piiskaus.
onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?
Kommentit (257)
olen aina haaveillu että vanhempi nainen antaisi nahkavyöllä piiskaa .m37
mutta en tiedäkiinostaako naisia piiskan antaminen .m37
ilkeenkö pyytää piiskausta nahkavyöllä poikaystävältä kun olemme ollut vasta n 2kk yhdessä?
sain siltä nahkavyön joululahjaksi sanoin leikillään että eiköhän testata mut ei vissii ymmärtäny miten testataan enkä ilennyt asiaa enää esille ottaa.
Lapsena sain leikeissä luokkakaverin isosiskolta pitkiä poikittain polvilla piiskauksia lähes päivittäin,myös kaikki mieheni ovat mielellään tehneet niin,unelmoin kuitenkin vielä saavani vanhemmalta naiselta äidillisen perinteisen poikittain polvilla oikeilla vitsoilla annetun kunnollisen pylly punaiseksi piiskauksen ilman seksiä.Toivottavasti löytyy pian.
Vierailija kirjoitti:
mutta en tiedäkiinostaako naisia piiskan antaminen .m37
Minä piiskaan miestäni viikottain. Hän saa jotain ihme tyydytystä kun on aina perse raitasena ja mustelmilla. Mielelläni piiskaan hänet aina kun pyytää, olen kieltämättä ruvennut nauttimaan piiskan antamisesta. Sidon hänet avuttomaksi kun annan piiskaa, mies parkuu ja lopuksi jopa itkeä pillitää kun oikeen annan raippaa. Ensialkuun olin hämilläni kun pyysi, mutta mikisikäs en piiskaisi kun hän haluaa. Mirjam 48.
Mä haaveilen! Olen miehelleni ehdottanut, että nahkavyöllä mua piiskais ja mä piiskaisin sitä.Ei ole innostunut. En haluais saada kipeää tai satuttaa liikaa, mutta ajatus kiihottaa. Itteäni olen kyllä piiskannut, peilin edessä... Ja hyväillyt rintojani samalla. Siis yksin ollessani. Voisin kyllä tehdä tuota jos mua vaikka joku katseliskin
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen! Olen miehelleni ehdottanut, että nahkavyöllä mua piiskais ja mä piiskaisin sitä.Ei ole innostunut. En haluais saada kipeää tai satuttaa liikaa, mutta ajatus kiihottaa. Itteäni olen kyllä piiskannut, peilin edessä... Ja hyväillyt rintojani samalla. Siis yksin ollessani. Voisin kyllä tehdä tuota jos mua vaikka joku katseliskin
Voi, harmi! On kiva tulla piiskatuksi ja piiskata!
Piiskaus huonon käytöksen tai muun vastaavan vuoksi on kiihottavaa. Piiskaukseen pitää aina olla joku syy, josta on etukäteen varoitettu. Syitä mun tapauksessa ei tarvitse kauan odotella kun olen luontainen brat. N30
Vierailija kirjoitti:
Itsesi piiskaaminen on jo niin tuhmaa että siitä olet jo ansainnut piiskatuksi tulemisen tulisi mielelläni riisumaan ensi housut alas sinulta ja asettaisin sinut sängylle pylly pystyssä saisit piiskaa paljaille pakaroillesi kunnes pilluusi valuisi märkänä reisillesi.
