Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piiskaus.

Vierailija
09.02.2024 |

onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?

Kommentit (303)

Vierailija
281/303 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten lähes mahdotonta löytää miestä, joka haluaa vain antaa kunnolla piiskaa. 

-ei seksiä, ei suhdetta, kiitos 

Vierailija
282/303 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaavia miehiä kyllä löytyy mutta, vähemmän piiskaavia naisia. Olisin miehenä valmis alistumaan naisen ruoskittavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/303 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jos piiskaavalla miehellä tarkoitetaan että jotain läpyttelyä voisi saada kun on ensin hänen munansa tyydyttänyt kymmeniä kertoja tai ryhtyy jonkun epämääräisen tissuttelijadomin tyttöystäväksi. Itselläni ei ole tällaiseen mitään intressejä. 

Pelkkää piiskaa ei ole tarjolla oikein edes ostopalveluna jos ei ole naisista kiinnostunut tai valmis saamaan piiskaa jossain tapahtumatilassa muiden aikana. 

Vierailija
284/303 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta piiskaamisesta koska olen dom.

Vierailija
285/303 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiskaavia miehiä kyllä löytyy mutta, vähemmän piiskaavia naisia. Olisin miehenä valmis alistumaan naisen ruoskittavaksi.

Naisystäväni piiskaa pyynnöstäni aina. Kysyn, annatko piiskaa olen ollut tyhmä vailla käytöstä sinua kohtaan. Mielelläni pikku runkkari laitan sinut ruotuun, sitten hän sitoo minut sänkyyn, suomii pakarani ja reiteni minun vinkuessa. Nautin vaikka ottaa kipeetä, hän myös sanoo että, on todella kiihottavaa piiskata isoa miestä.

Vierailija
286/303 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta piiskaamisesta koska olen dom.

Sä mitään oo runkkari piiskannu.

Vierailija
287/303 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 luvun loppupuolella 40v tätini piiskasi minut jonkun kolttosen takia olin 12v,pylly paljaana naisen reisiä vasten poikittain,pikku mulkku kovana laukesin tätini reisille.Oli häkellyttävä kokemus molemmille,ja viimeinen kerta kun sain piiskaa.

Kiva tarina.

Vierailija
288/303 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa löytäisin naisen joka haluaisi vaan piiskaa ja sitten pois.

Vierailija
289/303 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko täällä 02AL naista joka antaisi kotikuria miehelle tai haluaisi itse kuria.Siisti hoikka mies.

Vierailija
290/303 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa kunnolla vitsaa ei muuta. Mies eteläsuomi

Vierailija
291/303 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten lähes mahdotonta löytää miestä, joka haluaa vain antaa kunnolla piiskaa. 

Nuorena sinkkuna etsiskelin pelkkää piiskaajaa ja sellainen mies löytyi netin seuranhakupalstalta. Tapasimme kaupungilla kahvilasss ja sovimme etukäteen session reunaehdoista. Viikkoa myöhemmin sain miehen kotona piiskaa paljaille pakaroille tuoreella vitsalla. Kokemus oli niin aito, että huusin ja rimpuilin ihan kunnolla miehen polvien päällä. Mitään ehdotuksia seksiin tai housujen riisumista nöyryyttävämpää en kokenut. Miehellä oli jonkinlainen isällisen vakava asennoituminen piiskaamiseen eikä hän tinkinyt vitsan käyttämisessä. Piiskauksen jälkiä näkyi vielä viikon kuluttua. Kokemus jäi ainutkertaiseksi. Kiihotuin mutta kipu tuntui etukäteen ajateltua hurjemmalta. Mies ei ottanut enää yhteyttä ja päättelin, että hän etsi ensikertalaisia. N29

Vierailija
292/303 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö haluat ei muuta,alastomana joudut olemaan polven päällä.Vanhempi mies

