piiskaus.
onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?
Kommentit (256)
Vaimoni on sellainen, joka haluaa saada piiskaa. Ei kovin usein, mutta aina silloin tällöin. Hän haluaa, että riisun häneltä vaatteet. Jos olemme hotellissa, hän haluaa olla ikkunan edessä, jos hänet on mahdollista nähdä esim. kadun toiselta puolelta. Minulla on vaatteet ylläni. Kotona ollesamme käsken häntä hakemaan remmin/vyön kaapista. Sitten hän menee sänkyyn kontalleen tai mahalleen makaamaan. Aloitan piiskaamisen, en lyö liian kovaa vaan juuri sopivalla voimalla, jolloin se vähän satuttaa mutta tuntuu myös kiihottavan hyvälle. Kyllä se peppu alkaa punoittaa, mutta miyään jälkiä piiskauksesta ei yleensä jää. Lopuksi vaimo avaa vetoketjuni ja kaivaa kaluni esiin ja imee kunnes laukean. Tämä kaikki tapahtuu hänen halujensa mukaan.
Vähän vaarallinen aloitus. Nahkavyöllä ei voi läpsiä piiskaa. Täällä on varmaan ihmisiä jotka on melkein tapettu lapsena nahkavöillä ja ehkäpä jopa soljellisilla joten vähän vaarallista tehdä tämä aloitus kun se herättää monessa jotain muuta kuin pelkkää seksifiilistä eikä todellakaan sitä. Sitten on niitä sisaruksia jotka ovat todistaneet tämmöistä sadismia lapsia kohtaan. Olisi varmaan ollut lasujen paikka jos aika olisi ollut nykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaarallinen aloitus. Nahkavyöllä ei voi läpsiä piiskaa. Täällä on varmaan ihmisiä jotka on melkein tapettu lapsena nahkavöillä ja ehkäpä jopa soljellisilla joten vähän vaarallista tehdä tämä aloitus kun se herättää monessa jotain muuta kuin pelkkää seksifiilistä eikä todellakaan sitä. Sitten on niitä sisaruksia jotka ovat todistaneet tämmöistä sadismia lapsia kohtaan. Olisi varmaan ollut lasujen paikka jos aika olisi ollut nykyinen.
mitä selität?vaimoni antoi nahkavyöllä mulle 15 iskua perseelle.ja sitten seksiä .perseessä oli viikon remmin jälet.oisko lasua pitäny tehdä vai mitä?.sulle pitäis antaa remmiä perseelle etet olis tollane tiukapipo.
onko naisia ketkä uskaltais kokeilla armeijannahkavyöllä piiskausta.t:remmi mies
Vierailija kirjoitti:
nahkavyöt ovat aina soljellisia .soljella kiristetään vyö.et taida oikeen ymmärtää piiskauksesta mitään tai vyöstä ylipäätään.
Kiinnostaisi kovasti piiskata. Vaimo on vanilja enkä mielellään vaihtaisi häntä pois..mutta fantasioin usein sadismijuttuja. Sen verran alkaa olla ikää että vaikka vaimo antaisi luvan niin halukkaita piiskattavia ei välttämättä löydy. Lisäksi naiset haluavat mielummon luotetun parisuhdedomin kuin jonkun random piiskaajan. Tähän tyydyn.
M55
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kovasti piiskata. Vaimo on vanilja enkä mielellään vaihtaisi häntä pois..mutta fantasioin usein sadismijuttuja. Sen verran alkaa olla ikää että vaikka vaimo antaisi luvan niin halukkaita piiskattavia ei välttämättä löydy. Lisäksi naiset haluavat mielummon luotetun parisuhdedomin kuin jonkun random piiskaajan. Tähän tyydyn.
