piiskaus.
onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihottais saada ihan kunnolla vitsaa paljaalle pyllylle. Ei sitomista eikä vöitä, vaan perinteinen piiskaus joltain isokokoiselta mieheltä, jonka polvilla voisi vaikka rimpuillakin. Poikaystävältä en piiskaa saa pyytämälläkään. Ketään sopivaa en tunne, joka voisi auttaa . Sen verran on aiempaa kokemusta, että jäljistä jäisin kiinni poikaystävälle. N 21
Moikka. Jos asut pk seudulla. Täältä saisit 28v nuorelta mieheltä perinteisen kunnon selkäsaunan. Minulta saisit selkäsaunan, kämmenellä, remmillä tai vitsalla
ota yhteyttä jos olet vielä kurituksen tarpeessa jannukka@protonmail.com
Moikka, oletko 18-30v nainen ja olet perinteisen kurinpalautuksen tarpeessa eli selkäsaunan. Selkäsaunan voin antaa: kämmenellä, vitsalla remmillä tai pitkällä muovisella kenkälusikalla.
selkäsauna annettaisiin sylissä, sohvan käsinojalla tai sängyllä.
täällä 28v mies kuka antaa mielellään selkäsaunan tottelemattomille.
ota yhteyttä jannukka@protonmail.com
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe on vähän kaksijakoinen. Voidaan ajatella, että nainen on vaan voimaantunut rohkea ja nauttii monenlaisesta. Että se on hyvä. Mutta miltä kulostaa sadisti? Kiihotun, kun piiskaan naista. Saan seksuaalisen tyydytyksen, kun naiseen sattuu. Kuulostaako voimaantuneelta ja hyvältä tyypiltä?
Entä jos on niin kuin minä, että on sadistisia ja masokistisia taipumuksia? En todellakaan koe meneväni rohkean ja voimaantuneen naisen kategoriaan, piiskattavana oleminen ei tuota mitään voimaantumista minulle enkä koe olevani erityisen seksuaalisesti vapautunut tai rohkea, vaikka hyvin seksuaalinen ja kiihkeä olenkin.
Minulla on myös sadistisia taipumuksia, sellaisia mitä ei edes voi turvallisesti toteuttaa. Enkä pidä alistuvista miehistä eli olen aika toksinen siinä mitä haluan tehdä.
En oikeastaan edes ajattele, että naiselle piiskaa antava mies välttämättä on erityisen sadistinen. Voi tietenkin olla, jotkut haluavat vain satuttaa. Mutta kyllähän nyt ihan valtaosa haluaa naisen myös nauttivan ja sessio menee sen piiskattavan ehdoilla ja piiskajalla on siinä iso vastuu ja kontrolli. Äärimmäisen harvoin kai ketään nyt voi ihan miten sattuu räimiä varsinkaan välineellä (ei kestä montaa lyöntiä kerrallaan) eli en usko että sadisti pääsee itseään hirveän vapaasti toteuttamaan satunnaisen naisen valta-asetelmafantasioissa.
Todennäköisesti enemmän tilanteen ja toiminnan intensiivisyys ja toisen reaktiot kiihottaa kuin toisten ihmisten satuttaminen itsessään.
Minä taas haluan piiskata varattuja rouvia siis +40 ja siis juurikin niin että ovat varattuja. Minua kiihotaa miten nuo varattut rouvat kotonan koitavat piilotella leikkin jälkiä. Kahden kanssa on lissäksi vähän alistus leikejä etänä eli erilaisia tehtäviä joita täytyy suorittaa rangaistuksena suorittamattomasta tehtävistä voi esimerkiksi olla pajuvitsan jälki sisä reidessä =). Tietäisipä aviomiehet miksi kotona ei ole seksi viikon ;)
N:29
Meillä oli vaimo pikkujouluissa eilen. Kotiin tultiin yöllä neljän jälkeen kovassa humalassa. Kuulustelin hänet iltapäivällä totesimme yhdessä että kaikki ei mennyt sovituissa raameissa. Oli puhuttu härskejä ja joku oli saanut tissejäkin kosketella. Tästä seurasi että nuorisot hätyyteltiin kavereilleen ja remmin annettiin heilua. Nyt on vaimolla perse punainen ja paukku ammuttu ketunkoloon. Yöllä on tiedossa lisärangaistus.
M52
Tottakai sadisti haluaa, että toinenkin osapuoli nauttii. Onko teillä sellainen käsitys, että bdsm olisi jotenkin yksisuuntaista?
Ohut piiska oli sit nahkaa tai puita tekee haavaumia.aloittelijan kannattaa käyttää leveää ltömävehjettä.muutenkin kipuaistimus tyystin erilainen ohuessa ja leveässä
Kateeksi käy nämä jutut. Meillä lapset vaan muutaman kerran vuodessa vkl pois ja jotenkaan ei lähde nämä jutut kuin iltaisin/ öisin. Pitäis ehkä avartaa ajatusta koskemaan myös alkuiltoja.
