Miksei nuoria näy hiihtoladuilla?
Kauheasti alle 40 vuotiaita ei näy laduilla.
Tänäänkin ihanan aurinkoinen päivä. Miksei hiihtäminen kiinnosta?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minä pakkihiihdin koulussa 12 vuotta ja vielä yhden vuoden armeijassa lisää. Harvasta pakolla opetetusta harrastusta tulee.
Aika moni oppii hiihtamään ennen kouluikää, toki ei ehkä enää nykyaikana, tai ainakaan pk-seudulla.
Teetkö työksesi mitään sellaista, johon liittyisi koulun pakkoaineet?
kuka v--tu hiihtää, jotai 1800-luvun hommaa
Hiihto on perseestä. Aivan hirveä ja ahdistava laji. En hiihdä enää ikinä.
Hiihto vituttaa aina. Joko ei luista tai ei pidä. Joskus molemmat yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole koskaan kiinnostanut minua.
M22
Et ole nuori
Kerrostaloasunnossani on toisella puolella futiskenttä/nyt toki valot ja jäädytetty+maalit, toisella puolella lasten leikkikenttä. Tässä asuu korostetun paljon lapsiperheitä, mutta kukaan ei koskaan käytä näitä.
Mikäköhän? Onneksi itse 70-l.syntyneenä kasvoin omatoimiseen peli/kyläily/leikkimis/ulkona hengailukulttuuriin. Mitä ihmettä nykyskidit tekee?
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasunnossani on toisella puolella futiskenttä/nyt toki valot ja jäädytetty+maalit, toisella puolella lasten leikkikenttä. Tässä asuu korostetun paljon lapsiperheitä, mutta kukaan ei koskaan käytä näitä.
Mikäköhän? Onneksi itse 70-l.syntyneenä kasvoin omatoimiseen peli/kyläily/leikkimis/ulkona hengailukulttuuriin. Mitä ihmettä nykyskidit tekee?
Ai, tässä on vieressä samanlainen futis/jääkenttä ja aina kun menee ohi niin siellä on vähintään yksi porukka pelaamassa, monesti useampikin
Liian kylmää, eikä hankikantoa vielä
Laturaivon takia. En halua saada sauvasta päähän, jos hiihdän jonkun mielestä liian hitaasti.
Kyllä täällä ainakin näkyy.