Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

piiskaus.

Vierailija
09.02.2024 |

onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?

Kommentit (256)

Vierailija
221/256 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut seurustelu ajoista lähtien Että, mieheni alistuu ja minä vien. Hän sitä ehdotti että voinko piiskata ja minulle tuo ei ole ongelma. Pukeutumista nahkaan, välineistöä ja kenkiä on vuosienvarrella siunaantunut paljon. Kuitenkin 120cm kouluraippa on mielestäni paras piiskaamiseen. Mieheni on aina viirut peseellään ja tietää alisteisen asemansa, kunnioitaa ja on herrasmies. Suhdetta yli 20 vuotta takana ja vieläkin kiihotumme kuvioistamme. Sanoisin että on jo elämäntapa olla domina ja sub.

Oletteko kokeilleet, että domina peittää kasvonsa? Entä sellaista, että subin aisteja rajoitetaan (silmäside tms.)?

Vierailija
222/256 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko! Mua kiihottaa ajatuskin kaikenlaisesta piiskaamisesta, kädellä, vyöllä, risulla, risukimpulla, hiusharjalla jne. Ei kuitenkaan mitään ruoskimista, enemmänkin kuin vanhan ajan selkäsauna. Kaikkein kiihottavin ajatus on olla miehen polvilla poikittain, mutta muutkin asennot käyvät.

Täällä kun epäiltiin, ettei piiskaa oikeasti haluavia naisia ole, niin on kyllä, mutta monet saattavat olla minun tapaani parisuhteessa. Meillä on sen verran pitkä suhde, että olen kehdannut kertoa miehellekin tästä mieliteosta jo toistakymmentä vuotta sitten, ja hiljalleen on otettukin näitä elementtejä mukaan seksielämään.

Ongelmana on hieman se, ettei mies ole valmis viemään piiskaamista sille asteelle, jolle sen itse haluaisin. Alkuun hän ei meinannut innostua hommasta ollenkaan, mutta nykyään kyllä läimii takapuolta kovaakin seksin yhteydessä, pääasiassa ihan kädellä. Olemme kokeilleet myös vyötä, risua ja risukimppua.

Olen sanonut, että haluaisin joskus saada selkäsaunan ennen kuin teemme mitään suoraan seksuaalista ja itkeäkin kivusta, mutta mies ei tällaiseen suostu. Nykyisin hän sentään kykenee jatkamaan läimimistä vielä senkin jälkeen, kun alan vaistomaisesti hieman varoa ja estellä, aiemmin homma loppui siihen. Haluaisin kuitenkin kokea sen, että piiskaaminen jatkuu, vaikka rimpuilisin ja pyytäisin lopettamaan, mutta ainakin meidän suhteessamme tällainen on vielä kaukana.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/256 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että onko! Mua kiihottaa ajatuskin kaikenlaisesta piiskaamisesta, kädellä, vyöllä, risulla, risukimpulla, hiusharjalla jne. Ongelmana on hieman se, ettei mies ole valmis viemään piiskaamista sille asteelle, jolle sen itse haluaisin. Alkuun hän ei meinannut innostua hommasta ollenkaan, 

Näitä tarinoita on kyllä niin surullista lukea. Menee hyvä spanko hukkaan. 🥲 Itse olen haaveillut oikeastaan koko elämäni siitä, että voisin olla rakastavassa parisuhteessa sinun kaltaisesi kanssa. Joka oikeasti kiihottuu ja haaveilee näistä jutuista. Ja nimenomaan perinteiseen tyyliin, ehkä nurkassa seisottamisien kera jne. 

Minulla nimittäin toisin päin - nykyinen puolisoni oli alkuun kiinnostunutkin, ja olen mm. nahkavyöllä antanut kovakin kyytiä joskus; oli sitomisia yms., mutta kaikki se on jäänyt jostain syystä ja nykyisin on lähes pelkkää vaniljaa jos on. 

M43

Vierailija
224/256 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopa juuri, että toinenkin oikeasti haluaisi samoja asioita ja nauttisi niistä! Nuorempana ennen lapsen syntymää mietinkin joskus, että antaisin olla ja etsisin itselleni tällaisen miehen, mutta monet muut hyvät asiat painoivat vaakakupissa liikaa. Toki omakin mies kiihottuu sellaisesta, mistä näkee minun nauttivan, mutta se nyt on kuitenkin jo selvää, ettei tämä hänen ykkösjuttunsa ole. Pelkkään vaniljaan ei sentään tarvitse tyytyä, se saisi ehkä jo harkitsemaan muita vaihtoehtoja.

