Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yksittäisiä piirteitä (ulkonäön tai luonteen) olisit halunnut periä vanhemmiltasi?

Vierailija
09.02.2024 |

Onko vanhemmillasi jotain sellaisia ulkonäön tai luonteenpiirteitä, jotka olisit toivonut perineesi, mutta näin ei käynyt?

Ulkonäön puolesta olisin toivonut että hiukseni olisivat samanlaiset kuin äitini ovat (todella paksut, väriltään hyvin tummat ja nopeasti kasvavat)

Luonteen puolesta varmaan olisi ollut ihan mukava periä useampiakin piirteitä, ainakin sen suhteen että vanhempani olivat elämässään paljon menestyneempiä ja "onnistuneempia" samanikäisenä kuin mitä olen itse nyt

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin äitini luonteen. Hän kasvatti neljä lasta melkein yksin (isä oli töissä 600km päässä) ja jaksoi aina hassutella, vitsailla, ja keksiä meidän kanssa kaikkea mukavaa. Vieläkin mummona hän jaksaa nähdä elämässä ne positiiviset asiat.

Minä olen masennukseen taipuvainen mörökölli.

Vierailija
2/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä. Perin mielestäni kaikki hyvät puolet! Onneksi. Huonojakin puolia tuli kyllä kaupan päälle, mutta ei käynyt niin, että joku keskeinen hyvä ominaisuus olisi jäänyt saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni 21cm pitkän ja ranteen paksuisen peniksen olisin halunnut periä.

Vierailija
4/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla ukeillani ja isälläni oli tuuheat hiukset vielä kuollessaankin. Keneltä lie perinyt kaljuuntumisen kamaluuden. 

Vierailija
5/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
6/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni paras mahdollinen sekoitus vanhempiani. 

Vierailija
7/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän pituuden, molemmat veljet ovat lähellä 180cm pitkiä kun itse jäin 170-senttiseksi 

Vierailija
8/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin äitini pituuden ja hiusgeenit sekä isäni kasvonpiirteet. Niistä tuli aika hyvä setti.

Vierailija
9/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni matikkapään!

Vierailija
10/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kauniin nenän ja sosiaalisuuden. Pidän itseäni ihan nättinä, mutta en ole oikein koskaan välittänyt isosta nenästäni. Luonteeltani olen erakkomainen, jännittäjä enkä osaa oikein keskustellakaan.

Vierailija
11/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on luonnonblondi. Olisipa itselläkin näiden maantienharmaiden hiusten sijaan.

Vierailija
12/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin isäni vatsan joka kestää kaikkea syödä ja äitini nopean aineenvaihdunnan, joten olen koko aikuisikäni painanut alle 60 kg, pituutta yli keskiverron ja pitkät jalat, joten näytän aina hoikalta myös.

n47

Vierailija
13/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin isäni vatsan joka kestää kaikkea syödä ja äitini nopean aineenvaihdunnan, joten olen koko aikuisikäni painanut alle 60 kg, pituutta yli keskiverron ja pitkät jalat, joten näytän aina hoikalta myös.

n47

T. Laihaläski

Vierailija
14/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini upeiden vihreiden silmien värin. Sen sijaan perin isäni silmien värin, jäänsiniset/harmaat.

Vierailija
15/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni pituuden ja mustan paksun tukan. Olen lyhyt ja maantienvärinen tukka. =(

Vierailija
16/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ruskeat silmät. Äidin rintavarustuksen. 

Vierailija
17/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko harvoin kukaan perii vanhemmiltaan ulkonäköä tai luonnetta, sillä geenit tulevat useammasta sukupolvelta ja ne menevät ristiin. 

Molemmat vanhemmat ovat hyvin vaaleita ja erotun ulkoisesti perheestä, mutta kuulema olen kuin identtinen isäni sisko, jopa ääntä myöten ja olen hyvin tumma ja poikkean vanhemmista kuin yö ja päivä. 

Vierailija
18/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n47

Miten tämä liittyy aloitukseen mitenkään?

Vierailija
19/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut periä vanhempieni luonteenlujuuden, määrätitoisuuden, kauaskatseisuuden ja säästäväisyyden. Vanhempani olivat sisukkaita yksityisyrittäjiä. Itse en ole yhtä tiukka ja sisukas.

Vierailija
20/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ja äidin terveet lonkat. Olen lonkkavikainen.