Ongelma on myös se, että alan täristä tosi nopeasti jolloin mies alkaa kiltimmäksi. Viimeksi tosin laittoi munan suuhun kun tärisin, mikä oli mahtavaa.
Nytkin pitää odottaa kuukausi kunnon sessiota 🥺 Onneks mielikuvitus ja tukistaminen ja niskasta pitäminen onnistuu hiljaa.
Ihmettelen kyllä sitä miksi mies ei voi antaa pyynnöstä piiskaa. Itse olen antanut aina oikein mieluusti. Parhaaksi on osoittautunut nopeatempoinen nousujohteinen sexi piiskaus jossa ihon kuumotus ja kipu nousee vähitellen, tällöin kivun sieto kasvaa ja lopussa kestää koviakin iskuja. Pyllylle annetaan siis pikemmin satoja kuin kymmeniä iskuja. Piiskan on tärkeää olla semmoinen että piiskaus voimaa on helppo säädellä. Toki esim. nahkaremmin saamisessa on oma viehätyksensä.
Kuukauden viimmeinen perjantai tänään, saan aina kk:n viimmeisenä pe piiskaa. Vaimoni lähti aamulla töihin ja lukitsi minut siveysvyöhön. Imuroin ja siivoilen sukkahousuissa ja t-paidassa ja odotan vaimoani peloissani kotiin. Olen kuitenkin kiihottunut että siveysvyöstä valuu touhutippoja. M 38.
kunnon nahkavyöllä piiskaa että perse punainen .
vaimo tykkää äänestä ja tunteesta kun pehmeällä nahkarukkasella läiskii jalkoväliin suht kovalla voimalla
armeijan nahkavyö kaksinkerroin ja iskuja paljaalle perseelle onko rohkeita naisia?
t:remmi mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä kotona maistuu armeijan nahkavyö puolisolleni. Jännää kun alkaa pimppi valumaan kuin koiran kuola pelkästä piiskaamisesta. Toimii ilman työvaatteitakin (maastopuku) :)
Oletko naiskapiainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä kotona maistuu armeijan nahkavyö puolisolleni. Jännää kun alkaa pimppi valumaan kuin koiran kuola pelkästä piiskaamisesta. Toimii ilman työvaatteitakin (maastopuku) :)
Oletko naiskapiainen?
en vaan mies mikä tilasi armeijan nahkavyön koska vahva ja kestää vuosikymmeniä.
haluaisin kokeilla piiskausta mutta en ilkeä moista ehdottaa poikaystävälle kun olemme ollut vasta 3 kuukautta yhdessä.
n21
Suosittelen ehdottamaan. Mitä aikaisemmin haluistaan puhuu niin sitä parempi suhde tulee. Meillä meni kymmenen vuotta kunnes älysimme avata suumme ja keskustella siitä mistä pidetään. Olimme jo lähes eroamassa kun kaikki aina samaa kaavaa. Yllätyksenä sitten tuli minulle että puoliso haluaakin vähän rajumpaa, eli vähintään kämmentä kannikolle. Hommattiinkin sitten hieman välineistöä siihen kivaan. Samaan syssyyn hän myös ilmoitti että haluaa naida sträppärillä minua. No nyt sitten vuorotellaan rooleista. Tosin puoliso on se alistuvampi puoli. Tuntuu että se ensimmäinen 10v meni vain hukkaan kun molemmat ollaan tämmöisiä tuppisuita😁 Nyt suhteemme on jo täysi ikäinen ja tiedämme sen mitä toinen tarvitsee. Rohkeasti vain puhumaan haluistansa.
Rouva kostuu piiskauksesta tosi paljon, erityisesti kun on siduttuna ja lisämausteeksi kerran tein pikku kepposen, sivalsin sormella maksamakkaran maun sidotun naisen märkään pilluun ja käskin meidän ajokoiran nuolemaan pillua, nuoli hetken ja rouva oli melko kauhuissaan, mutta alkoi sietämään ja sitten alkoi tuntumaan hyvälle. Maksamakkaran makua piti välillä lisätä, muuten nuolenta loppuu. Ei siitä orgasmia rouva saa, mutta hiton hyvältä tuntuu.
Nykyisin koira on mukana piiskaussessioissa, enää ei tarvitse lisätä maksamakkaran makua, vaan käskytä nuolee ja rouva nauttii. Orgasmit joudun hoitamaan itse, joko nuolemalla ja panemalla. Huomioikaa irroitan rouvan siteistä ennen kun panen häntä, emme nauti sidotun naisen naimisesta!
Asutko pk seudulla täälä 28v nuorimies minulta saisit isällisen selkäsaunan kunnolla paljaalle pyllylle. Jos kiinnostaa ota yhteyttä jannukka@protonmail.com