Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin naisen joka haluaa edetä hitaasti

Vierailija
10.02.2024 |

Mistä moinen? 

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa miehen, miehen rahat ja tuoman turvas mutta vihaa seksiä

Ei miehillä ole mitään rahoja, todella harvoin on. Useimmiten vain velkaa.

Tämä on tosi, naiset on monesti jämptimpiä talouden kanssa ja lokkeilee jopa vähemmän kuin miehet.

Ja monesti ei.

T. lokkeilijan uhri

Vierailija
102/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan edetä naisten kanssa hitaasti siksi, koska minulla on vaatteiden alla suuri turn off hyvin monelle naiselle (ei liity vehkeeseen) ja kun tämä selviää naiselle, hän ei niin herkästi lopeta suhdetta kun on ehtinyt jo kehittää tunteita minua kohtaan. Harva ilkeää tehdä bänksejä ensimmäisen kerran jälkeen kun näkee minut alasti, kun on kerennyt jo avautua tunteistaan ja ollaan puhuttu hyvinkin syvällisiä. Toki moni päättää suhteen jonkin ajan kuluttua, kun tätä minun turn offia ei enää voi väittää syyksi tunteiden sammumiseen (vaikka se syy olisikin).

Kiinnostaa mistä on kyse, ymmärrän kyllä jos et täällä halua jakaa mutta vihjaisitko mihin liittyvä asia.. Joku terveydellisen haaste kuten avanne, poikkeva ulkonäkö muuten kuten epätavallinen jättiluomi tuliluomi tms, vaiko itse mokattu joskus joku kamala tatuointi?

Minua ei haittaisi ihastumisen jälkeen tuollaiset asiat, no törkeä tatuointi ehkä joo mutta avanne ym. aivan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus nainen, tai mies, sanoo noin tutustumisvaiheessa. Tilanne voi muuttua nopeastikin ja haluaakin edetä vauhdilla. Worry not.

On kyllä huomattu että täyskäännöksiä tehdään usein vannotuissa asioissa. Ihmisiin ei voi luottaa.

Tämä.

Vierailija
104/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt helvetissä taksi tai matka kestää ikuisesti.

Vierailija
105/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa se on, jos joku haluaa vauhdilla edetä, usein silloin on ikäviä ylläreitä tulossa.

Vierailija
106/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiinnostaa mistä on kyse jne."

En halua avata. On sen verran harvinainen poikkeama, että minut tunnistaisi siitä hyvin suurella todennäköisyydellä.

Vierailija
107/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua avata. On sen verran harvinainen poikkeama, että minut tunnistaisi siitä hyvin suurella todennäköisyydellä.

Selvä se, kiitos vastauksesta ja kaikkea hyvää!

Vierailija
108/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoi sulle ilmaisen vinkin, eikä muuten edes liity mitenkään seksiin. Miehet pilaavat aina kaikki orastavat jutut hätäilyllä. Ollaan heti niin saakelin innoissaan, vaikka ei edes kunnolla tunneta. Naisen täytyy vetäytyä kun itse on vasta tutustumassa ja toinen on jo ihastunut.

Äärimmäisen turhauttavaa.

Miksi hukata aikaa, kun et ole riittävän kiinnostunut? Etenet varmasti itsekin silloin nopeasti, kun kolahtaa.

Suurin osa ei etene nopeasti kun kolahtaa. Jos lähes tuntemattoman kanssa menee heti naimisiin, muuttaa yhteen tai tekee lapsen, on suht todennäköistä, että huomaakin vähän myöhemmin olevansa loukussa hankalan, valehtelevan, jopa persoonallisuushäiriöisen tai muuten mielisairaan ihmisen kanssa. Heillähän on aina kiire edetä suhteessa, jottei toinen osapuoli ehdi huomaamaan red flageja, koska ihastumisen huumassa niiden annetaan mennä usein ohi, koska kaikki on niin ihanaa. Kun arki astuu kuvioon toinen onkin muuttunut esim. itsekkääksi, kontrolloivaksi, väkivaltaiseksi ja päihde-, peli-, tai seksiriippuvaiseksi ihmiseksi. 

Mitään isoja päätöksiä ei kannattaisi tehdä suhteen ensimmäisen 1-2 vuoden aikana. 

Vierailija
109/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nainen, tai mies, sanoo noin tutustumisvaiheessa. Tilanne voi muuttua nopeastikin ja haluaakin edetä vauhdilla. Worry not.

Se riippuu ihan muista ehdokkaista.

Vierailija
110/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele ihmeessä sen tapaamasi naisen kanssa. Ja mitä kellekin tarkoittaa hitaasti. Aika lyhyesti aloiti ainakin täällä keskustelun, kun eihän muut voi sitä tietää. Kysyvälle vastataan.

Vierailija
111/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosen gulli?

Vierailija
112/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtari. Älä tuhlaa aikaasi. Petyt vaan pahemman kerran kun arki koittaa ja tajuat ettei naista sexi touhut kiinnosta alkuunkaan.

