Mä olen tosi rakastunut, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko molemminpuolista? Minkä ikäisiä olette? Onnea ja ihanuutta teille!
Kiitos, tämä on kyllä ihanaa ja molemminpuolista, ollaan tosi aikuisia 40-50v
Upeaa! Onko rakkaus kuinka tuore?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen. Olen ollut viimeiset 17v ja aina vaan rakkaus syvenee!
Hienoa kuulla ja onnet teille, elämä on rakkauden kanssa yllättävän kevyttä ja kivaa!
Miksei JHL laita kaikkia osa-aikaisia jäseniään lakkoon vaikka monet heikennykset osuvat juuri heihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko molemminpuolista? Minkä ikäisiä olette? Onnea ja ihanuutta teille!
Upeaa! Onko rakkaus kuinka tuore?
Hitaasti leimahti jo muutama vuosi sitten ja koko ajan vahvistuu
Oih, Onnea teille, kuulostaa ihanalta. Toivon, että edes kerran tässä elämässä osuisi myös omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt Raaseporissa?
En ole, mutta pitäisköhän ehdottaa kesäretkeä sinne, suositteletko?
En ole itsekään käynyt. Aika harva tuttunikaan on käynyt niin sen takia halusinkin kysyä. Haluaisitko että kysyn lisää kummia kysymyksiä vai enemmän aiheeseen liittyviä?
Mä oon joustava, saat päättää!
Hienoa! Kysytään kummia, koska niistä saa mielestäni enemmän irti.
Oletko ikinä harkinnut hevosharrastusta? Olisiko kivaa ratsastaa hevosella vaikkapa jossain paraatissa? Mitäköhän hevonenkin sellaisesta ajattelee, onko moksiskaan vai ärsyyntyykö kuitenkin tilanteesta? Jos hevosia ylipäänsä olisi jossain paraatissa, niin minkä juhlan tähden? Olisiko Vappu tai itsenäisyyspäviä sovelias? Onko joulu sopiva juhla paraateille? Kuulin jostain että jossain kaupungissa on jouluparaati, kuulosta mielestäni kummalliselta. Mutta ehkä siellä voisi olla hevosia?
Vierailija kirjoitti:
Miksei JHL laita kaikkia osa-aikaisia jäseniään lakkoon vaikka monet heikennykset osuvat juuri heihin?
Ei kai kukaan käytä kaikkia pelimerkkejään heti, hivutetaan ensi vähän ja sitten kovennetaan panoksia vai?
En ole itsekään käynyt. Aika harva tuttunikaan on käynyt niin sen takia halusinkin kysyä. Haluaisitko että kysyn lisää kummia kysymyksiä vai enemmän aiheeseen liittyviä?
Mä oon joustava, saat päättää!
Hienoa! Kysytään kummia, koska niistä saa mielestäni enemmän irti.
Oletko ikinä harkinnut hevosharrastusta? Olisiko kivaa ratsastaa hevosella vaikkapa jossain paraatissa? Mitäköhän hevonenkin sellaisesta ajattelee, onko moksiskaan vai ärsyyntyykö kuitenkin tilanteesta? Jos hevosia ylipäänsä olisi jossain paraat
En ole, ei ole oikeasti heppahommelit vähääkään kiinnostanut. Korkeat paikat pelottaa, enkä haluaisi edes paraatiin enkä paratiisiin ratsastamaan. Hevosen paikka on paremmin arolla tai historiassa kulkuvälineenä, paraateihin niitä ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko molemmat vapaita?
Olemme tietysti!
Monesko kerta kun olet tosi rakastunut? Siis mones ihminen?
Voisitko imeä pallejani ja sormettaa persereikääni samalla kun runkkaan. Lopulta tulen kookkaille utareillesi ja kiität, koska haluat palvella miestä.
Asko 65
Vierailija kirjoitti:
Voisitko imeä pallejani ja sormettaa persereikääni samalla kun runkkaan. Lopulta tulen kookkaille utareillesi ja kiität, koska haluat palvella miestä.
Asko 65
Teen tätä miehelleni. Mies myös tykkää sormettaa reikiäni ja nuolettaa sormensa minulla. Oma rakas :)
Ei oo mitään kysyttävää, koska muistan tunteen paremmin kuin eilisen päivän vaikka siitä on reilusti yli 30v.
Niitä tunteita ja hetkiä ei unohda koskaan vaikka se tunne ei kestäisikään ja elämään tulisi myöhemmin uusi ihminenkin, mutta rakastuminen on omalla kohdallni ollut elämän paras tunne.
Harmi vaan että tämä rakastumiseni ja sittemmin rakkauteni kohde särki vuosia sydämeni todella pahasti. En ole toipunut siitä täysin koskaan, kaipaus ja ikävä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta kun olet tosi rakastunut? Siis mones ihminen?
Näin vahvasti ja varmasti ensimmäinen, vähän miedompia on ollut muutama aiemmin.
Paljonko motti koivuhalkoja maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään kysyttävää, koska muistan tunteen paremmin kuin eilisen päivän vaikka siitä on reilusti yli 30v.
Niitä tunteita ja hetkiä ei unohda koskaan vaikka se tunne ei kestäisikään ja elämään tulisi myöhemmin uusi ihminenkin, mutta rakastuminen on omalla kohdallni ollut elämän paras tunne.
Harmi vaan että tämä rakastumiseni ja sittemmin rakkauteni kohde särki vuosia sydämeni todella pahasti. En ole toipunut siitä täysin koskaan, kaipaus ja ikävä jäi.
Mä olen myös ajatellut, että jo tästä pitää olla kiitollinen, että tällaista pääsee kokemaan.
Suostuuko nainen rakastuneena helpommin anaaliseksiin, vaikka ei muuten siitä niin välitä?