N41

Vierailija
225/256 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus piiskan saamisesta remmillä oli kytenyt pitkään mielessäni. Sitten tapasin mielenkiintoisen miehen jonka kanssa aloin tapailla. Muutaman viikon tapailun jälkeen avauduin hänelle asiasta, että haluaisin remmillä piiskaa. Hän sanoi että mielellään toteuttaa tarpeeni, laittaa minut kuriin ja nuhteeseen. Sovimme että viikonloppuna kun menemme mökille niin saan piiskaa sidottuna. Mietin muutaman päivän kiimoissani tulevaa viikonloppua. Sitten perjantaina kun saavuimme mökille sanoin että heti sitten annat mulle piiskaa ja hän sanoi ok. Riisuin alasti, menin sängylle maata mahallleni sitten hän sitoi käteni, jalkani sängyn päätyihin. Sain vielä ison tyynyn lantioni alle että olin pylly pystyssä. Nyt sitten tulee sanoi hän ja veti housuistaan vyön, tunsin kuinka ihan valuin kiimannesteitä niin kiihottunut oli. Remmi läiskähti pakaroile ja tunsin kivun leviävän lantion alueelle. Usean lyönnin jälkeen hän kysyi onko ok, johon vastasin on. Hän kie

Viivillä käynyt hyvä tuuri, kun on vielä hengissä! Aika paljon on naisia kateissa, kun on lähteneet mökkireissuille tuntemattoman  kanssa! Kovin kyllä vaikutti tuokin juttu miehen kirjoittamalta!

Vierailija
226/256 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastusraippa on parasta! Vyö ei tunnu enää vuosien jälkeen tarpeeksi ja haluan, että minua piiskataan, kunnes itken ja anelen lopettamaan. Tämä saa toistua saman illan aikana monta kertaa. Itkuun asti, sitten tauko ja pian taas uudestaan. Turvasanoja ei saa olla, koska haluan, että piiskaus on oikeasti "kamalaa". Eikä kapulan kanssa toki saisikaan kuin mumistua jotakin, joten yhtä tyhjän kanssa se olisi joka tapauksessa. Olen kertonut miehelleni jo suhteen alkuvaiheessa haluistani, eikä ole koskaan epäröinyt vaan taitaa itsekin tykätä. Ihanaa!

Vierailija
227/256 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut seurustelu ajoista lähtien Että, mieheni alistuu ja minä vien. Hän sitä ehdotti että voinko piiskata ja minulle tuo ei ole ongelma. Pukeutumista nahkaan, välineistöä ja kenkiä on vuosienvarrella siunaantunut paljon. Kuitenkin 120cm kouluraippa on mielestäni paras piiskaamiseen. Mieheni on aina viirut peseellään ja tietää alisteisen asemansa, kunnioitaa ja on herrasmies. Suhdetta yli 20 vuotta takana ja vieläkin kiihotumme kuvioistamme. Sanoisin että on jo elämäntapa olla domina ja sub.

Oletteko kokeilleet, että domina peittää kasvonsa? Entä sellaista, että subin aisteja rajoitetaan (silmäside tms.)?

Joo, mutta mätki vyöllä mihin sattuu. Kukkaruukku putosi,

Vierailija
228/256 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Piiskausta kyllä kannattaa kokeilla ja numenomaan erilaisilla välineillä. Meillä käytössä monia eri paksuisisia piiskoja, joista tilanteen mukaan valitaan. Mutta piiskaus on vain yksi osa seksiämme, en halua että jokin juttu korostuu ja tekee koko hommasta sitten yksipuolista ja tylsää. Ex-vaimoni oli vähän tylsä, aina sitä samaa lähetyssaarnaaja-asentoa, moneen asiaan sanoi ei tai ei nyt. Joskus sentään suostui että sain nuolla häntä. Vielä harvemmin otti minut suuhunsa tai antoi takaapäin tai ratsasti päälläni. No, nyt on eri juttu! Mutta kokeilkaa!"

