En ees jaksa seurata vaalivalvojaisia huomenna, kun Stubb voittaa ne jokatapauksessa suurella erolla.
Pressanvaalit ovat tylsiä verrattuna eduskuntavaaleihin, kun harvoin näissä on todellista kisaa.
Kommentit (30)
Halla-ahon haamu leijuu kaksikon päällä vahvasti, koska Halla-ahoa äänestäneet 600000 kansalaista ratkaisevat pelin. Ylen presidenttikyselyn tausta-aineiston perusteella kolme neljästä Halla-ahoa äänestäneestä antaisi toisella kierroksella äänensä Stubbille.
Eiköhän Stubb tämän vie. Kyllä ne gallupit nyt yleensä osuvat oikeaan. Media varmasti tosin jotenkin rukannut tuloksia, jotta saanut näyttämään tämän vielä tasaväkisemmeltä.
Minua ei edes jaksa jotkut presidentinvaalit kiinnostaa, kun en niitä kumpaakaan ehdokasta edes henkilökohtaisesti tunne enkä varmasti tule kumpaakaan edes koskaan tapaamaan. Eikä se minun elämään tuskin mitenkään pahemmin vaikuttamaan, että onko Suomen presidentti entinen koulukiusaaja vai jonkun neegeriön suolenrassaaja. Minä kun olen keskiasteen kehitysvammainen autismi ukkeli suuressa määrässä mielenviassa oleva äijä, joka ei ymmärrä mistään mitään. Ei mitään muuta kuin, että me hullut hypimme pitkin mäkii paskat housuissa.
Toivon, että olet väärässä, sillä se olisi niin väärin ja epäreilua, ettei sanat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin 500 euroa jos voisin katsoa Ruotsissa. Stubb voittoon.
Ylen Areenasta näet jos et muuta löydä.
Se on ihan sama kenelle äänesi annat, Stubb on CIA:n toimesta valittu presidentiksi, paperiäänillä ei ole tässä mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinun tarvitse maksaa mitään. Rekisteröidyt ilmaiseksi Areenaan ja katsot. Minä aion katsoa Belgiassa kuten katsoin ensimmäisen kierroksen vaalivalvojaisetkin.
En minäkään seuraa, Kusessa ollaan pari vuotta, koska Stubb ei ole sen kauempaa presidenttinä.
Ennakkoäänien katsominen riittää. 60-40 tai 55-45, ja tulos on selvä. Stubbin voitto siis.
12 vuotta Alexanteria. Hyi prkl! No, menihän se Haloskakin kyllä sen ajan, vaikka ajatusmaailmansa ihan liian vasemmalla makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että olet väärässä, sillä se olisi niin väärin ja epäreilua, ettei sanat riitä.
Ihmehän se olisi jos tulos olisi jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon haamu leijuu kaksikon päällä vahvasti, koska Halla-ahoa äänestäneet 600000 kansalaista ratkaisevat pelin. Ylen presidenttikyselyn tausta-aineiston perusteella kolme neljästä Halla-ahoa äänestäneestä antaisi toisella kierroksella äänensä Stubbille.
Kaikki kyselyt on huijausta. Kyselyihin saadaan vastauksia joita halutaan, jos koko kyselyä on edes oikeasti tehty.
Vierailija kirjoitti:
12 vuotta Alexanteria. Hyi prkl! No, menihän se Haloskakin kyllä sen ajan, vaikka ajatusmaailmansa ihan liian vasemmalla makuuni.
Mistäänhän ei voi olla varma, mutta epäilisin että Alexander saattaa tehdä Ahtisaaret. Se oli itse asiassa myös Niinistön alkuperäinen tarkoitus mutta mieli muuttui.
Samaa mieltä, presidentinvaali on tosi tylsä. Ei ole samalla lailla valtaa kuin eduskunnalla, eikä tuttuja naamoja niin kuin kunnallisvaaleissa. Eihän tästä saa edes kunnon kisastudiota aikaiseksi, lähetyksen voin ehkä nippa nappa katsoa, ainakin ekat 5 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto edustaa paremmin suomalaisia ja suomalaisuutta.
Vihreys ei ole suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinun tarvitse maksaa mitään. Rekisteröidyt ilmaiseksi Areenaan ja katsot. Minä aion katsoa Belgiassa kuten katsoin ensimmäisen kierroksen vaalivalvojaisetkin.
Rekisteröidy ja rekisteröidy. Ei tarvitse maksaa mitään kunhan annat tietosi Yleisradiolle. Samalla tavalla iphonen saa ilmaiseksi kun luovuttaa munuaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto edustaa paremmin suomalaisia ja suomalaisuutta.
Vihreys ei ole suomalaista.
Jos nyt haluat välttämättä vihreyden nostaa, niin kyllä suomalaiset ovat enimmäkseen luonto-ihmisiä. Suomalaisten edustajalla ja suomalaisuuden edustajalla tarkoitin kuitenkin muuta.
Stubbille meni jo ääni ennakkoäänestyksessä, mutta olen todella yllättynyt, jos ei mies palaa takaisin Firenzeen. Ja omasta mielestäni hän myös haluaa enempi sinne kuin pressaksi.
Jos Stubb ei tule nyt valituksi, uskon, ettemme miehestä enää koskaan kuulekaan, ainakaan Suomen politiikan merkeissä.