piiskaus.
onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?
Kommentit (256)
"Piiskausta kyllä kannattaa kokeilla ja numenomaan erilaisilla välineillä. Meillä käytössä monia eri paksuisisia piiskoja, joista tilanteen mukaan valitaan. Mutta piiskaus on vain yksi osa seksiämme, en halua että jokin juttu korostuu ja tekee koko hommasta sitten yksipuolista ja tylsää. Ex-vaimoni oli vähän tylsä, aina sitä samaa lähetyssaarnaaja-asentoa, moneen asiaan sanoi ei tai ei nyt. Joskus sentään suostui että sain nuolla häntä. Vielä harvemmin otti minut suuhunsa tai antoi takaapäin tai ratsasti päälläni. No, nyt on eri juttu! Mutta kokeilkaa!"
Joo, mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle! Meillä läpsitään kämmenellä. Se on sikäli hyvä, kun on aina matkoillakin mukana 😅
Laura 63
Vierailija kirjoitti:
"Piiskausta kyllä kannattaa kokeilla ja numenomaan erilaisilla välineillä. Meillä käytössä monia eri paksuisisia piiskoja, joista tilanteen mukaan valitaan. Mutta piiskaus on vain yksi osa seksiämme, en halua että jokin juttu korostuu ja tekee koko hommasta sitten yksipuolista ja tylsää. Ex-vaimoni oli vähän tylsä, aina sitä samaa lähetyssaarnaaja-asentoa, moneen asiaan sanoi ei tai ei nyt. Joskus sentään suostui että sain nuolla häntä. Vielä harvemmin otti minut suuhunsa tai antoi takaapäin tai ratsasti päälläni. No, nyt on eri juttu! Mutta kokeilkaa!"
Joo, mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle! Meillä läpsitään kämmenellä. Se on sikäli hyvä, kun on aina matkoillakin mukana 😅
Laura 63
Kämmenellä tulee helposti liian kovaa läpsäistyä😬 Mä suosin kyllä jotain pienempää, vaikka joku oksa tai kukka! Sais vähän sivelyäkin... Ihan alkaa tuntua sille, että jotain vois...
Kata
Nainen on luotu piiskatuksi. Miksi muuten heille olisi annettu extra pehmustetta takamukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura 63
Kämmenellä tulee helposti liian kovaa läpsäistyä😬 Mä suosin kyllä jotain pienempää, vaikka joku oksa tai kukka! Sais vähä
Kukilla miehen karvaista takamusta läpsytellä! Ennemmin mulle vyötä!
Ruusun piikkisillä oksilla, se jo tuntuis joltain!
Lapsena säännöllisesti piiskattu, hakattu, pahoinpidelty.
Onko sinulla lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mitään traumoja kysyin vaa onko muitakin ketkä haluaa mieheltä nahkavyöllä piiskaa .ölä yritä vääntää väkisi mikskään paskaks.
No saitko itse lapsena remmiä vai mistä ylipäätään tällainen kiinnostut on voinut syntyä?
voit painua miehenä helvettiin jankkaamasta täältä.
Ala-arvoista keltään tuollaiset mieliteot.
Mielenterveysasia taustalla. Vinksalleen mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on luotu piiskatuksi. Miksi muuten heille olisi annettu extra pehmustetta takamukseen?
Onko tytär?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä piiskaa, mutta en tiedä kuinka siitä miehelleni kertoisin... Jotenkin nolottaa. Mietin, että miltä näytän esim. peppu kohotettuna. Jos aloittaisi jollain muulla kuin nahkavyöllä. Haluaisin antaa myös hänelle piiskaa, nähdä hänen peppunsa vavahtelevan. Läpsiö jalkoväliin
N63
Ei kai tuossa iässä enää mikään nolota! Itsekin 60+ ikäisenä nautin seksistä ja myös kerron sen ja kerron halunikin vaimolleni. Seksi on nautinto ja siitä pitää tehdä sellaista kun yhdessä halutaan! Aloittakaa varovasti, hellästi, vaikka pehmeällä narulla.
Nahkat ja läskit rullalla ja nahkaruoska soiiii
tulee pasd.k.at housuun 😆
Ai, sulla on läskiä ihan rullaksi asti? Ja housuunkin kakkaat? Tarttet varmaan monenlaista apua ja tukea...
moniottelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kovasti piiskata. Vaimo on vanilja enkä mielellään vaihtaisi häntä pois..mutta fantasioin usein sadismijuttuja. Sen verran alkaa olla ikää että vaikka vaimo antaisi luvan niin halukkaita piiskattavia ei välttämättä löydy. Lisäksi naiset haluavat mielummon luotetun parisuhdedomin kuin jonkun random piiskaajan. Tähän tyydyn.
M55
Vanhempi asiallisesti käyttäytyvä ja nupistaan terve dom on monen nuoren naisen salainen unelma. Enemmän kiinnostaisi verbaalinen alistaminen sellaisen reippaanpuoleisen seksin mausteena. Tietyin reunaehdoin voisi sadistiset lämpätkin toimia. N24
Onhan piiskausta haluavan naisen piiskaus ihanaa. Ne tyttömäiset kiljahdukset ja kauttaaltaan värisevät tärisevät orgasmit ja poikkuksetta todella runsas liukkaus. 🥰
Niihän se on, ja maut muuttuvat.