Tuo koko teksti on aivan kuin minun kokemukseni vaimoni kanssa! Siis tylsästä seksistä... Pyydän sitten kuinka nätisti vaan jotain, niin on vaikeaa! Nuorena kyllä olen kokeillut koivun oksaa piiskana ja se oli aika mojovaa...

M68

Vierailija
229/256 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä teki selväksi heti suhteen alussa, että kiukuttelusta seuraa piiskaaminen. Pari kokemusta viisaampana voin kertoa, että vitsan saaminen paljaalle pyllylle todella sattuu, kiihottumisesta huolimatta itkukin tulee herkästi ja jälkiä saa peitellä viikon verran. Nykyään riittää kiihottamaan ja pitämään mut kurissa pelkkä tuoreen vitsan hakeminen maljakkoon. N32

Vierailija
230/256 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15v ja mun jätkä piiskaa mua raipalla. Se sattuu ihan kaameasti mut sitä tunnetta ei voi vastustaa. Olenko silti liian nuori?

Vierailija
231/256 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä oli ollut rasittavan vittumainen jo monta päivää. Aivan kestämätöntä ränttäystä siitä, että kaikki mitä teen on väärin ja ajattelen aina vain itseäni. Haistatin lopulta paskat ja menin työhuoneeseen nukkumaan. Sitten tajusi varmaan itsekin, että nyt on väärä vaihde päällä. Tuli sitten viereen nukkumaan vyö mukana. Meni sängylle kontalleen ja pyysi piiskaa. Aluksi vedin pikkareiden lahkeet sivulle niin, että pakarat paljastui ja pistin muutaman läimäyksen avokämmenellä kummallekin pakaralle. Sitten repäisin pikkarit poikki ja levitin pakaroita katsellen kalu kovana pillua ja  persettä. Tyttö notkisti selkää odottaen lisää. Käärin vyön käden ympärille niin, että 30cm pätkä jäi vapaaksi. Sanoin, että on kyllä ollut todella raskaita päiviä tässä viime aikoina ja räimin vyöllä perseen punaiseksi. Kun lopetin, niin pillu valui ja oli aivan turvoksissa kiimasta. Sanoin, että taisi tulla tarpeeseen ja työnsin kalun sisään. Tyttö huutaen laukesi siihen paikkaan.

Vierailija
232/256 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli tälläinen suhde. Rasittavaa kun toinen ei kiihotus mistään muusta kuin piiskaamisesta. Alkaa omat halut loppumaan aika nopeasti kun joka kerta pitää kaivaa piiska esiin ja pieksää puoli tuntia tai tunti että toisella edes vähän kostuu.  Itsellä jo halut kadonneet ja valmis nukkumaan ja vetäae3n käteen

Vierailija
233/256 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve !

Olen valmis antamaan sinulle perinteisen piiska kuvituksen.

Vierailija
234/256 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve 

Voisin antaa sulle piiskaa. Asun Helsingissä.

Vierailija
235/256 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kyllä kiihottaa todella paljon ajatus nuorten kauniiden naisten piiskaamisesta oikein kunnolla. Etenkin sellaisten vähän nenäkkäiden ja äänekkäiden sutturoiden piiskaamisesta niin että tuntuu. Olen varmaan aika sadisti, mutta kiihottaa myös se, että tyttö ei oikeasti tykkäisi piiskaamisesta, mutta kivun ja nöyryytyksen jälkeen oppisi olemaan. Panisin piiskauksen jälkeen kuivana kakkoseen (ensin dildolla, sitten mulkulla) ja välillä panisin perseestä suuhun. Ellei suttura imisi kakkaista kyr pää kunnolla, saisi lisää remmiä ja avokämmentä myös pillulle. Lisäsin nöyryytystä haukkumalla tytön pillua ja pyllyä yksityiskohtaisesti, esim läski selluliittipylly ja ruma, roikkuva vit tu. Tyttö ei voisi mitään muuta kuin kärsiä rangaistuksen naama punaisena häpeästä. Session jälkeen vielä kusisin suoraan tytön naamalle ja suihin ja sitten päästäisin ison, mojovan pierun oikein varren kanssa sutturan naamalle ja suuhun. Mahtavaa olisi viimeistellä myös vääntämällä isot, löysät tortut tytön naamalle.