Heh heh. No todellakin älä tuhlaa aikaasi. Kelpuuta vaan sellaset jotka haluu heti sänkyyn. Tosin ne voi haluta myös kavereittesi sänkyyn mutta sehän on vaan hyvä sekin saa ne sun kaveritkin joskus.

Nainen etsii vakavaa suhdetta miehen kanssa joka jaksaa odottaa että nainen on saanut selvitettyä onko mies minkään parisuhteen arvoinen ja jonka kanssa vielä mahdollista ehkä ihan avioliittokin ja perheen perustaminenkin mahdollista. Luottamus on niissä asioissa kaiken a ja o. 

Suuret avioerotilastot johtuu siitä ettei oteta heti alkuun selvää siitä onko suhteella mahdollisuuksia pidemmän päälle ja jopa avioliittoon asti.  Jos vaan päädytään yhteen kun sänkyyn mennään heti ekoilla treffeillä ei suhteella ole hyvää pohjaa.

Vai haluaa kaikki miehet heti sänkyyn. Ei todellakaan halua!!

Vierailija
113/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan edetä naisten kanssa hitaasti siksi, koska minulla on vaatteiden alla suuri turn off hyvin monelle naiselle (ei liity vehkeeseen) ja kun tämä selviää naiselle, hän ei niin herkästi lopeta suhdetta kun on ehtinyt jo kehittää tunteita minua kohtaan. Harva ilkeää tehdä bänksejä ensimmäisen kerran jälkeen kun näkee minut alasti, kun on kerennyt jo avautua tunteistaan ja ollaan puhuttu hyvinkin syvällisiä. Toki moni päättää suhteen jonkin ajan kuluttua, kun tätä minun turn offia ei enää voi väittää syyksi tunteiden sammumiseen (vaikka se syy olisikin).

Natsitatskoja tms.? Vaikea kuvitella, että jokin iho-ongelma olisi esim. niin kokonaisvaltainen, että se estäisi suhteen.

Vierailija
114/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosen gulli?

Namiutareet tai isot nöpöttävät nännit? Palleissa jotakin poikkeavaa? Oletko viillellyt itseesi pentagrammeja tms.?

Vierailija
115/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosen gulli?

Namiutareet tai isot nöpöttävät nännit? Palleissa jotakin poikkeavaa? Oletko viillellyt itseesi pentagrammeja tms.?

Persulla on tietty Mestari tatuoituna rintakehään :D

Vierailija
116/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se katetri? 

Vierailija
117/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avanne?

Vierailija
118/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, että nainen on täysipäinen. Ei halua aloittaa tutustumista genitaaleista. Nainen arvostaa itseään ja haluaa arvostaa myös tapailemaansa miestä. Naisella on selkärankaa ja oma arvomaailmansa ja pystyy olemaan menemättä nykyisen seksitrendin mukaan. Jos mies kiirehtii liikaa tai vaatii seksiä niin menettää mahdollisuutensa. Se että mies, joka vaatii nopeaa seksiä häipyy kuviosta on molempien etu. 

Seksikielteisyyden kanssa ei ole mitään tekemistä. Päinvastoin. 

Pakko todeta tähän, että vast'ikään tällainen nainen paljastui erittäin seksikielteiseksi. Harmittaa, kun uhrasin häneen kuukausia, kun tältä olisi säästynyt ihan vain sillä, että olisi kertonut asian heti alussa.

Yleisesti ottaen olen samaa mieltä kanssasi, mutta toivoisin a-seksuaalien ja muiden seksikielteisten kertovan itsestään nämä puolet heti alussa

Jos luit loppuun seksikielteisyydellä ei ole asian kanssa tekemistä. Monesti seksi on paljon parempaa kun on tunteita ja luottamusta ehtinyt tulla. Kunhan jotkut miehet tämän vain ymmärtäisivät. 

Olen tämä moittimasi ja aseksuaaliksi seksikielteiseksi epäilemäsi kirjoittaja. Mieheni kanssa tutustuimme noin kolme kuukautta ennen seksiä. Tietysti oli ennen sitä läheisyyttä ja paljon juttelua, rakastuimme. Muistan tuon ensimmäisen seksikerran varmaan elämäni loppuun, se oli niin kokonaisvaltainen kokemus. No, kun sitten aloimme seksin niin olimme hulluina toisiimme. Edelleen seksi maistuu spontaanistikin, vaikka parikymmentä vuotta on jatkettu yhdessä. 

Ja kyllä, en ollut kokematon neitsyt, ehdin viettää villejä sinkkuvuosia ja seurustellakin. Yhden illan jutuista, niistä muutamista, ei jäänyt mitään käteen. 

Vierailija
119/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yks whatsapp viesti kerran kuukaudessa?

Tää sopis mulle. 

Vierailija
120/124 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yks whatsapp viesti kerran kuukaudessa?

Tää sopis mulle. 

Mullekin. Nussintaa pari kertaa kuukaudessa ja pari viestiä.