Ovatko asetelmat vanhempi mies / nuorempi nainen ja vanhempi nainen / nuorempi mies kiihottavia?
Ainakin minä miehenä sytyn siitä, kun vanhempi nainen nai nuorempaa miestä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36-vuotias perheenäiti, ja järkytyksekseni olen alkanut tuntea vetoa ystäväperheen 16-vuotiaaseen poikaan, joka on avoimen flirttaileva minua kohtaan. Olen tuntenut tämän pojan lapsesta asti, joten en ikinä ajatellut että voisin kiinnostua hänestä seksuaalisesti. On kuitenkin harvinaisen vaikeaa pysyä viileänä, kun toinen niin määrätietoisesti kasaa seksuaalista jännitettä välillemme. En tiedä onko mieheni tai pojan perhe huomannut asiaa vielä, mutta kokemukseni mukaan tällaiset jutut huomaa ulkopuolinenkin aika helposti, joten yhtään siimaa ei saisi antaa.
Tsemppiä sinulle! Älä lankea kiusaukseen!
Kiitos! Arvostan omaa miestäni ja tämän pojan äitiä sen verran paljon, että pystyn kyllä hillitsemään itseni eikä se jännite todellakaan tule eskaloitumaan mihinkään toimintaan.
Tuontyyppisissä säädöissä kiinnijäämisen riski on kertakaikkisen iso. Jos antaisit pojalle pimpulaa, hän ei todnäköisesti malttaisi olla kehumatta asialla jollekin kavereistaan jota kautta huhu lähtisi liikkeelle...
Ihminen on loppupeleissä eläin. Sanot että arvostat miestäsi. Kaunis ajatus, mutta ajatuksesi lentävät jo tuossa nuoressa miehessä, ja siinä kuinka hänellä seisoo kun näkee sinut... Sinun on vaikea myöntää itsellesi että olet antanut pojalle luvan kasata jännitettä välillenne omalla käytökselläsi. Osa viestinnästäsi on ollut tiedostamatonta, mutta osan olet itsekin ymmärtänyt tekeväsi. Ei poika sinua kyyläisi, jos alusta pitäen olisi ollut hänelle selvää ettei kannata. 36-vuotias perheenäiti, joka on jo kyllästynyt omaan mieheensä, viimeisiä mahdollisuuksia saada pulla uuniin, oma ukko on booooooring ja niin nähty, pojan antama huomio imartelee ja pimpulassa tuntuu outoa kuumotusta.... Biologia tekee omia veikeitä temppujaan. Nainen hakee tiedostamattomasti omalle, mahdollisesti tulevalle jälkeläiselleen parhaita geenejä. Oman ukon kanssa lapsia jo tehty, nyt olisi nuorta urosta tarjolla jolla varmasti olisi virkeitä siimahäntiä, niinpä aivot pöhäyttää kiimahormonia elimistöön...
Älä välitä. Onhan miehesikin huomannut ystäväperheen tyttären pystyt tissit, kapean uuman ja kiinteän, naisellisen perseen sekä avonaisen kaula- aukon ja nuoren, heleän ihon. Nämä kaikki viestivät terveydestä ja hedelmällisyydestä. Miehesi tuntee ihan samanlaista kuumotusta haaroissaan kuin sinäkin, katsoessaan tuota nuorta neitoa.
Nyt vaan pitäisi tietää ovatko nuoret ihania vai ongelma, Pepe?
Ei ole. ei ole mitään isänfantasioita. Mulla on omanikäinen mies ihan
Itseäni kiihottaa valtavasti ajatus että seurustelisin noin 22-vuotiaan nuoren naisen kanssa joka välillä laittaisi minut katsomaan vierestä kun hän antautuu reilusti vanhemman miehen kiihkeään ja irstaaseen käsittelyyn.
M27
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiihottaa valtavasti ajatus että seurustelisin noin 22-vuotiaan nuoren naisen kanssa joka välillä laittaisi minut katsomaan vierestä kun hän antautuu reilusti vanhemman miehen kiihkeään ja irstaaseen käsittelyyn.
M27
A) löydä nainen jolla on sama kinky (esim XU)
b) teette pariprofiilin xu:hun
c) toteutatte fantasianne x ääretön
Minua kiihottaa asetelma jossa viisvitonen mies paneskelee kaiken ikäisiä naisia.
M 55.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa asetelma jossa viisvitonen mies paneskelee kaiken ikäisiä naisia.
M 55.
Allekirjoitusainesta.
Tottahan kaikki kielletty ja sopimaton kiinnostaa, ja kun erotiikassa kiihottaa. Naimisissa oleva aikuinen nainen nuoren pojan opettajana seurustelun aakkosissa olisi jokaisen hyvä kokea, edes kerran elämässä. Ainakin sillä hienovaraisella tavalla, jossa opitaan lähestymään naista, hätäilemättä mutta varmoin ottein, ilman väärää häveliäisyytta, ja käydään läpi kaikki lämmittelytavat, sanallisia unohtamatta. Esimerkillään opettaja voisi näyttää mitä tarkoittaa estoton riemukas nussiminen. Vaarana on jäädä koukkuun, kuten kävi minulle.
Minä en jäänyt koukkuun, mutta omituisen kiihottava kokemus oli. Olin juuri sen verran aikaa ollut siviilissä armeijan jälkeen, että tukka oli alkanut kasvaa. Kun tyttöystävää ei ollut, eikä muutakaan ajoankkuria elämässä, niin laahauduin ikävissäni seurustelupalstoille. Eräänä päivänä sitten havahduin siihen, että minulla oli kontakti oikeaan, elävään pariskuntaan. Kaikki näytti olevan ok, vain ikäero askarrutti, sitä oli lähes tuplasti oma ikäni. Utelaiaisuus kumminkin voitti, ja niin päädyin kokemaan kypsää, sanoisinko äidillistä seksiä sitä ujostelematta tarjoavan kumppanin kanssa. Auliisti rouva, miehensä myhäillessä, antoi tutkittavaksi tissinsä ja karvaisen, liukkaaksi turvonneen vakonsa. Sekin innosti, että kondomia ei hyväksytty, ja niinpä sen illan aikana kolmesti siemensin rouvan.
Kiitos! Arvostan omaa miestäni ja tämän pojan äitiä sen verran paljon, että pystyn kyllä hillitsemään itseni eikä se jännite todellakaan tule eskaloitumaan mihinkään toimintaan. Riittävän kiusallista on jo ajatus siitä, että toiset huomaisivat ylipäätään edes jännitteen olemassaolon.