Vierailija
236/256 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että onko! Mua kiihottaa ajatuskin kaikenlaisesta piiskaamisesta, kädellä, vyöllä, risulla, risukimpulla, hiusharjalla jne. Ei kuitenkaan mitään ruoskimista, enemmänkin kuin vanhan ajan selkäsauna. Kaikkein kiihottavin ajatus on olla miehen polvilla poikittain, mutta muutkin asennot käyvät.

Täällä kun epäiltiin, ettei piiskaa oikeasti haluavia naisia ole, niin on kyllä, mutta monet saattavat olla minun tapaani parisuhteessa. Meillä on sen verran pitkä suhde, että olen kehdannut kertoa miehellekin tästä mieliteosta jo toistakymmentä vuotta sitten, ja hiljalleen on otettukin näitä elementtejä mukaan seksielämään.

Ongelmana on hieman se, ettei mies ole valmis viemään piiskaamista sille asteelle, jolle sen itse haluaisin. Alkuun hän ei meinannut innostua hommasta ollenkaan, mutta nykyään kyllä läimii takapuolta kovaakin seksin yhteydessä, pääasiassa ihan kädellä. Olemme kokeilleet myös vyötä, risua ja risukimppua.

Itselläni oli kunnia ja nautinto tuntea tälläinen nainen joka halusi vielä jatkaa vaikka todella sattui. Sovimme aina aluksi montako iskua annan ja siitä ei sit voinut perääntyä.

Vierailija
237/256 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on varsinainen tinttaperse. Annan remmiä tai pajua säännöllisesti  kerran pari  viikossa. On aina piiskaamisenjäljet perseessä ja reisillä, silti rutkuttaa ja mutisee. Olen miettinyt että tinttaileekohan  saadakseen piiskaa usein. On kiihkeä ihan valuu piiskaamisen jälkeen ja on orgasmiherkkä. Päivänkaksi muistaa ja sitten sama rumba mutta, toisaalta nautin vedellä perseelle ja reisille kun muija kiljuu. Lopuksi vielä imetän ja nain takaa kovaa.

Vierailija
238/256 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän piiskauksesta, mutta en mistään kurituksesta raivon vallassa. Herkkää pitää silti olla! Koivunoksa tai leveä vyö hyviä. Myös miehen jalkojen väliin annan piiskaa ja hän nauttii. Tällöin on polvillaan sängyn reunalla.

Anni 63

Vierailija
239/256 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Piiskausta kyllä kannattaa kokeilla ja numenomaan erilaisilla välineillä. Meillä käytössä monia eri paksuisisia piiskoja, joista tilanteen mukaan valitaan. Mutta piiskaus on vain yksi osa seksiämme, en halua että jokin juttu korostuu ja tekee koko hommasta sitten yksipuolista ja tylsää. Ex-vaimoni oli vähän tylsä, aina sitä samaa lähetyssaarnaaja-asentoa, moneen asiaan sanoi ei tai ei nyt. Joskus sentään suostui että sain nuolla häntä. Vielä harvemmin otti minut suuhunsa tai antoi takaapäin tai ratsasti päälläni. No, nyt on eri juttu! Mutta kokeilkaa!"

Tuo koko teksti on aivan kuin minun kokemukseni vaimoni kanssa! Siis tylsästä seksistä... Pyydän sitten kuinka nätisti vaan jotain, niin on vaikeaa! Nuorena kyllä olen kokeillut koivun oksaa piiskana ja se oli aika mojovaa...

M68

Miksi vaimot tuppaavatkin olemaan tylsiä??? Mulla myös samanlainen. Piiskausta haluaisin kyllä kokeilla, puolin ja toisin... Mutta ei puhettakaan. Kaksi kertaa kuukaudessa perinteisesti. Videoita piiskauksesta olen iltaisin katsellut, kun vaimo mennyt nukkumaan.Minkähänlaista olisi nuorempi vaimo... Elämä on

M62

Vierailija
240/256 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jollain todella perverssillä tavalla saada piiskaa, vaikka en haluaisi sitä myöntääkään. Perverssiä siksi, että olen saanut läpi 90-luvun lapsena ja teininä piiskaa isäpuolelta, ja jälkikäteen olen tajunnut sen olleen ihan seksuaalista hyväksikäyttöä. Piti aina riisua koko alapää paljaaksi, oli perseen ja pimperon kopelointia, pyllynposkien levittämistä jne piiskauksen ohessa.