Pekka Haaviston (vihr) taustajoukoissa halveksitaan perussuomalaisia
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Mie oon vihreä, ukko persu, poika kepu ja vanhempani sossuja. Kaik kunnioitetaan toisiamma, jopa nuapurin kokoomukselaista eli veljeäni. Rauhaa ystävät. Nyt meidän pitää ajatella oman maan parasta eikä riidellä. Paha ei ole kaukana.
Sinä, tolkun ihminen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin. Olin kahden vaiheella, mutta nyt kyllä päätin antaa ääneni Stubbille. Tämä oli viimeinen niitti
Vihreänä voin kertoa, että siellä ei kyllä halveksita ketään. Vihreät keskittyvät omaan hommaansa ja ihan perus juttu on, että kaikkia kohdellaan hyvin. Kaikkialla, mutta varsinkin vaalitohinoissa.
Miksi Haavisto harrastaa polttomoottoriautoja ja muuta huvisaastuttamista? Onko se yleinenkin "harrastus" teidän mukavihreiden keskuudessa?
En tiedä yhtäkään vihreätä, joka eläisi kuten opettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vassarit tuhosi Haaviston vaalikampanjan XD Haavisto varmasti miettii, että olisitte nyt edes osannu olla hiljaa tai edes teeskennelly persujen kaveria, mutta että te edes yritä:) Ajattelin, että jotain kunnioitusta olisi saanu Jussin lähes 20% äänisaalliilla. Ei sitä tarvi hyväksyä/ymmärtää, mutta silti voi kunnioittaa.
Mä persujen kannattajana kyllä oon kokenut toisin. Mulla on kavereina vihreitä, eikä oo pahaa sanottavaa. Vihreil on hyvä meininki, oon sen lähelt nähny. Vaik en oo heiän kans monest asiast samaa mieltä. Miks joku yritt tääl sotkee ihmisten välejä ja asioita?
Ei saa antaa persupelolle valtaa.
Nyt täytyy avaajalta kysyä, että kerro, kuka ei halveksisi perussuomalaisia?
Voin vastata itsekin: suurin osa perussuomalaisista ei halveksi perussuomalaisia. Kaikki muut halveksivat. 😆
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on possu(sika)puolue
Olen jonkin verran ylipainoinen mies keski-iässä. Tuon perusteella Kokoomus olisi varmaan puolueeni...
Vierailija kirjoitti:
Persut luulee, että tää on jotain puolue meininkiä tää vaali. Säälittävät luuserit.
Tämä!! Kun eivät erota eduskunta-ja pressan vaaleja. Pressan vaaöi on HENKILÖVAALI. Tämän kokkarin ääni meni ekalla kierroksella Rehnille ja nyt Haavistolle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sivari-Halla-ahosta ei tule presidenttiä vai mikä se nyt on.
Sivari se sun haavistoskin on, onneksi ei siitä neidistä tule presidenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata itsekin: suurin osa perussuomalaisista ei halveksi perussuomalaisia. Kaikki muut halveksivat. 😆
Ainakin Kokoomus tuki Halla-ahoa tällä viikolla. Ei ole halveksujan käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat persut jonkinlainen armeija, jonka upseeristo voi komentaa äänestämään ketä tahansa ilman omaa tahtoa?
Jep sellaista laumaeläintä, jolla ei ole edes omaa mielipidettä ja tahtoa on todella vaikea kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Stubbi on hyvä presidentti! Varmasti parempi kuin Jussi. Olen vassari, ja vahvasti Stubbin puolella.
Persuna äänestin jo ekalla kierroksella Stubbia. Haluan pitää Halla-ahon päivän politiikassa, en pressana, jolla ei ole mitään vaikutusmahdollisuuksia Suomen sisäpolitiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin. Olin kahden vaiheella, mutta nyt kyllä päätin antaa ääneni Stubbille. Tämä oli viimeinen niitti
Vihreänä voin kertoa, että siellä ei kyllä halveksita ketään. Vihreät keskittyvät omaan hommaansa ja ihan perus juttu on, että kaikkia kohdellaan hyvin. Kaikkialla, mutta varsinkin vaalitohinoissa.
Tuossa oli tilaisuus kohdella Halla-ahoa hyvin äänestämällä häntä puhemieheksi. Vihreät äänestivät häntä vastaan pelkästä kettumaisuudesta, vaikka heillä ei ollut vastaehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan tukijoukothan kuullostavatkin tolkun ihmisiltä.
Sauli Niinistö puhui tolkun ihmisistä, eikä todellakaan viitannut vihervasemmistoon.
Kaikkiin puolueisiin, kuten kaikkiin ihmisryhmiin luuluu kovin erilaisia yksilöitä. Ihmisten niputtaminen eaim. kaikki persut, kaikki vihreet ym. on typerää. Jos lopettaisimme sen ja kohtaisimme ihmiset yksilöinä.
Enpä usko. Persuista kauempana on kansainvälinen ja USA-mielinen rehellinen globalisti Stubb. Haavisto ei ole kaikesta samaa mieltä PS kanssa, mutta on tasapainoisempi näkemyksiltään. Ei kuulu yhtä vahvasti leiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat persut jonkinlainen armeija, jonka upseeristo voi komentaa äänestämään ketä tahansa ilman omaa tahtoa?
Äänestitte tekin Marinia kokaiinikohusta huolimatta eli ketkäs tässä nyt parveilevatkaan?
Kokaiinikohu 😂🤣😂 Ylilaudalta lähtenyt fakta 😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Kokoomus tuki Halla-ahoa tällä viikolla. Ei ole halveksujan käytöstä.
Ei ole mitään tekemistä kunnioituksen kanssa vaan ainoastaan pelkkää vallanjanoa.
Stubb ja Halla-aho ovat vanhoja Naton kannattajia. Pekka tuuliviiri.
Ei muuten halveksita! Eikä ketään muutakaan, mistään ihmisryhmästä. T. Vihreä katukamppanja ryhmästä.
Persu, joka äänestää Stubb, ei ole isänmaan etujen ystävä.
Miksi Haavisto harrastaa polttomoottoriautoja ja muuta huvisaastuttamista? Onko se yleinenkin "harrastus" teidän mukavihreiden keskuudessa?