Tapasin naisen joka haluaa edetä hitaasti
Kommentit (124)
Olen vähän yli 40.
Katselin hääpuku mainoksia enkä tykännyt yhdestäkään hääpuvusta.
Onneksi ei enää tässä iässä tarvitse mennä naimisiin.
2 lasta on ja ne muuttavat kohta pois kotoa.
Ei parisuhteessa edes ole enää tällä iällä mitään järkeä, kun ei enää tehdä lapsia eikä osteta asuntoa.
Onneksi on kiinnostavia harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pihtari. Älä tuhlaa aikaasi. Petyt vaan pahemman kerran kun arki koittaa ja tajuat ettei naista sexi touhut kiinnosta alkuunkaan.
Minulla on paljonkin kokemusta tuosta, mutta on myös yksi toisenlainen kokemus: Hidas tutustuja paljastuikin loistavaksi seksipartneriksi ja ehdin ehkä rakastumaankin. Hänellä aiemmat huonot kokemukset olivat syynä hitaalle tutustumiselle. Ne aiemmat traumat myös lopulta kaatoivat suhteemme ja rikoin siinä itseäni.
Summa summarum, kierrän hitaat tutustujat jatkossa suosiolla. Kyllä sen vetovoiman huomaa nopeasti ja tuollaisilla poikkeustapauksilla ne aiemmat traumat pilaavat kaiken ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtari. Älä tuhlaa aikaasi. Petyt vaan pahemman kerran kun arki koittaa ja tajuat ettei naista sexi touhut kiinnosta alkuunkaan.
Just näin. Seksi loppuu kokonaan viimeistään lapsen saannin jälkeen.
Joo siksi ympäri maailman on vain yksilapsisia perheitä. Ei kun hetkinen
Ei seksi nyt niin ihmeellistä ole.
T. vähän yli 40-vuotias nainen
Miesten kanssa voi kyllä jutella, olla niinkuin kavereita.
Antoiko tussua kuitenkin ekoilla treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljonkin kokemusta tuosta, mutta on myös yksi toisenlainen kokemus: Hidas tutustuja paljastuikin loistavaksi seksipartneriksi ja ehdin ehkä rakastumaankin. Hänellä aiemmat huonot kokemukset olivat syynä hitaalle tutustumiselle. Ne aiemmat traumat myös lopulta kaatoivat suhteemme ja rikoin siinä itseäni.
Summa summarum, kierrän hitaat tutustujat jatkossa suosiolla. Kyllä sen vetovoiman huomaa nopeasti ja tuollaisilla poikkeustapauksilla ne aiemmat traumat pilaavat kaiken ennemmin tai myöhemmin.
Kierrä vaan, moraalin omaavat naiset eivät halua tuhlata kaltaisiisi hetkeäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Seksi loppuu kokonaan viimeistään lapsen saannin jälkeen.
Miesten kanssa voi jutella ja he voi seksiä harrastaa nuorempien naisten kanssa.
Ei se seksi niin enää kiinnosta yli 40-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Antoi sulle ilmaisen vinkin, eikä muuten edes liity mitenkään seksiin. Miehet pilaavat aina kaikki orastavat jutut hätäilyllä. Ollaan heti niin saakelin innoissaan, vaikka ei edes kunnolla tunneta. Naisen täytyy vetäytyä kun itse on vasta tutustumassa ja toinen on jo ihastunut.
Äärimmäisen turhauttavaa.
Miksi hukata aikaa, kun et ole riittävän kiinnostunut? Etenet varmasti itsekin silloin nopeasti, kun kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoi sulle ilmaisen vinkin, eikä muuten edes liity mitenkään seksiin. Miehet pilaavat aina kaikki orastavat jutut hätäilyllä. Ollaan heti niin saakelin innoissaan, vaikka ei edes kunnolla tunneta. Naisen täytyy vetäytyä kun itse on vasta tutustumassa ja toinen on jo ihastunut.
Miksi hukata aikaa, kun et ole riittävän kiinnostunut? Etenet varmasti itsekin silloin nopeasti, kun kolahtaa.
En sänkyyn asti
Miten se seksi on niin mahdottoman kiireellistä ja tärkeää. Onneksi en ole sinkku, ja jos olisin, en uskaltaisi etsiä seuraa. Nykyään on liian kiire kaikkeen.
