piiskaus.
onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?
Kommentit (303)
Vaimoltani sain aikoinaan aika useinkin piiskaa, ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa. Aluksi hän oli tosi innoissaan mutta sitten hiljalleen into meni, ei kuulemma tuntunut hänestä miltään. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa tuolla saralla. Minulla on ollut sama naispuolinen hieroja yli 5-v. Häntä näyttää kiinnostavan takapuoleni, lähinnä vetää housuni niin alas että näkee takapuolen kunnolla, joskus hieroo pakaroiden yläosaa kämmenellä suhteellisen voimakkaasti ja samalla sormet koskettelee alaosaa. Kuvittelee kai etten tunne koskettelua? Toivoisin hänen ehdottavan kovempaakin käsittelyä. Ehkä pitäisi ehdottaa, mutta hänhän saattaa suuttua ehdotuksesta? Joku kiva ja kokematon nainen olisi kiva päästää harjoittelemaan, kunhan sellaisen löytäisi. Ei muuta toimintaa, vain piiskaus.
Tai sitten pääsisi itse antamaan piiskaa jollekin naiselle. Ei mitään nahkaremmiä, avokämmenellä ja korkeintaan jollain muovisella "härpäkkeellä".
Ehkä et ole minun asiakas, mutta hieronnassani on käynyt vuosia mies joka on nykyään hyvässä tikissä. Kiva katsoa hänen takapuolta, koska ei ole pelkkää rasvaa vaan tiukkaa lihasta. Millähän verukkeella uskaltaisin laskea hänen housut vieläkin alemmaksi? Tai hieroa pakaroista "jumitus" kunnolla pois? En ole kiinnostunut antamaan kuitenkaan piiskaa miehelle. Mutta jos saisin hieroa pakaroita kunnolla, olisin valmis laskemaan omat housuni ja saamaan piiskaa avokämmenellä. Taidan kysyä sinulta ensi kerran, onko lihasjumia esiintynyt takareisissä tai pakaralihaksessa. Jos on, niin hieron ne ja jännityksellä odotan josko hieronnan jälkeen juuri sinä tiedät mitä minä haluaisin kokea?
Setämies on kuusikymppinen akateeminen herrasmies.
Välineistöä on monenlaista.
Setämies on kiinnosstunut eri-ikäisitä naisista.
Hän pakota ketään mihinkään.