piiskaus.
onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimoni piiskaa minua säännölliseti ja nautimme omista rooleistamme. Minä kiihotun kun saan piiskaa ja vaimoni on litimärkä kun on piiskannut. Seksi on kiihkeää ja suhteemmekin on lujittunut piiskaleikin aloitettuamme. Suosittelen jos kemiat on kohdallaan kokeilemaan saatatte yllättyä.
Oispa minulla tollainen vaimo.
Tässä taas istutaan pakarat ja takareidet arkana. Vaimoni antoi eileen raippaa pitkästä aikaa. Voi sitä tunnetta kun hän ilmoitti että, illalla sitten piiskataan sut. Pikku pelko ja seisokki koko päivän kun tietää että saa illalla. Olen vieläkin jotenkin herkässä tilassa ja seisokki päällä vaikka sain suihinoton piiskauksen päätyttyä eileen.
Tässä istun ja vieläkin vkl piiskaamisesta peräarkana. Olen ollut pimppi märkänä kokoajan lauantaista lähtien kun sain piiskaa. Työkavereillekin pikku valheella sanonut että, venäytin selkäni ja istuminen hankalaa. Ai saakeli mietin jo koska saan taas masteriltani taas raippaa. Tiina.
Vierailija kirjoitti:
Tässä istun ja vieläkin vkl piiskaamisesta peräarkana. Olen ollut pimppi märkänä kokoajan lauantaista lähtien kun sain piiskaa. Työkavereillekin pikku valheella sanonut että, venäytin selkäni ja istuminen hankalaa. Ai saakeli mietin jo koska saan taas masteriltani taas raippaa. Tiina.
Haluaispa mun nainen piiskaa.
piti eilen nahkavyötä kädessä kun etti farkkuja mulla jo mielikuvitus laukkas.
Meillä vaimoni piiskaa minua säännölliseti ja nautimme omista rooleistamme. Minä kiihotun kun saan piiskaa ja vaimoni on litimärkä kun on piiskannut. Seksi on kiihkeää ja suhteemmekin on lujittunut piiskaleikin aloitettuamme. Suosittelen jos kemiat on kohdallaan kokeilemaan saatatte yllättyä.