Et oo sitten saanut hyvää seksiä, se on kuin huume...sitä haluaa lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen mutta voin sanoa että kaikki eivät etene. Mä en ryhdy virittelemään suhdetta muuten kuin silloin kun kunnolla kolahtaa, ja olen näissä harvoissa tilanteissa aina halunnut edetä hitaasti. Mulla tarvittavan luottamuksen rakentaminen vie aina jonkin aikaa. Pelkästään se ei riitä että koen miehen fyysisesti puoleensavetäväksi.
Älykäs harvinaislaatuinen nainen. 🥳
Valitettavasti miehissä ja naisissa on se ero, että naisen pitää kiinnostua miehestä ensin ihmisenä ennen kuin hän haluaa sänkyyn, kun miehen taas pitää kokeilla ensin panohommat ennen kuin häntä voi alkaa kiinnostaa nainen ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen mutta voin sanoa että kaikki eivät etene. Mä en ryhdy virittelemään suhdetta muuten kuin silloin kun kunnolla kolahtaa, ja olen näissä harvoissa tilanteissa aina halunnut edetä hitaasti. Mulla tarvittavan luottamuksen rakentaminen vie aina jonkin aikaa. Pelkästään se ei riitä että koen miehen fyysisesti puoleensavetäväksi.
Sama. Jos mies ei sitä vertaa omaa kärsivällisyyttä, niin ei ole minun arvoiseni. Tuskin olisi kovin kypsä ja tasapainoinen suhde edessä, joku lapsen tasolle jäänyt vonkaaja jaloissa pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehissä ja naisissa on se ero, että naisen pitää kiinnostua miehestä ensin ihmisenä ennen kuin hän haluaa sänkyyn, kun miehen taas pitää kokeilla ensin panohommat ennen kuin häntä voi alkaa kiinnostaa nainen ihmisenä.
Ei se kyllä näin suoraviivaista ole. En koskaan halua tuntemattoman kanssa sänkypuuhiin, ensin tutustutaan ja katsotaan mikä on naisiaan.
M35
Jos jollain on kova kiire niin hälytyskellot pitäisi soida. 🔔
Kuten tämäkin tapaus.
Juha-Petteri Kukkonen rakastui ja käytti 700 000 euroa neljässä kuukaudessa Kertoo podcastissa varainhoitajan pysäyttävästä soitosta
Miljonääri Juha-Petteri Kukkonen tuhlasi rakastuneena huiman summan rahaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/55ede13b-3096-42cd-bc9e-74a03e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä näin suoraviivaista ole. En koskaan halua tuntemattoman kanssa sänkypuuhiin, ensin tutustutaan ja katsotaan mikä on naisiaan.
M35
Näinpä, tuossa huomaa millä tasolla osan palstalaisista ajattelu on. Omat pikku katkeruudet yleistetään ja niitä sitten pitkin lauantaita puretaan tänne. Voi jeessus!
Minä haluan edetä naisten kanssa hitaasti siksi, koska minulla on vaatteiden alla suuri turn off hyvin monelle naiselle (ei liity vehkeeseen) ja kun tämä selviää naiselle, hän ei niin herkästi lopeta suhdetta kun on ehtinyt jo kehittää tunteita minua kohtaan. Harva ilkeää tehdä bänksejä ensimmäisen kerran jälkeen kun näkee minut alasti, kun on kerennyt jo avautua tunteistaan ja ollaan puhuttu hyvinkin syvällisiä. Toki moni päättää suhteen jonkin ajan kuluttua, kun tätä minun turn offia ei enää voi väittää syyksi tunteiden sammumiseen (vaikka se syy olisikin).
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, että nainen on täysipäinen. Ei halua aloittaa tutustumista genitaaleista. Nainen arvostaa itseään ja haluaa arvostaa myös tapailemaansa miestä. Naisella on selkärankaa ja oma arvomaailmansa ja pystyy olemaan menemättä nykyisen seksitrendin mukaan. Jos mies kiirehtii liikaa tai vaatii seksiä niin menettää mahdollisuutensa. Se että mies, joka vaatii nopeaa seksiä häipyy kuviosta on molempien etu.
Seksikielteisyyden kanssa ei ole mitään tekemistä. Päinvastoin.
Pakko todeta tähän, että vast'ikään tällainen nainen paljastui erittäin seksikielteiseksi. Harmittaa, kun uhrasin häneen kuukausia, kun tältä olisi säästynyt ihan vain sillä, että olisi kertonut asian heti alussa.
Yleisesti ottaen olen samaa mieltä kanssasi, mutta toivoisin a-seksuaalien ja muiden seksikielteisten kertovan itsestään nämä puolet heti alussa. Olisi kaikkien etu ja voisivat löytää itselleen sopivan kumppanin helpommin.