M55
Vanhempi asiallisesti käyttäytyvä ja nupistaan terve dom on monen nuoren naisen salainen unelma. Enemmän kiinnostaisi verbaalinen alistaminen sellaisen reippaanpuoleisen seksin mausteena. Tietyin reunaehdoin voisi sadistiset lämpätkin toimia. N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
Vanhempi asiallisesti käyttäytyvä ja nupistaan terve dom on monen nuoren naisen salainen unelma. Enemmän kiinnostaisi verbaalinen alistaminen sellaisen reippaanpuoleisen seksin mausteena. Tietyin reunaehdoin voisi sadistiset lämpätkin toimia. N24
saispa joskus piiskata naista mut ei näytä kukaan olevan kiinostunut jos ottaa asian esille. m45
Ajatus piiskan saamisesta remmillä oli kytenyt pitkään mielessäni. Sitten tapasin mielenkiintoisen miehen jonka kanssa aloin tapailla. Muutaman viikon tapailun jälkeen avauduin hänelle asiasta, että haluaisin remmillä piiskaa. Hän sanoi että mielellään toteuttaa tarpeeni, laittaa minut kuriin ja nuhteeseen. Sovimme että viikonloppuna kun menemme mökille niin saan piiskaa sidottuna. Mietin muutaman päivän kiimoissani tulevaa viikonloppua. Sitten perjantaina kun saavuimme mökille sanoin että heti sitten annat mulle piiskaa ja hän sanoi ok. Riisuin alasti, menin sängylle maata mahallleni sitten hän sitoi käteni, jalkani sängyn päätyihin. Sain vielä ison tyynyn lantioni alle että olin pylly pystyssä. Nyt sitten tulee sanoi hän ja veti housuistaan vyön, tunsin kuinka ihan valuin kiimannesteitä niin kiihottunut oli. Remmi läiskähti pakaroile ja tunsin kivun leviävän lantion alueelle. Usean lyönnin jälkeen hän kysyi onko ok, johon vastasin on. Hän kiersi toiselle puolelle sänkyä ja taas remmi tanssi pakaroillani ja reisillä. Sitten tunsin orgasmin tulevan, olin ihmeissäni kun sain pelkästään piiskamalla. Itkin ja uikutin kivun ja hyvänolon tunteesta. Sitten piiskaus loppui ja tunsin kun jalkani vapautetiin ja sain komennon kontille. Hän tuli takaapäin minuun kovaa pohjaan asti että kiljuin kivusta ja sain läimäyksen pakaroille remmillä ja komennon hiljaa. Hän pani kovaa minua takaapäin ja läiski remmillä samalla pakaroitani sitten tunsin tulevani taas ja hänkin pumppasi spermansa syvälle pilluuni muristen kuin karhu. Hän vapautti kätensä ja otti minut halaukseen ja kysyi onko kaikki ok. Vastasin enemmän kun ok. Nyt olemme olleet yhdessä kohta 5 vuotta. Saan kurinpalautuksia silloin tällöin ja nautin suunnattomasti hänen auktoriteetistään kuinka hän pitää minut kurissa, mutta on kuitenkin oikeudenmukainen ja supermies. Viivi 38.
Itse en enää vaniljamiesten kanssa suhteisiin tai seksiin edes ryhdy.
Aina naiset vinkuu että sais piiskaa mutta minä en haluais sitä antaa. Kerran annoin yhelle ja se ekan iskun jälkee sano stop kun kävi liian kipeää, siihen tuli viikoksi jälki.
Vierailija kirjoitti:
Aina naiset vinkuu että sais piiskaa mutta minä en haluais sitä antaa. Kerran annoin yhelle ja se ekan iskun jälkee sano stop kun kävi liian kipeää, siihen tuli viikoksi jälki.
Siinä meni metsään kun löit liian kovaa. Aluksi pitää läpsiä ja sitten lisätä voimaa kun verikiertää pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni metsään kun löit liian kovaa. Aluksi pitää läpsiä ja sitten lisätä voimaa kun verikiertää pikkuhiljaa.
Teen aina kaiken täysillä. Jos joku haluaa että lyön niin lyön sitten kunnolla.
onko miehiä ketkä piiskais? juttuja aina on mut eipä ole miehet remmiä antaneet.
On toki. Sadistejakin löytyy. Saan suurta nautintoa, kun piiskaan vaimoani. Himoni tyydyttyy.
tuntuu ihanalle kun olen makuulla sängyn päällä ja mies läpsii pehmeällä nahka rukkasella alastomaan jalkoväliin
Vierailija kirjoitti:
tuntuu ihanalle kun olen makuulla sängyn päällä ja mies läpsii pehmeällä nahka rukkasella alastomaan jalkoväliin
kokeilkaa pehmeetä ja leveää nahkavyötä pitää kovaa läiskettä mutta ei hirveästi satu.
Kyllä sitä lajia sai lapsena ja nuorena ihan tarpeeksi.