Pekka Haaviston (vihr) taustajoukoissa halveksitaan perussuomalaisia
Kommentit (404)
Mie oon vihreä, ukko persu, poika kepu ja vanhempani sossuja. Kaik kunnioitetaan toisiamma, jopa nuapurin kokoomukselaista eli veljeäni. Rauhaa ystävät. Nyt meidän pitää ajatella oman maan parasta eikä riidellä. Paha ei ole kaukana.
Minusta sekä Stubb että Haavisto ovat hyviä presidenttejä. Vaikka demari olenkin, molemmat käyvät oikein hyvin! Urpilaista en olisi presidentiksi halunnut. Vaikka vihervassariksi minua haukuttaisiin, niin Stubb on minulle 100x parempi, kuin Halla-aho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ja eritysesti Tynkkynen eivät tunnetusti ole koskaan halveksuneet ketään vaan ovat tunnettuja vastapuolta arvostavasta ja suvistyneestä käytöksestä.
Ja tämä oli ironiaa, jota persut eivät ymmärtäneet.
Ymmärsin kyllä. Katse sinne omaan peiliin, ennen kuin tulet muita syyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mie oon vihreä, ukko persu, poika kepu ja vanhempani sossuja. Kaik kunnioitetaan toisiamma, jopa nuapurin kokoomukselaista eli veljeäni. Rauhaa ystävät. Nyt meidän pitää ajatella oman maan parasta eikä riidellä. Paha ei ole kaukana.
Näinhän sen pitäisi mennäkin.
Vassarit tuhosi Haaviston vaalikampanjan XD Haavisto varmasti miettii, että olisitte nyt edes osannu olla hiljaa tai edes teeskennelly persujen kaveria, mutta että te edes yritä:) Ajattelin, että jotain kunnioitusta olisi saanu Jussin lähes 20% äänisaalliilla. Ei sitä tarvi hyväksyä/ymmärtää, mutta silti voi kunnioittaa.
Stubbi on hyvä presidentti! Varmasti parempi kuin Jussi. Olen vassari, ja vahvasti Stubbin puolella.
Kokoomus kannatti Halla-ahoa puhemieheksi. Kiitän antamalla ääneni Stubbille.
Persut luulee, että tää on jotain puolue meininkiä tää vaali. Säälittävät luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat Venäjään päin kallellaan.
Vassarit on sitten nat-seihin kallellaan:) On todenmukainen väite
Vassareissa on feikkivassareita. Oikeasti ovat kokoomuslaisia. Persut ovat myös kokoomuksen apupuolue.
Kokoomus on possu(sika)puolue
Suurin jaettava äänipotti on Halla-ahoa äänestäneiden 19 %.
Haaviston kannattajat suhtautuvat vihamielisesti Perussuomalaisten kannattajiin. Kukapa ei muistaisi kaikkia rasistiksi ja fasistiksi haukkumisia. Stubbin puolue puolestaan halusi Perussuomalaiset hallituskumppaniksi.
Haaviston kannattajien on nyt mahdotonta saada tehdyt tekemättömiksi, sanotut sanomattomiksi ja siten harhauttaa Halla-ahoa äänestäneitä yhteisrintamaan Haaviston taakse.
Vastustajiakin kannattaisi kohdella kunnioittavasti, koska heitä voi joskus tarvita.
Kyllä minäkin halveksin persuja ja nauran tälle pohjasakalle.
Olisin muuten äänestänyt Haavistoa, mutta hänhän paljastui polttomoottoriautoja harrastavaksi mukavihreäksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naura sinä nyt...me nauretaan sunnuntai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naura sinä nyt...me nauretaan sunnuntai-iltana.
Ketkä te? Voin kertoa, että Allah ei päässyt jatkoon.
Halveksin perussuomalaisia poliitikkoja ja puolueaktiiveja, en perussuomalaisten äänestäjiä.
Halveksin siis valehtelijoita, ihmisten manipuloijia ja demokratian mädättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Halveksin perussuomalaisia poliitikkoja ja puolueaktiiveja, en perussuomalaisten äänestäjiä.
Halveksin siis valehtelijoita, ihmisten manipuloijia ja demokratian mädättäjiä.
Juuri näin. PS = yhteiskunnan syöpä.
Toivottavasti sivari-Halla-ahosta ei tule presidenttiä vai mikä se nyt on.
Persuilla ei ole varaa ostaa sähköautoa, koska ojaa kaivamalla ei saa tarpeeksi rahaa ja suuri osa menee päihteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin. Olin kahden vaiheella, mutta nyt kyllä päätin antaa ääneni Stubbille. Tämä oli viimeinen niitti
Vihreänä voin kertoa, että siellä ei kyllä halveksita ketään. Vihreät keskittyvät omaan hommaansa ja ihan perus juttu on, että kaikkia kohdellaan hyvin. Kaikkialla, mutta varsinkin vaalitohinoissa.
Niin poistuvat.. Mitäpä jos nämä haluaa, että Stub toisi Suomeen ydinaseita... Hmmm... 🙄🙄🙄🙄