piiskaus.
onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
tuntuu ihanalle kun olen makuulla sängyn päällä ja mies läpsii pehmeällä nahka rukkasella alastomaan jalkoväliin
ihmettelin sänkyyn illalla mennessäni miksi rukkanen oli yö pöydällä, aamulla olin viisaampi. vaimo oli lukenut tämän tekstin ja halusi kokeilla . kiitos kirjottajalle vaimo tykkäsi kun sai rukkasesta
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin. Ja nimenomaan vyöllä. Olen liian vanilija mihinkään sitomiseen ja kunnon piiskaan, mut ois ihana kun mies sanois et oon ollu tuhma ja ottais vyön irti
tollainen nainen olis unelma mikä tykkäisi jos nahkavyöllä piiskais.on kapeampia nahkavöitä ja leveä armeijan nahkavyö.
t:remmi mies
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, mutta en kivun vuoksi, vaan valta-asetelman. En missään nimessä halua että iho menee rikki, se olisi ihan liikaa. Mutta mies voisi rangaista minua piiskalla ja sen jälkeen käyttää miten haluaa ;)
ahh löytyisipä sellainen mies
huh mulle tollanen nainen kiitos
t:remmi mies
Kyllä meillä kotona maistuu armeijan nahkavyö puolisolleni. Jännää kun alkaa pimppi valumaan kuin koiran kuola pelkästä piiskaamisesta. Toimii ilman työvaatteitakin (maastopuku) :)
Laitoin just ruokaa.
Tuli mieleen:
ISTU HOHTAVANKUUMAN UUNIPELLIN PÄÄLLE JA PYSY SIINÄ LIIKKUMATTA 30 MINUUTTIA.
SELF-DOMINOO
Olen muutaman vuotta sitten tajunnut että haluaisin oikeasti sitoa naisen alasti x:äksi japiiskata ja kiusata ja ehkä välillä vähän kiihottaakin, että löniin että itku tulisi, mutta jälkiä en haluaisi jättää. Kerroin kyllä myös vaimolle joka suhtautuu hyvin mutta ei halua itse mitään tuollaista. Minulla on lupa piiskata vieraita mutta en ole mennyt kun vaimo kuitenkin pahoittaisi mo3llm
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä kotona maistuu armeijan nahkavyö puolisolleni. Jännää kun alkaa pimppi valumaan kuin koiran kuola pelkästä piiskaamisesta. Toimii ilman työvaatteitakin (maastopuku) :)
monta iskua naisesi perse kestää armeijan nahkavyötä?
armeijan nahkavyö kuulostaa kyllä rajulta.
Naisena suosittelen ehdottamasti vaasalaista domia. Laittaa tytön kun tytön kuriin t:viivi
nyky lökäpöksy miehillä ei ole edes vyötä housuissa.niin pitää turvautua vähän vanhempiin miehiin jos haluaa remmiä saada t:n31v
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, mutta en kivun vuoksi, vaan valta-asetelman. En missään nimessä halua että iho menee rikki, se olisi ihan liikaa. Mutta mies voisi rangaista minua piiskalla ja sen jälkeen käyttää miten haluaa ;)
ahh löytyisipä sellainen mies
Tuo on jotain mitä olen harrastanut silloin tällöin vuosikausia. Moni nainen kaipaa tuota samaa, valta-asetelma on se mikä kiihottaa molempia, toki on myös niitä jotka haluavat piiskaa reilulla kädellä. Sinkkuna ollessani, löytänyt sessioseuraa tinderistä. Nytkin on yksi nainen joka tulee käymään noin kerran kuussa, ja pitkään oli toinen joka kävi pari kertaa kuussa. Nyt valitettavasti loppui kun se joutui muuttamaan toiselle paikkakunnalle työn perässä.
On tullut hankittua paljon erinäisiä tarvikkeita, ketjuja, läpsyttimiä ym. Seksilelukauppojen tavarat ovat melko pilipalia, Puuilosta muutama hevospiiska ja sieltä hankitut ketjut / lenkit kestävät käyttöäkin. Vyö on myös tosi hyvä, siinä on bonuksena tietty se henkinen vaikutus. Erityisesti jos se on kyseisen naisen vyö
Yleensä ollut 5-6h sessioita taukoineen tietty, ja suurimman osan ajasta olen keskittynyt naiseen. Piiskaa ja nautintoa sopivassa suhteessa, ennätykseni on naiselle 17 orgasmia yhden session aikana. Egoni sai kyllä aikamoisen buustin :D
Tämä aihe on vähän kaksijakoinen. Voidaan ajatella, että nainen on vaan voimaantunut rohkea ja nauttii monenlaisesta. Että se on hyvä. Mutta miltä kulostaa sadisti? Kiihotun, kun piiskaan naista. Saan seksuaalisen tyydytyksen, kun naiseen sattuu. Kuulostaako voimaantuneelta ja hyvältä tyypiltä?
