jonka tuntee ennestään? Ei siinä minkään tuntemattoman kanssa sänkyyn hypätä, vaikka ei tuossakaan mitään epätervettä ole. Voisitko vähän avata? Olet varmaan uskovainen.
Vastaus: katso ympärillesi minkälainen yhteiskunta on kun kaikki makaavat kaikkien kanssa. Lasten pahoinvointi on räjähtänyt käsiin, pidetään hauskaa vain ja ihmiset on vain haluamista varten. Minä minun minulle yhteiskunta tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa.
Jollet usko, tutki historiaa. Korkeakulttuuri jossa vain naidaan ja nautitaan, on jo lähtenyt auringonlaskuun. Suomikin on hyvinvointivaltio enää hyvin lyhyen aikaa, sitten tulee ilonpidosta lasku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostat etusivun mainostilaa paikallisesta sanomalehdestä tai asennat tienvarsikyltin kaupungin näkyvimmälle paikalle ja siinä ilmoitat että ex-kumppanis Matti Meikäläinen on pienimunainen petturi.
Miksi kostoon kannattaisi käyttää rahaa ja ottaa päälle vielä kunnianloukkaussyyte?
Kaikkean mitö netissä lukee ei tarvitse ottaa tosissaan.
Kiltit hymypojat pettää aina, koska ovat niin kilttejä etteivät osaa sanoa ei.
Ei tuollaiseen toimi kostaminen vaan avoin suhde. Jos toisella on tarve kolmansiin osapuoliin, ei sellaisen kanssa voi olla monogamisesti. Suhde avoimeksi, molemmat saa tehdä sovitusti sitä mitä lystää. TAI etsit miehen, joka kykenee sitoutumaan vain sinuun, jos se on sinulle parisuhteessa kriteeri number one.
Vierailija kirjoitti:
Kiltit vasta pettääkin, kun ovat niin kilttejä ja sitä kautta omat tunteet tunnistamattomia, etteivät kiltteydessään osaa Ei sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suhde nyt loppuu varmasti joka tapauksessa, niin ehkä kannattaa tehdä se siten, että pettäjä kokee itsensä huonoksi. Eli sanot, ettet enää näe häntä viehättävänä, hänen tapansa ja olemuksensa on alkanut olemaan sinulle vastenmielisiä, et enää arvosta hänenlaistaan ihmistä, hän on mielestäsi vaikea ja ongelmainen persoona jne. Ja kaikki tämä tietysti siten, ettet sanallakaan vihjaa tietäväsi pettämisestä. Annat ymmärtää, että toinen on muuten vain sulle nyt liian huono kumppaniksi.
Kiitos!
-ap
Tällä tavalla tarjoat pettäjällle helpon pakotien.
Ystäväni toimi vähän vastaavasti pettäneen miehensä kanssa, ja mies pakeni suhteesta. Ei miehen itsetuntoon tuo vaikuttanut mitenkään, sai vain tehtyä hyvällä omallatunnolla nopean vaihdon vaimoissa.
Kuitenkin ystäväni olisi oikeasti halunnut käydä yhdessä terapiat ja avioliittoneuvonnat ja keskustella asiat halki ja sitten vasta pohtia, lähteäkö erilleen vai kenties kuitenkin yrittää rakastamansa miehen kanssa uudelleen.
Oli kuitenkin myöhäistä, kun lähti ensin työntämään miehen pois.
Jos minä saisin nyt tietää, että mieheni pettää, olisin tietenkin pettynyt ja vihainen. En kuitenkaan olisi valmis lopettamaan yli 30 vuoden suhdetta kovin heppoisesti. Keskustelu kaksin ja tarvittaessa ulkopuolisen avun kanssa olisi varmasti edessä. Mutta luulen, että pystyisin seksuaalisen pettämisen antamaan anteeksi. Jos kertoisi, että on rakastunut toiseen ja tuntee voimakkaampaa henkistä yhteyttä toisen kanssa, olisi suhteemme melko varmasti ohi.
Vanha sanonta kuuluu: "Kun lähdet kostamaan, muista kaivaa kaksi hautaa."
Todennäköisesti vaimo petti, koska miehistä vain pieni osa on pettäjiä, mutta naiset pettää tilaisuuden tullen aina.