Kokeilin noin vuosi sitten, että mitäs varsin vaniljainen vaimoni tuumaa, jos ohjaan itse himokkaana tämän hieman voimakkaammin ottein suoritetun esivalmistelujen jälkeen sängylle perse pystyssä ja läpsäytän vähän kysymättä mitään. Tietenkään en käyttänyt kummoisesti voimaa, jo siksikin, että läpsy oli todella hermostunut, kun sellaiseen en ole tottunut. No, vaimoni säpsähti hieman, mutta ei tehnyt muuta. Läpsäisin uudestaan. Perse värisi ja pillu alkoi valua niin, ettei vähään aikaan ollut samanlaista nähnyt. Hänhän piti siitä!, En ollut oikeastaan ajatellutkaan, että näin voisi käydä. Jatkoin aikani kulli kovana. Tähän loppui tylsähkö rakkauselämäkausi.
Kehdatkaa kokeilla kaikenlaista. Kysyminen joka asiasta ei kannata.
Meilläkin alkoi niin että vuosien jälkeen vain kiimoissani läpsäytin kannikoille parikertaa kun olin takaa tulossa sisään. Kohta puolisoni kysyi että voisinko jatkaa vielä samaa läpsimistä ennen aktia. Siitäpä se sitten alkoi kun sai suunsa avattua, että tarvitsee välillä hieman kovempaa menoa.
Vahingossa se alkoi meilläkin. Mutta enää ei ole vahinko, melkein aina osa seksiämme. Nahkavyö on poikaa!
Meillä välistä minä annan piiskaa miehelleni. Kiihottavaa katsoa kun pakarat menevät punaiseksi ja jossain vaiheessa alkavat supistella kun ovat niin herkät...
Ja välistä minä saan piiskaa mieheltäni. Yleensä mieheni on jo lauennut ja minä en, työntää sormensa jalkoväliini ja samalla läpsii toisella kädellä takapuoltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura 63
Kämmenellä tulee helposti liian kovaa läpsäistyä😬 Mä suosin kyllä jotain pienempää, vaikka joku oksa tai kukka! Sais vähä
Tuo kukkajuttu kuulostaa kyllä ihanalta! Pitääpäs kokeilla heti tänään, kun mies kotiutuu töistä!
Tuula ja 59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura 63
Kämmenellä tulee helposti liian kovaa läpsäistyä😬 Mä suosin kyllä jotain
Kerro sitten toki kokemuksia meille!
Odotan jännityksellä sen aikaa kun teillä on oma yksityinen hetki :)
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin alkoi niin että vuosien jälkeen vain kiimoissani läpsäytin kannikoille parikertaa kun olin takaa tulossa sisään. Kohta puolisoni kysyi että voisinko jatkaa vielä samaa läpsimistä ennen aktia. Siitäpä se sitten alkoi kun sai suunsa avattua, että tarvitsee välillä hieman kovempaa menoa.
Olipas hyvät kiimat, kun poiki noin mahtavan jutun! Käytättekö muuta kuin kättä?
Joo nykyään on pieni ja halpa piiska, sitten sellainen läpsytin😆 Hän ei kuitenkaan kovin rajua menoa halua. Mutta kuitenkin sen verran että punoittaa pakarat ja mielellään niin että aamullakin vielä tuntuu lievää kihelmöintiä. On kuulemma mukava aloittaa sitten päivä hieman hellemmin yhteisellä aamusuihkulla ja palailla arkeen illan kovemman menon jälkeen. Lasten herätyksillä sun muine päiväntöihin liittyviin asioihin sillä tunteella että jos muut tietäisivät mitä on illalla saanut😄
Meillä on ollut seurustelu ajoista lähtien Että, mieheni alistuu ja minä vien. Hän sitä ehdotti että voinko piiskata ja minulle tuo ei ole ongelma. Pukeutumista nahkaan, välineistöä ja kenkiä on vuosienvarrella siunaantunut paljon. Kuitenkin 120cm kouluraippa on mielestäni paras piiskaamiseen. Mieheni on aina viirut peseellään ja tietää alisteisen asemansa, kunnioitaa ja on herrasmies. Suhdetta yli 20 vuotta takana ja vieläkin kiihotumme kuvioistamme. Sanoisin että on jo elämäntapa olla domina ja sub.
Piiskausta kyllä kannattaa kokeilla ja numenomaan erilaisilla välineillä. Meillä käytössä monia eri paksuisisia piiskoja, joista tilanteen mukaan valitaan. Mutta piiskaus on vain yksi osa seksiämme, en halua että jokin juttu korostuu ja tekee koko hommasta sitten yksipuolista ja tylsää. Ex-vaimoni oli vähän tylsä, aina sitä samaa lähetyssaarnaaja-asentoa, moneen asiaan sanoi ei tai ei nyt. Joskus sentään suostui että sain nuolla häntä. Vielä harvemmin otti minut suuhunsa tai antoi takaapäin tai ratsasti päälläni. No, nyt on eri juttu! Mutta kokeilkaa!