Sadisti kuulostaa ikävältä, kamalalta. Piiskaamme mieheni kanssa toisiamme, niin että se tuntuu kummastakin hyvältä, kiihottaa, ei satuta. Se voi olla hellääkin, sivelevää, riippuu mihin osuu ja se vaikuttaa, millä piiskaa. Mutta satuttaminen ei ole se tarkoitus.
N 61
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe on vähän kaksijakoinen. Voidaan ajatella, että nainen on vaan voimaantunut rohkea ja nauttii monenlaisesta. Että se on hyvä. Mutta miltä kulostaa sadisti? Kiihotun, kun piiskaan naista. Saan seksuaalisen tyydytyksen, kun naiseen sattuu. Kuulostaako voimaantuneelta ja hyvältä tyypiltä?
No ei se ihan noin yksinkertaista ole.
Minä nautin kivun tuottamisesta ja kipureaktioiden katsomisesta ja siitä miten alaston ja alistettu nainen murtuu ja ehkä itkee. Mutta en voisi ikinä kuvitella tekeväni niin elle tuo nainen nimenomaan hakisi ja haluaisi tällaista katharsista elämäänsä. Silloinkin kyseessä on nimenomaan tasa-arvoisesti sovittu sessio jossa molemmat noudattavat toisen asettamia rajoja. Kumpikin on vieläpä asianharrastaja - ensikertalaista toki kohdellaan silkkihansikkain.
En sessioiden ulkopuolella ole millään tavoin sadisti enkä ikinä löisi naista (tai lasta, tai eläintä). Kannatan tasa-arvoa enkä tappele. Ehkä tuo erikoinen sadismijuonne johtuukin siitä että olen koko muun elämäni ajan vältellyt tai sovitellut konflikteja ja ollut kiltti - ja ylpeä siitä. Niin kuuluu ollakin.
Sadismilla on negatiivinen kaiku, vaikka ei pitäisi. Se on yksi seksuaalisuuden identiteeteistä. Piiskaamisessa toinen lyö ja toinen ottaa vastaan. Toinen nauttii piiskaamisesta (sadisti) ja toinen nauttii, kun piiska osuu kipeästi (masokisti). Kun nainen haaveilee, että tulisipa mies ja antaisi vähän piiskaa, niin se nautinto on suurempi silloin, jos hän tietää miehen kiihottuvan piiskaamisesta. Tietää että kohta on kovaa parrua tarjolla.
Lukioajan tyttöystävistä yksi halusi saada piiskaa. Pelkkä läimäyttely seksin ohella ei riittänyt ja varsinainen lyöminen ei minusta tuntunut ollenkaan kiihottavalta. Sovittiin yhdessä, että tyttöystävä etsii jonkun, jota kiinnostaa oikea selkäsaunan antaminen. Sellainen löytyikin lyhyen etsinnän jälkeen jostain nettipalvelusta. Tyttöystävä tapaili miestä muutaman kerran ja jäljistä päätellen sai mitä halusikin. Kun kerran olin salaa vilkuilemassa heidän tapaamistaan baarissa, mies paljastui isän yhtiökumppaniksi. En ole koskaan paljastanut kenellekään heidän salaisuuttaan.
Vaimoni on joskus sanonut että haluaa minun alistavan häntä. En tarkkaan tiedä mitä se tarkoittaa mutta olen joskus antanut piiskaa. On myös toivonut suukapulaa ja tykkää arvatenkin kiinnipidosta kun nain häntä. Toistaiseksi meillä on ollut vasta yksi sessio jossa kahlitsin jalkoja ja käsiä sekä piiskasin. Seksi on normaalisti ollut vaniljaa ja vielä kun en tiennyt mistä pitäisi niin olen silti läpsinyt pyllylle ja ottanut tukasta kiinni. En ole mikään alistaja luonnollisesti mutta on mulla haluja oppia sitä touhua ja kyllä se vähän kiihottaakin. On vain tosi paljon epäselvää mikä pitäisi ensin selvittää ja vaimoni ei mielellään puhu seksistä. Yllätän hänet kyllä vielä tämän asian kanssa. Onko mitään ohjeita antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on joskus sanonut että haluaa minun alistavan häntä. En tarkkaan tiedä mitä se tarkoittaa mutta olen joskus antanut piiskaa. On myös toivonut suukapulaa ja tykkää arvatenkin kiinnipidosta kun nain häntä. Toistaiseksi meillä on ollut vasta yksi sessio jossa kahlitsin jalkoja ja käsiä sekä piiskasin. Seksi on normaalisti ollut vaniljaa ja vielä kun en tiennyt mistä pitäisi niin olen silti läpsinyt pyllylle ja ottanut tukasta kiinni. En ole mikään alistaja luonnollisesti mutta on mulla haluja oppia sitä touhua ja kyllä se vähän kiihottaakin. On vain tosi paljon epäselvää mikä pitäisi ensin selvittää ja vaimoni ei mielellään puhu seksistä. Yllätän hänet kyllä vielä tämän asian kanssa. Onko mitään ohjeita antaa?
voit antaa nahkavyöllä piiskaa ja naida sitten ja kysyä mitä mieltä oli.
Onhan noita miehiä.löytyy jopa ammatti domeja