Vierailija
293/303 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sinkkuna etsiskelin pelkkää piiskaajaa ja sellainen mies löytyi netin seuranhakupalstalta. Tapasimme kaupungilla kahvilasss ja sovimme etukäteen session reunaehdoista. Viikkoa myöhemmin sain miehen kotona piiskaa paljaille pakaroille tuoreella vitsalla. Kokemus oli niin aito, että huusin ja rimpuilin ihan kunnolla miehen polvien päällä. Mitään ehdotuksia seksiin tai housujen riisumista nöyryyttävämpää en kokenut. Miehellä oli jonkinlainen isällisen vakava asennoituminen piiskaamiseen eikä hän tinkinyt vitsan käyttämisessä. Piiskauksen jälkiä näkyi vielä viikon kuluttua. Kokemus jäi ainutkertaiseksi. Kiihotuin mutta kipu tuntui etukäteen ajateltua hurjemmalta. Mies ei ottanut enää yhteyttä ja päättelin, että hän etsi ensikertalaisia. N29

Vielö haluat housut pois selkäsauna.

Vierailija
294/303 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan kunnon selkäsauna naiselle.Ei muuta. Mies.Varsinaissuomi.

Vierailija
295/303 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 kymppinen nainen ja olin kauan haaveillut alistumisesta miehelle. Törmäsin eräässä chatissa 4 kymppiseen mieheen jonka kanssa aloimme keskustelemaan seksistä. Kerroin reippaasti haluistani alistua ja halusta tulla piiskatuksi. Muutaman viikon jälkeen päätimme tavata hänen mökillään. Hän oli todella mukava ja asiallinen, sinä viikonloppuna sain tuntea alistumisen ja piiskan saannin. Itkin kun minua piiskattiin, nautin kun hän alisti minua ja komenti. Nyt olemme tapailleet jonkun aikaa ja nautin suunnattomasti kun minua piiskataan, alistetaan ja pakotetaan esim: ottamaan suihin. Kaikki tämä antaa minulle todella paljon hyvänolontunnetta vaikka jouden käyttämään polvipituisia trikoita kesällä ettei piiskanjäljet näy reisillä pakaroista puhumattakaan.

Vierailija
296/303 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 2 kymppinen nainen ja olin kauan haaveillut alistumisesta miehelle. Törmäsin eräässä chatissa 4 kymppiseen mieheen jonka kanssa aloimme keskustelemaan seksistä. Kerroin reippaasti haluistani alistua ja halusta tulla piiskatuksi. Muutaman viikon jälkeen päätimme tavata hänen mökillään. Hän oli todella mukava ja asiallinen, sinä viikonloppuna sain tuntea alistumisen ja piiskan saannin. Itkin kun minua piiskattiin, nautin kun hän alisti minua ja komenti. Nyt olemme tapailleet jonkun aikaa ja nautin suunnattomasti kun minua piiskataan, alistetaan ja pakotetaan esim: ottamaan suihin. Kaikki tämä antaa minulle todella paljon hyvänolontunnetta vaikka jouden käyttämään polvipituisia trikoita kesällä ettei piiskanjäljet näy reisillä pakaroista puhumattakaan.

Haluisitko alistua toiselle miehelle vitsan jälkeen laittasin sinut nilkka ranne tankoon kiinni. Mies 59v.

Vierailija
297/303 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa on kunnon Dom mies naisia käy Ruotsista asti hänen salillaan pois kattavana.

Vierailija
298/303 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä,mutta en suosittele aloittelijoille.vaikka aftercare on mieletön.ps umåjan tytöt myös käyvät siellä,joten tasoa on ja moni likka ei pääse vaikka haluaisikin.kokemusta domilla myös miten asiat Hollannissa tehdään.

Vierailija
299/303 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä todella mukavaa komentaa nuori, muodokas nainen kontalleen ja pyllistämään kunnolla ja siitä vetää housut nilkkoihin. Persereikä ja pillu olisi siinä tarjolla ja saisi vitsaa vähän. Lopuksi voisi vielä panna rajusti takaa päin.

Vierailija
300/303 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan piiskausta eri välineillä toiveiden mukaan

toivoo setämies Pirkanmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän