Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piiskaus.

Vierailija
09.02.2024 |

onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?

Kommentit (281)

Vierailija
281/281 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan jännityneenä kun mieheni lupasi antaa pitkänä perjantaina piiskaa. Minun tulee hakea erillaisia pajuvitsoja pihanperältä. Pitkiä, pätkiä, ohuita ja paksumpia. Meillä tämä on ollut vuosia jo perinne että hän piiskaa minut pääsiäisenä. Saan kyllä silloin tällöin muutenkin piiskaa häneltä. Mutta, pääsiäispiiskaaminen on kuitenkin aina kivuliaampi ja kestää pitempään. N 42.

Haluatko kertoa sen jälkeen kokemuksia, miten meni?

Voin kertoa että sain ja kovaa piiskaa. Pyllyni ja takareidet on raidoilla ja mustaksikin menee, istuminen on tuskallista. Jotenkin on nyt vapautunut olo kun sain vitsaa ja olen tyydyttänyt mieheni. Joudun kylläkin joka ilta tunnin  tiistaihin asti seisomaan nurkassa häpeämässä ja miettimässä tyhmiä tekojani. Sitten kun pääsen nurkasta minun tulee mennä mieheni eteen kontille ja kysyä, saanko tehdä sinulle hyvää suullani. Mies yleensä nyökkää ja sitte otan suihin ja nielen kiltisti kaiken ja nuolen kullin puhtaaksi ja laitan housuihin ja suljen vetskarin. Voi tuntua oudolta mutta, nautin kuitenkin suunnattomasti tästä kaikesta kun saan olla herrani orja. N 42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi