Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän kelan tuilla - kysyttävää?

Vierailija
10.02.2024 |

Antii tulla vaan.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon saat tukia?

Vierailija
2/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko ollenkaan töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä 1520e kuussa.

Ap

Vierailija
4/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun mielestä hienoa?

Vierailija
5/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko ollenkaan töitä?

Niitä pakollisia, huonot hakemukset kerran kuussa onneksi homma kestää vain 10min.

Ap

Vierailija
6/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä 1520e kuussa.

Ap

Enemmän mitä minä saan töistä palkkaa.

Vierailija
7/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko ollenkaan töitä?

Itse en oikeasti hae ilmoitan vain työkkärin listaan neljä. 

Vierailija
8/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti niin kauan kuin sitä riittää

mikään EI ole ikuista!! 

Vierailija
9/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se minusta parempi elää nuukasti itseäni varten, kun että olisin jossain töissä rikastuttamassa työnantajaa. En halua siihen oravanpyörään.

Ap

Vierailija
10/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä 1520e kuussa.

Ap

Niin, sinä sitten teet matalapalkkaista pasquaduunia. Oma valintasi.

Vierailija
11/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se minusta parempi elää nuukasti itseäni varten, kun että olisin jossain töissä rikastuttamassa työnantajaa. En halua siihen oravanpyörään.

Ap

Kansaneläkkeellä sitten kitkuttelet vanhana. Minä ainakin tykkään, että näin eläkkeellä on kolme tonnia kuussa käyttörahaa ja velaton ok-talo.

Vierailija
12/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kansaneläkkeellä sitten kitkuttelet vanhana. Minä ainakin tykkään, että näin eläkkeellä on kolme tonnia kuussa käyttörahaa ja velaton ok-talo.

AP saa eläkkeestä ja omista taloista haaveilla täällä palstalla näitä luusereita riittää 

Vierailija
13/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saa siihen eläkeläisen asumistuen ja toimeentulotuen päälle, joten ei hätää. No hyvä että sulla on käyttörahaa ja velaton talo, mutta tosiassa useimmat ihmisistä asuvat vuokralla eivätkä omista juuri mitään.

Ap

Vierailija
14/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä 1520e kuussa.

Ap

Niin, sinä sitten teet matalapalkkaista pasquaduunia. Oma valintasi.

Ei ole oma valinta, ei minulla eikä muillakaan pienipalkkaisilla. Järkyttävää miten kotona makaavat saavat tuosta vain 1500e. 

Vierailija
15/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seuraavaksi leikataan eläkkeistä.

Vierailija
16/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tarkoitus päästä oravanpyörästä pois, mutta tuilla eläminen oli painajaista silloin kun elämäntilanne oli sellainen että oli pakko. Helppoa rahaa mutta kyllä siinä on ihmisarvo riisuttu ihmisestä. Itse olen pystynyt rakentamaan passiivista tuloa/pudottamaan kulutusta niin paljon että pärjään hyvin 20 työtunnilla viikossa. Työ on sellaista josta tykkään ja joka ei tunnu työltä.

Oravanpyörästä et pääse pois jos vaihdat riippuvuuden palkkatyöstä riippuvuudeksi kelasta. Eikä se ole myöskään moraalisesti oikein, mikäli sinulla ei ole siihen muuta syytä kuin vetämättömyys. Uskon että jokaisen itsetunnolle ja mielenterveydelle tekee hyvää tehdä itse asioita sen palkan eteen. (Ja puhun vain toimeentulotuesta. Muut tulot ovat varmasti aiheellisia jos ovat lapsiperhe, vammais, asumis- ym. tukea) 

Vierailija
17/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia matkoja se Kelan Tui järjestää? Aurinkomatkoja vai suuntautuvatko ne tuonne pohjoiseen?

Vierailija
18/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mielestäni sinä et elä nuukasti. Itse saan paljon vähemmän. 

Vierailija
19/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saa siihen eläkeläisen asumistuen ja toimeentulotuen päälle, joten ei hätää. No hyvä että sulla on käyttörahaa ja velaton talo, mutta tosiassa useimmat ihmisistä asuvat vuokralla eivätkä omista juuri mitään.

Ap

Ei Kannattaisi olla niin varma tulevista tukiaisistasi AP

Vierailija
20/72 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toimeentulotuellakin voi maksaa oman ok-talon velattomaksi. Valtio vain maksaa korot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi