Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita lääkärikammoisia?

Vierailija
09.02.2024 |

Miten te, jotka kammoatte aivan totaalisesti lääkärille menoa, hallinnoitte sitä omaa päänsisäistä kaaosta? Ensin että saatte varattua ajan, ja sitten vielä odotusaika ja itse käynti? Miten te teette sen? Tekisin lähes mitä tahansa mielummin. Pitäisin esimerkiksi paljon mielummin 10 000 ihmiselle tunnin puheen ja sen jälkeen hyppäisin benjin kun tuo 20 min lääkärikäynti..

Ja te jotka ette koe tätä kammottavana, teidän taivastelut toiseen ketjuun kiitos.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni yksityisellä helpompi, mutta se maksaa. Hammaslääkäri on nykyään vihainen joka paikassa, pitäisi olla joku jolla ei ole raivotautia.

Mikähän noita kunnallisia hammaslääkäreitä vaivaa? Ovat aina tosi vihaisia. Menet paikkauttamaan hammasta ja saat kauhean raivon ja syyllistämisen niskaasi. Minulla on kammo kunnallisia hammaslääkäreitä kohtaan tästä syystä. Mieluummin maksan itseni kipeäksi yksityisellä, jossa saan ystävällistä palvelua, kuin menen kunnalliselle kuuntelemaan sitä raivoamista. 

Ei ole kukaan kaupungin hammaslääkäri vielä ikinä raivonnut mulle vaan ovat olleet mukavia. Yksityisellä tuli vastaan kerran ikävä hammashygienisti, joka puhui ivalliseen sävyyn.

Vierailija
22/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni yksityisellä helpompi, mutta se maksaa. Hammaslääkäri on nykyään vihainen joka paikassa, pitäisi olla joku jolla ei ole raivotautia.

Mikähän noita kunnallisia hammaslääkäreitä vaivaa? Ovat aina tosi vihaisia. Menet paikkauttamaan hammasta ja saat kauhean raivon ja syyllistämisen niskaasi. Minulla on kammo kunnallisia hammaslääkäreitä kohtaan tästä syystä. Mieluummin maksan itseni kipeäksi yksityisellä, jossa saan ystävällistä palvelua, kuin menen kunnalliselle kuuntelemaan sitä raivoamista. 

Suojatyöpaikka, voit käyttäytyä miten vain kun pulaa tekijöistä. Ja lääkäreinä nyt on noita pershäröisiä melko paljon yleisesti ottaen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lääkärissä. Niin koppavaa m*lkkua tullut tavattua että ei kiitos. Ja työterveyshoitajat, huhhuh mitä sakkia. Yksi soitteli syyllistävästi nelikymppistarkastukseen. Totesin että kiitos ei. Tästä kohta 7 vuotta eikä ole kukaan kysellyt perään. 

Vierailija
24/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan kaupungin hammaslääkäri vielä ikinä raivonnut mulle vaan ovat olleet mukavia. Yksityisellä tuli vastaan kerran ikävä hammashygienisti, joka puhui ivalliseen sävyyn.

Ehkä se on paikkakuntakohtaista sitten. Meille päin on eksynyt vain noita raivohulluja. Kerran lähdin itkien hammaslääkäristä, kun sain sellaisen syyttelyn niskaani, kun oli pari reikää hampaissa. Kyse ei ollut huonosta hampaiden hoidosta, mutta hammaslääkärin mielestä olin jotain alinta kastia ja ihan oma vika, että on reikiä. Miksi sei voi vaan paikata niitä reikiä ja ystävällisesti kysellä hampaiden hoidosta ja ohjeistaa, jos vaikuttaa siltä, että potilas tekee jotain väärin? Tämä tapaus esim. oletti, että en pese koskaan hampaitani, vaikka harjaan ne 3x päivässä + muut toimenpiteet. 

Vierailija
25/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on suoranaisesta sadismista että ei ole mullekaan mikään helppo juttu! Mutta on pakko ottaa vaan sellainen asenne että jotenkin kaikki tunteet off-asentoon ja ajattelee pelkällä järkipuolella. Ja ottaa semmoisen taisteluasenteen että prkl, asia on vaan pakko hoitaa. Tosi, tosi vaikeaahan se on kun luotto mennyt tarpeeksi monta kertaa

Jep, juurikin näin.. vaikeinta on säilyttää tuo asenne ajan varaamisesta sinne vastaanotolle saakka.. hetkellisesti onnistuu mutta pidempään vaikeaa.. 

-ap

Vierailija
26/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään kammoa lääkäriä, kuvaavampaa on ehkä inho ja epäarvostus kun ovat sellaisia puoskareita.

Vierailija
27/28 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy lääkärissä. Niin koppavaa m*lkkua tullut tavattua että ei kiitos. Ja työterveyshoitajat, huhhuh mitä sakkia. Yksi soitteli syyllistävästi nelikymppistarkastukseen. Totesin että kiitos ei. Tästä kohta 7 vuotta eikä ole kukaan kysellyt perään. 

Toki voi vältellä jos ei ole oikeaa syytä mennä. Mutta kun on, kammosta tulee haitta..

-ap

Vierailija
28/28 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