M
Kuulostaapa ihanalta! Kuvittelen tätä... Todeksi sitä ei saa. Pitääpäs miettiä joku muu väline kuin vyö, jos puolisoni suostuis siihen helpommin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Piiskaus huonon käytöksen tai muun vastaavan vuoksi on kiihottavaa. Piiskaukseen pitää aina olla joku syy, josta on etukäteen varoitettu. Syitä mun tapauksessa ei tarvitse kauan odotella kun olen luontainen brat. N30
Olin suhteen alussa myös brat pahimmasta päästä. Pikku hiljaa poikaystäväni alkoi laitaa minua ruotuun. Ensin hän alkoi tukistaa minua ja sanoi annan kohta piiskaa jos et ole kunnolla. Pikku hiljaa alkoi ajatus kiehtoa että, saisin oikeasti piiskaa häneltä. Otin puheeksi yksi aamu piiskaamisen ja kysyin, olitko tosissasi että piiskaisit minut, hän vastasi että joskus kyllä tarvitsisit. Sitten olimme yksissä juhlissa ja mopo karkasi käsistä, hän sanoi kun tulimme kotiin että nyt saat sitten remmiä. Hän otti minut polvelle ja veti hameeni ylös ja sukkahousuni alas ja otti housuistaan vyön. Yritin rimpuilla mutta se oli toivotonta, sitten vyö läiskähti pakaroille että näin tähtiä. Hän löi surutta pakaroille, reisille ja minä kiljuin ja lopuksi itkin ja kiljuin. Tästä alkoi minun koulutukseni kiltiksi tytöksi, saan silloin tällöin remmiä kun brattailen mutta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa ihanalta! Kuvittelen tätä... Todeksi sitä ei saa. Pitääpäs miettiä joku muu väline kuin vyö, jos puolisoni suostuis siihen helpommin 🙄
Valuuko pilluusi märkänä kun piiskaat itseäsi on kiihoittavaa kuvitella että teet sen nelinkontin peilin edessä on vaan niin raivon tuhma mielikuva ajatella sinut niin.
M
Mieheni kokeili minun piiskaamiseen erillaisia nahkavöitä leveä nahkavyö ei sattunut niin kovin mutta piti hienoa ääntä kapea taas sattui ja jätti jäljet peppuun.olin kokeilun jälkeen todella märkä.
Melko nopeasti tulee raja vastaan kun oikeen lyödään pakaroilleja reisille. Istuminen on viikon hankalaa ja perse on mustankirjava noin 3 viikkoa. Mutta jostain kumman syystä haluan silloin tällöin että, minut piiskataan. Ohut 120cm kouluraippa on meillä käytössä. Sillä mieheni piiskaa kun olen sidottuna avuttomaksi ja suukapuloituna.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin miehesi suostuisin kyllä! En ole kokeillut nahkavyötä, mutta erilaisilla naruilla olen kyllä piiskannut ja mua on piiskattukun olen ollut naisen päällä. Hän piiskannut mua peppuun ja jalkoväliin. Se on oikein jees! Se tuntemus on niin kihelmöivä
Mies65
Kyllä kunnon nahkavyö on poikaa! Ja hyvät asennot siihen liittyen...pyllistys...
Nainen 59
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kunnon nahkavyö on poikaa! Ja hyvät asennot siihen liittyen...pyllistys...
Nainen 59
annatko vai otatko piiskaa?
onko vyö leveä vai kapea?
Vierailija kirjoitti:
Melko nopeasti tulee raja vastaan kun oikeen lyödään pakaroilleja reisille. Istuminen on viikon hankalaa ja perse on mustankirjava noin 3 viikkoa. Mutta jostain kumman syystä haluan silloin tällöin että, minut piiskataan. Ohut 120cm kouluraippa on meillä käytössä. Sillä mieheni piiskaa kun olen sidottuna avuttomaksi ja suukapuloituna.
Samanlaisia kokemuksia on mullakin. Etukäteen kuvittelee, että piiskaukseen voi asennoitua hammasta purren, mutta aika nopeasti ainakin multa tulee huudot ja itku. Kuitenkin tulen usein levottomaksi ja heittäydyn brattäilemään vaikka tiedänkin mitä siitä seuraa. Kaikesta kivusta, nolouden tunteesta ja jälkien peittelyn tarpeesta huolimatta piiska saa kiihottumaan enemmän kuin mikään muu. N30
Piristämme seksielämäämme joskus piiskaamalla. Komennan vaimomi pyllistämään paljaan perseensä ja levittämään haarojaan niin, että pillu vähän näkyy. Läimäytän nahkavyöllä muutaman kerran pakaroille. Vaimon jälkoväli kostuu.ja työnnän kaluni pilluun. Vaimo on tavallista herkempi, kun on saanut remmiä ennen panemista. Vaimo saa tavallista herkemmin orgasminkin. Nussimisen jälkeen vaimon pakaroja ja pillua aristaa. Hän on tyytyväinen saamaansa käsittelyyn.